en ajax niet zeker?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:27 schreef Kang-He het volgende:
Ik zie Ajax ook wel als eerste in de poule doorkomen boven Arsenal. Arsenal laat tactisch (sowieso een probleem van de Engelse ploegen) en verdedigend toch weleens wat steken vallen..
Maar Arsenal uit lijkt me een prachtige wedstrijd. Zou er eigenlijk heen moeten, laatste kans op Highbury.
Alsof Henry, Bergkamp, Pires, Persie of Ljungberg daarvan kunnen profiteren.quote:
Inderdaad, stelletje prutsersquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Alsof Henry, Bergkamp, Pires, Persie of Ljungberg daarvan kunnen profiteren.![]()
Idd een geweldig merkwaardige post van Kang He, Ajax is op alle fronten de ondergeschikte van Arsenal op historie na.quote:
Mensen die Passe-Partouts hebben gekocht maar niet tegen Arsenal kunnen lijkt mij.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:43 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Wil graag kaarten kopen voor Ajax - Arsenal en zag dat ze die op marktplaats al aanbieden...voorverkoop start toch pas de 21e...hoe kan dit?
idd dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:45 schreef DutchGooner het volgende:
Mensen die Passe-Partouts hebben gekocht maar niet tegen Arsenal kunnen lijkt mij.
Ja en?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:35 schreef brighton het volgende:
. Welgeteld twee Engelsen in de selectie.
A. Is niet opvallendquote:Op woensdag 14 september 2005 20:39 schreef brighton het volgende:
[..]
Nah, opvallend. Ik val je toch niet aan ofzo...?
Nope,kon geen vrij krijgen,ga geen enkele CL thuiswedstrijd overigens,wel naar ajax en Praagquote:Op woensdag 14 september 2005 20:38 schreef Dos37 het volgende:
Ga je niet naar Champions League wedstrijd DG
Geschorst,waar kijk je online?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kijk nu online Arsenal, Almunia op doel zag ik. Is Lehman geblesseerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |