abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 8 september 2005 @ 20:23:15 #151
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_30397569
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:09 schreef Sanne het volgende:
Maar hij is wel traag....
Als hij één op één met iemand praat vind ik dat al een stuk minder. Het is volgens mij gewoon niet iemand die het hoogste woord heeft in een groep. Dan begint ie een beetje te stotteren en zo.

En ik hoop idd ook dat Nathalie eerder moet vertrekken. Alleen ben ik bang dat die nog niet genomineerd gaat worden.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  donderdag 8 september 2005 @ 20:25:57 #152
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30397680
Nathalie voorlopig nog niet denk ik. Er zijn er heel wat die haar voor zullen gaan.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  Moderator donderdag 8 september 2005 @ 22:46:46 #153
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30403221
Wat leek die zús veel op Ralph trouwens zeg!
Kwam nauwelijks beter uit d'r woorden ook.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 8 september 2005 @ 23:38:35 #154
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30405155
Die veiligheidsinstructies...
  donderdag 8 september 2005 @ 23:59:45 #155
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_30405996
Ralph is zo saai als een jehova's getuige op een gangbang en er komt eigenlijk geen zinnig woord uit, maar hij is wel héél wat leuker dan veel van zijn medebewoners. Alleen heeft hij het zelf nog niet door en da's maar goed ook.
  Admin vrijdag 9 september 2005 @ 13:34:03 #156
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_30419911
quote:
Op donderdag 8 september 2005 23:59 schreef Jammie het volgende:
Ralph is zo saai als een jehova's getuige op een gangbang en er komt eigenlijk geen zinnig woord uit, maar hij is wel héél wat leuker dan veel van zijn medebewoners. Alleen heeft hij het zelf nog niet door en da's maar goed ook.
Ralph is een held
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_30420002
Ralph is behoorlijk saai.. Maar het is denk ik wel een hele lieve jongen.
pi_30459382
quote:
Op donderdag 8 september 2005 01:16 schreef Jane het volgende:

[..]

Ralph's wasbord
Op veler verzoek



Daar zou je een leuk icoontje van kunnen maken. Maar ik ben te lui.
Mjammie mjammie mjammie
Als de katten van huis gaan, dan ga ik ook!!!!!!!!
  zondag 11 september 2005 @ 04:58:00 #159
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30476101
Na 4 toch wel opvallende bb winnaars, is het dit keer de beurt aan Ralph om BB te winnen.

Van mij mag hij in ieder geval.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_30482381
quote:
Op donderdag 8 september 2005 01:04 schreef Magics het volgende:
Hey Milagro, heb je dit sappige filmpje al gezien? http://www.talpa.tv/web/s(...)e=51230/videoid=7657 ?
geweldig lichaam heeft ie
pi_30617599
Ralph blijft gewoon nog even. Die sms-ers en bellers (hier) hebben goed werk geleverd
Please don't sit on my imaginary friend
pi_30639159
Ralph blijft er nog in, leuk
pi_30664395
Dido ligt als een chagrijnige prinses op een zitzak. Er wordt gesproken over of er wel genoeg interessants gebeurt om een televisieprogramma van te maken...

Top uitspraak van Ralph:
" ik heb dido zich vandaag al drie keer zien omkleden, das ook veranderende kleuren, net als testbeeld"

Die kop van haar. Prachtig. Ralph moet winnen.
  zaterdag 17 september 2005 @ 18:53:57 #164
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_30670715
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 14:39 schreef Heleeeeen het volgende:
Dido ligt als een chagrijnige prinses op een zitzak. Er wordt gesproken over of er wel genoeg interessants gebeurt om een televisieprogramma van te maken...

Top uitspraak van Ralph:
" ik heb dido zich vandaag al drie keer zien omkleden, das ook veranderende kleuren, net als testbeeld"

Die kop van haar. Prachtig. Ralph moet winnen.
mwuahaha best een dijk die Ralph

ja ik vond hem eerst een beetje gay enzo...maar hij is toch wel relaxed geworden
pi_30688617
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 14:39 schreef Heleeeeen het volgende:
Dido ligt als een chagrijnige prinses op een zitzak. Er wordt gesproken over of er wel genoeg interessants gebeurt om een televisieprogramma van te maken...

Top uitspraak van Ralph:
" ik heb dido zich vandaag al drie keer zien omkleden, das ook veranderende kleuren, net als testbeeld"

Die kop van haar. Prachtig. Ralph moet winnen.
  zondag 18 september 2005 @ 10:08:56 #166
242 Pinball
Electric Monk
pi_30688808
Ralph zou toch wel bijna een terechte winnaar zijn, ondanks zijn tekortkomingen.

Het is natuurlijk een sufmuts met zijn pilletjes, crèmetjes en zalfjes.
Dat gaat toch net even iets verder dan gewoon lekker metrosexueel goed voor jezelf zorgen als man. Daarnaast is er ook een vrij duideljike grens tussen heel sociaal meehelpen in een groep en als een soort onbetaalde oosteuropese sloof de rotzooi van alle anderen opruimen. En hij mag dan een achtergrond in tuinen én waterspuiten hebben, als je planten onder de douche gaat zetten in een huis wat 100 dagen mee moet heb je hulp nodig.

Aan de andere kant is Ralph één van 2 bewoners waar tot nu toe niets negatiefs aan te ontdekken was (imo is Joost de andere). Hij roddelt niet, is (als enige zo'n beetje) eerlijk naar Tanja toe.
Hij manipuleert niet, heeft geen kraaielach, is niet egoïstisch, niet achterbaks, geen cocktease, staat met beide benen op de grond ( ), probeert niet met íedereen te zoenen, kortom, ideale schoonzoon.
Hij moet alleen nog wel loskomen, ik hoop dat hij -naarmate de groep kleiner wordt- meer op de voorgrond zal treden, en die droge humor die hij nu af en toe loslaat wat vaker in de groep gooit.

Wat mij betreft staat ie nog onder Joosti (omdat die met zijn adhd gedrag iedereen lekker bezighoudt en soms irriteert), maar de kans dat sms-ende Nederlanders (lees tienermeisjes) de 'stille brandweerman' prefereren boven de 'studentikoze triangeljosti' is natuurlijk volop aanwezig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pinball op 18-09-2005 13:57:19 ]
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zondag 18 september 2005 @ 10:49:59 #167
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_30689365
Ik ga hier waarschijnlijk de hele shit over mij heenkrijgen maar ik vind Ralph een overeenkomt hebben met Maurice. Die kwam echter nooit los, liet zich te veel ondersneeuwen door Bart en Ruud.
Ralph is denk ik wat zelfverzekerder, maakt zich volgens mij minder druk om wat andere van hem vinden.
pi_30692975
quote:
Op zondag 18 september 2005 10:08 schreef Pinball het volgende:
Ralph zou toch wel bijna een terechte winnaar zijn, ondanks zijn tekortkomingen.

Het is natuurlijk een sufmuts met zijn pilletjes, crèmetjes en zalfjes.
Dat gaat toch net even iets verder dat gewoon lekker metrosexueel goed voor jezelf zorgen als man. Daarnaast is er ook een vrij duideljike grens tussen heel sociaal meehelpen in een groep en als een soort onbetaalde oosteuropese sloof de rotzooi van alle anderen opruimen. En hij mag dan een achtergrond in tuinen én waterspuiten hebben, als je planten onder de douche gaat zetten in een huis wat 100 dagen mee moet heb je hulp nodig.

Aan de andere kant is Ralph één van 2 bewoners waar tot nu toe niets negatiefs aan te ontdekken was (imo is Joost de andere). Hij roddelt niet, is (als enige zo'n beetje) eerlijk naar Tanja toe.
Hij manipuleert niet, heeft geen kraaielach, is niet egoïstisch, niet achterbaks, geen cocktease, staat met beide benen op de grond ( ), probeert niet met íedereen te zoenen, kortom, ideale schoonzoon.
Hij moet alleen nog wel loskomen, ik hoop dat hij -naarmate de groep kleiner wordt- meer op de voorgrond zal treden, en die droge humor die hij nu af en toe loslaat wat vaker in de groep gooit.

Wat mij betreft staat ie nog onder Joosti (omdat die met zijn adhd gedrag iedereen lekker bezighoudt en soms irriteert), maar de kans dat sms-ende Nederlanders (lees tienermeisjes) de 'stille brandweerman' prefereren boven de 'studentikoze triangeljosti' is natuurlijk volop aanwezig.
Je verwoord het perfect Ben het helemaal met je eens. Dat van die plantjes vind ik overigens vooral ontzettend grappig, heb het gemist helaas, maar ik hou van mensen met dergelijke acties als ze dronken zijn(dat wassie wel enigszins neem ik aan). Alles liever dan mensen die dan oversekst raken of agressief oid. Go Ralph
  dinsdag 20 september 2005 @ 16:13:11 #169
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_30760484
Ralph is voor mij de topper onder de floppers in het huis. Vanmiddag bij de weekopdracht zat hij met de topflopper Tanja in één shirt. Tanja kreeg een lamme arm en wilde wisselen van plaats, maar ze wilde beslist niet Ralph zijn shirt aan,want dat vond ze vies (peuken uit de asbak vissen is lekkerder!) Ralph hoorde alles aan en zei helemaal niets en liet Tanja haar gang gaan en deed het shirt binnenstebuiten aan, zodat Tanja aan de andere kant kon zitten. Hij kan dan wel stil zijn en moeilijk uit zijn woorden komen, er zit veel meer in dan je denkt.
Ralph gaat winnen!
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
pi_30822612
Ralph is een echte goedzak!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_30822874
Ik vind Ralph een aardige gast!
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_30824800
Ik zou het erg jammer vinden, als veel bewoners hem nu gaan nomineren.
Ergens begrijp ik het wel als hun niet verder kijken dan de stempel "hij komt in BB om z'n ex te sarren", maar als je kijkt hoe hij met Naat omgaat
Verder altijd vrolijk, enthousiast, harde werker, relaxt en easy going, kortom mag nog wel lang blijven
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_30861720
Ik vind dat hij onwijs rot door de andere bewoners wordt behandeld. Echt niet normaal gewoon.
pi_30862836
quote:
Op donderdag 22 september 2005 14:48 schreef -Delta- het volgende:
Ik zou het erg jammer vinden, als veel bewoners hem nu gaan nomineren.
Ergens begrijp ik het wel als hun niet verder kijken dan de stempel "hij komt in BB om z'n ex te sarren", maar als je kijkt hoe hij met Naat omgaat
Verder altijd vrolijk, enthousiast, harde werker, relaxt en easy going, kortom mag nog wel lang blijven
Hij is een makkelijk slachtoffer. Onder het mom van "ik sta achter Nathalie" is het niet moeilijk hem in het (openbaar) te nomineren. Want bij de andere kandidaten moet je wel een specifieke reden aankomen.
  vrijdag 23 september 2005 @ 19:41:45 #175
242 Pinball
Electric Monk
pi_30867065
quote:
Op zondag 18 september 2005 10:08 schreef Pinball het volgende:
Wat mij betreft staat ie nog onder Joosti (omdat die met zijn adhd gedrag iedereen lekker bezighoudt en soms irriteert), maar de kans dat sms-ende Nederlanders (lees tienermeisjes) de 'stille brandweerman' prefereren boven de 'studentikoze triangeljosti' is natuurlijk volop aanwezig.
Even een mening bijstellen. Na de nominaties van gisteren staat Ralph strak bovenaan wat mij betreft. Joost viel door de mand met zijn laffe nominatie voor Ralph terwijl hij vrij duidelijk had gesteld op Tanja te gaan stemmen. Ralph was de enige die een 'echte' reden durfde te geven, niet dat kontendraaien van 'ik vind je heeel aardig maar...'.

Ralph
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')