Tja, maar in dat opzicht kun je ook tackelen met de bedoeling de bal te hebben maar te laat komen en iemand zijn been breken. Dan trek je ook rood.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik snap je gedachtengang en ergens heb je misschien wel een punt maar er is verschil tussen opzet en opzet in deze aangezien er geen enkele kwade intentie bij zat en van Persie te gefixeerd was op de bal zodat ie de tegenstander uit het oog verloor.
Geel was terecht geweest,rood niet
scherpquote:Op woensdag 14 september 2005 23:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
Tegen wie speelt PAOK in de CL?
Vaak is het echt wel duidelijk of iemand bewust een overtreding maakt om iemand te verwonden of dat het per ongeluk gaat.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tja, maar in dat opzicht kun je ook tackelen met de bedoeling de bal te hebben maar te laat komen en iemand zijn been breken. Dan trek je ook rood.
Ik bedoel maar, voor't zelfde geld had Van Persie daar iemand zijn kaak gebroken door met zijn been zo hoog te gaan spelen hé. Dat mag gewoon niet en dat doe je niet. Leer koppen ...
Ze zitten in dezelfde poule als FCDBquote:Op woensdag 14 september 2005 23:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
Tegen wie speelt PAOK in de CL?
Inderdaad, het had mijns inziens max geel moeten zijn, misschien dat de kaart nog kwijtgescholden wordt ? Hij kwam hoog met zijn been, maar hij kijkt de andere kant en ziet de tegenstander niet.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vaak is het echt wel duidelijk of iemand bewust een overtreding maakt om iemand te verwonden of dat het per ongeluk gaat.
Als je geen risico op blessures wil lopen moet je maar gaan dammen,it's part of the game.
nee, want daar is een ander topic voor + dat het gisteren een goede overwinning was.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zullen we het maar niet over PSV hebben?
sorry hoor was maar een grapjequote:Op woensdag 14 september 2005 23:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zullen we het maar niet over PSV hebben?
Hoezo, als je een voetbalfan bent smul je bij vlagen van dit elftal.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:55 schreef kamagurka het volgende:
Jammer dat arsenal niet de boot in is gegaan, klote 11tal
Kama is ajaxsupporterquote:Op donderdag 15 september 2005 00:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoezo, als je een voetbalfan bent smul je bij vlagen van dit elftal.
Da's alweer een tijd geleden hoor.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoezo, als je een voetbalfan bent smul je bij vlagen van dit elftal.
Yep, nog een ref die zich belachelijk maakte, net als met het Rood voor Veron dinsdag en het rood voor Rooney gisteren en het rood voor Viera daar het 1e geel onzin was.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:40 schreef DutchGooner het volgende:
Ik zie het nu,wat een belachelijke rode kaart.
Het is lomp inkomen maar geel zou terecht zijn,het is totaal niet bewust.
Aanvechten die hap.
De bijnamen zijn Lucky Ajax en Boring Arsenal...............quote:
idd errug jammer dat ze niet verloren.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:55 schreef kamagurka het volgende:
Jammer dat arsenal niet de boot in is gegaan, klote 11tal
Denk het niet, Arsenal wint deze poule wel met slecht spelen. En dan liggen ze er in de kwartfinale weer uitquote:Op donderdag 15 september 2005 10:44 schreef ErikT het volgende:
Toen ik Arsenal - FC Thun zag dacht ik: Ajax kan deze poule winnen. Helaas won Arsenal toch nog op het einde, maar het gevoel blijft. Ajax gaat deze poule winnen.
Dat valt ook wel weer mee hoor. Of niet DG?quote:Op donderdag 15 september 2005 06:42 schreef popolon het volgende:
[..]
Da's alweer een tijd geleden hoor.
Wordt tijd dat je weer eens flink gaat zuipen, dan voel je niks meer. (Lees: dan denk je iig geen onzin meer, zoals je deze nu uitkraamt)quote:Op donderdag 15 september 2005 10:44 schreef ErikT het volgende:
Toen ik Arsenal - FC Thun zag dacht ik: Ajax kan deze poule winnen. Helaas won Arsenal toch nog op het einde, maar het gevoel blijft. Ajax gaat deze poule winnen.
Waarom denk jij dat Arsenal deze poule dan zou kunnen winnen?quote:Op donderdag 15 september 2005 12:13 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wordt tijd dat je weer eens flink gaat zuipen, dan voel je niks meer. (Lees: dan denk je iig geen onzin meer, zoals je deze nu uitkraamt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |