kans is groot dat brugge eerst verliest thuis tegen juve en dat bayern komaf maakt met wien, dan is het al te laat. maar goed, je weet nooit.quote:Op donderdag 3 november 2005 08:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Thuis tegen Bayern moet er nog iets kunnen voor Brugge. In Munchen was 't ook maar 1-0 door een blunder van de doelman. Tel daar nog eens bij dat ze nu thuisspelen en ook gewoon beter spelen dan toen en er zijn mogelijkheden (niet dat ze nu favoriet zijn, maar dat het een nederlaag wordt is ook niet meer vanzelfsprekend).
Altijd jammer als hij rood krijgt, al past dat bij het type speler dat hij is.quote:Op vrijdag 4 november 2005 07:44 schreef DIGGER het volgende:
Jammer van Zlatan? Hij trapte 2 keer opzichtig na en kreeg beide keren slechts geel, daar waar ie normaliter heel vroeg al had kunnen douchen en langer geschorst geweest zou zijn als de ref. z'n werk gedaan had.
Brugge wint in jaren geen CL duel, wint twee keer tegen Wien (wat doen die in de CLquote:Op donderdag 3 november 2005 08:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Thuis tegen Bayern moet er nog iets kunnen voor Brugge. In Munchen was 't ook maar 1-0 door een blunder van de doelman. Tel daar nog eens bij dat ze nu thuisspelen en ook gewoon beter spelen dan toen en er zijn mogelijkheden (niet dat ze nu favoriet zijn, maar dat het een nederlaag wordt is ook niet meer vanzelfsprekend).
Ja, het is al 2 hele jaren geleden dat ze nog wonnen in Milan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Brugge wint in jaren geen CL duel, wint twee keer tegen Wien (wat doen die in de CL) en ze zouden kunnen stunten tegen Bayern? nee lijkt mij vrij onmogelijk...
hmmm mijn excuses danquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, het is al 2 hele jaren geleden dat ze nog wonnen in Milan.
Eenin het kwadraat terug aan uw adres met andere woorden.
Ach, een Brugge zonder vertrouwen had al een kans uit bij Bayern, dus ik maak een beredeneerde gok dat ze thuis mét vertrouwen ook zeker mogelijkheden hebben.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:27 schreef snellejelle het volgende:
overigens blijf ik er wel bij dat ze thuis tegen bayern geen kans hebben
Het werd juist weer een keer tijd vond ik.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Altijd jammer als hij rood krijgt, al past dat bij het type speler dat hij is.
Ik zag in de rust dat 'ie al geel had, ik dacht al iets van 'die zou wel eens rood kunnen krijgen', en jawel, het blijft er toch een beetje bij 'm inzitten..quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het werd juist weer een keer tijd vond ik.
als Milanfan moest je dit toch weten héquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, het is al 2 hele jaren geleden dat ze nog wonnen in Milan.
Eenin het kwadraat terug aan uw adres met andere woorden.
Bij Juve vragen ze zich wellicht af waarom de superkeeper uit de eerste match op de bank zat voor deze vliegenvanger ...quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:48 schreef BramKVO het volgende:
Juve door het oog vd naald. Al had een 0-0 Brugge ook niet veel opgeleverd id stand, het had wel een mooi resultaat geweest. Butina, de Bruggekeeper gaat alles behalve vrijuit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |