neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Dat is afwachten. Ze heeft al aan Rob verteld de eerste dag dat ze vaak een sigaret in 2 keer oprookt. Halverwege doet ze hem dus even uit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:09 schreef schatje het volgende:
[..]
Hoezo gewaagd
De voorgaande dagen heeft ze er al meer dan 3 opgestoken.
ja, maar wel omgekleed en lekker frisquote:
Sinds schatje een kleurtje heeft (en een ander kleurtje dan ze zelf haar hele leven al heeft) is ze een stuk milder gewordenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:10 schreef Blackadder2 het volgende:
[..]
Goh wat gaan we nog meemaken tijdens deze BB?!!Geen troubles meer over Diane, of Sjenetje?! Ik werd daar inene helemaal warm van binnen: Schatje blijkt een echte schat...
Pies on Urs!
![]()
Ik las in de streamverslagen dat hij een oogziekte heeft die alleen bij de evenaar voorkomt, en dat hij op latere leeftijd blind kan worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:15 schreef Cybart het volgende:
Menno wordt langzaam blind
Jij snapt het..quote:
Dat kan ook hele leuke tv opleverenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:21 schreef SynXteR het volgende:
[..]
Jij snapt het..
en volgens mij zijn Dido en Nathalie en lesbisch koppel
Luister natuurlijk graag naar Grad Damen en Marianne Weberquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ingrid is cheerleader geweest bij ADO Den Haag
mijn droombeeld.. wat doe jequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Luister natuurlijk graag naar Grad Damen en Marianne Weber![]()
.
mee eens is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:17 schreef Gert het volgende:
Ik vind Ingrid een beetje ordinaire kop hebben.
Dido is met afstand de mooiste vrouw in het huis.![]()
Stream 3 momenteel:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |