Omdat Arsenal veruit de beste ploeg heeft natuurlijk. Gisteren was niet best, maar onderschatting heb je bij alle ploegen, ook Arsenal. maar ze winnen wel gewoon, hoe lastig ook.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat Arsenal deze poule dan zou kunnen winnen?
Deze zin zegt al genoeg, volgens mij is elke wedstrijd anders,..of niet?quote:Op donderdag 15 september 2005 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ajax kan van Sparta niet eens winnen, dus van Arsenal al helemaal niet.
Kolder: voor het breken van een been krijg je niet automatisch rood als de tackle (redelijk) normaal is uitgevoerd. Zie Blackburn - LFC 31/10/2004: Jay McEveley kreeg geen rood en ook geen geel.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tja, maar in dat opzicht kun je ook tackelen met de bedoeling de bal te hebben maar te laat komen en iemand zijn been breken. Dan trek je ook rood.
Wat Van Persie deed was "gevaarlijk spel" en diende simpelweg met geel bestraft te worden. Als er niemand in de buurt was geweest zou het geen gevaarlijk spel zijn geweest en had-ie geen enkele kaart gehad.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik bedoel maar, voor't zelfde geld had Van Persie daar iemand zijn kaak gebroken door met zijn been zo hoog te gaan spelen hé. Dat mag gewoon niet en dat doe je niet. Leer koppen ...
Tuurljk, en opzich KAN alles, maar als je de effectiviteit van Ajax ziet tegen Brondy, f'noord en Sparta dan heb je tegen Arsenal op papier totaal geen kans.Maar ik HOOP natuurlijk dat het anders loopt.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Deze zin zegt al genoeg, volgens mij is elke wedstrijd anders,..of niet?
Vorige 2x won Arsenal ook niet van Ajax, waar iedereen dacht dat Ajax wel even zou worden verslagen.
Ze spelen nou niet bepaald briljant zonder Vierra en Henry ...quote:Op donderdag 15 september 2005 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee hoor. Of niet DG?
dan moet je de kansen wel afmaken natuurlijkquote:Op donderdag 15 september 2005 13:35 schreef Radegast het volgende:
Ajax zou best thuis wel eens van Arsenal kunnen winnen, als het zo speelt als gisteren.
ja, en dat lukt ze al maanden niet echt dus....quote:Op donderdag 15 september 2005 13:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dan moet je de kansen wel afmaken natuurlijk![]()
zou bergie wel mee gaan naar amsterdam? ik hoop het!quote:Op donderdag 15 september 2005 14:20 schreef Jajong het volgende:
Geen van Persie en Henry dus tegen ons.
Mag ie meteen blijvenquote:Op donderdag 15 september 2005 14:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zou bergie wel mee gaan naar amsterdam? ik hoop het!
Gister zat was in ieder geval het spel goed, de aanvoer goed en Rosenberg speelde zelf ook nog eens goed. Het komt allemaal nog welquote:Op donderdag 15 september 2005 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, en dat lukt ze al maanden niet echt dus....
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:13 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wordt tijd dat je weer eens flink gaat zuipen, dan voel je niks meer. (Lees: dan denk je iig geen onzin meer, zoals je deze nu uitkraamt)
Gozer!quote:Op donderdag 15 september 2005 17:39 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens.
Behalve dat ik onzin praat. Arsenal is altijd kut in de CL, vorig jaar had PSV ook boven Arsenal kunnen eindigen, zegt genoeg.
Haal die "quote:Op donderdag 15 september 2005 10:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Denk het niet, Arsenal wint deze poule wel met slecht spelen. En dan liggen ze er in de kwartfinale weer uit
Het enige wat niet best was was het afmaken,verder speelde ze OKquote:Op donderdag 15 september 2005 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat Arsenal veruit de beste ploeg heeft natuurlijk. Gisteren was niet best,
idd,"kunnen",net zoals Rosenborg en Panathinaikos en ajax,Praag en Thun dit jaar...quote:Op donderdag 15 september 2005 17:39 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens.
Behalve dat ik onzin praat. Arsenal is altijd kut in de CL, vorig jaar had PSV ook boven Arsenal kunnen eindigen, zegt genoeg.
Op eigen kracht met nog 1 wedstrijd te spelenquote:Op donderdag 15 september 2005 18:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd,"kunnen",net zoals Rosenborg en Panathinaikos en ajax,Praag en Thun dit jaar...
quote:Op donderdag 15 september 2005 18:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gozer!
Onder welke steen kom jij vandaan
De enige die ons overschat in Europa is de pers...quote:Op donderdag 15 september 2005 19:32 schreef Zwansen het volgende:
Arsenal, meest overschatte club van de laatste jaren? Na Madrid uiteraard...
Dat is ook goed mogelijk ja...quote:Op donderdag 15 september 2005 19:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De enige die ons overschat in Europa is de pers...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |