Gejat van Tong in ieder geval.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:09 schreef SynXteR het volgende:
ps. wat d8 je dat mijn icoontje was:P
Dat was toen der tijd gewoon een rage om z'n usericoon te hebben :pquote:
Dat is er al.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:13 schreef Rens_Wilders het volgende:
Is het misschien handig als er wat meer duidelijkheid komt over de verslagen, bv één topic waar je kunt lullen over wat er nu gebeurt, en een topic waar serieus en niet met één regeltje wordt bijgehouden wat er is gebeurd. Dan blijft het wat overzichtelijker.
op de weblog (bigbrother.fok.nl) worden streamverslagen gezet zo te zien. En die zijn wel langer, maar ook een goede samenvatting.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:13 schreef Rens_Wilders het volgende:
Is het misschien handig als er wat meer duidelijkheid komt over de verslagen, bv één topic waar je kunt lullen over wat er nu gebeurt, en een topic waar serieus en niet met één regeltje wordt bijgehouden wat er is gebeurd. Dan blijft het wat overzichtelijker.
Ja, maar wij willen op het forum blijvenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:21 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
op de weblog (bigbrother.fok.nl) worden streamverslagen gezet zo te zien. En die zijn wel langer, maar ook een goede samenvatting.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is er al.
Je hebt een topic: Streamverslagen van donderdag 25 augustus 2005 deel 2
Dit is bedoeld voor langere streamverslagen, zonder gelul tussendoor.
Je hebt een topic: Commentaren op de streamverslagen #3
Titel says it all
Verder nog dit topic om te proberen 24/7 verslagen te krijgen.
En een slowchat-topic genaamd Clib 37 jaargang 2005 deel 1 (wellicht binnenkort gewijzigd in "In den houten Poot")
Het handigste is denk ik als er hier gewoon lekker gestreamd wordt wanneer het kan en daar dagelijks een samenvatting komtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:21 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
op de weblog (bigbrother.fok.nl) worden streamverslagen gezet zo te zien. En die zijn wel langer, maar ook een goede samenvatting.
die vind ik ook fijner ja, vooral omdat een samenvatting zo maken een stuk lekkerder werkt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:55 schreef Maerycke het volgende:
Dubbel is niet erg, maar iedere post één zin vind ik persoonlijk wel wat minder. Persoonlijk vind ik de verslagen van bijv. bus watcher helemaal perfect.![]()
Eenschquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:56 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
die vind ik ook fijner ja, vooral omdat een samenvatting zo maken een stuk lekkerder werkt.
Kijk als er iets heel aparts gebeurt kun je wel even een zinnetje neergooien met de melding dat er later meer komt!
Je aapt me gewoon naquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:57 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Eensch
Verdeurie Sil.. alweer eens...
Dat valt onder de oneliners of rotopmerkingen??quote:De bewoners mogen de slaapkamer weer uit en kijken overal rond, er lijkt
niks verandert. Eén van de meiden vertelt dat ze buiten mensen iemand horen
aanmoedigen; Ralfie of Rolfie, is er iemand wiens ex begint met een R?
Tanja is erg zenuwachtig zegt ze, ze loopt helemaal te trillen.
The voice roept de bewoners op met zijn allen in het huis te blijven en de
serre-deur dicht te doen, ze voeren de spanning wel op zeg
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:29 schreef BB-Joke het volgende:
Ohwwww sorryyyyyy.. hoezo blond? Ik neem al mijn woorden terug, excuses!![]()
JE GAAT 3 UUR LANG JEZELF VERPLICHTEN OM VOOR DE "LOL" ...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:56 schreef Maerycke het volgende:
Meld hier dat je aan het streamen bent en geef ook op wanneer je kunt streamen. PS: Mag deze sticky? Misschien wel handig.
Ik zelf ben vannacht weer aanwezig totdat ik indut (0.00 - 03.00 waarschijnlijk).
Wees blij dat iemand het doet, kun jij het mooi nalezen als je iets mist.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:12 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
JE GAAT 3 UUR LANG JEZELF VERPLICHTEN OM VOOR DE "LOL" ...
nou ja moet jij ook helemaal zelf weten
We krijgen er vanzelf wel orde in. ZIjn net begonnen. Keep up the good work.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:52 schreef Maerycke het volgende:
No offense, maar ik vind het nu een behoorlijke zooi met de streams (en kan me herinneren dat we het vroegâh ook zo deden). Ik probeer nu voor de Big Brother weblog lichtelijk wanhopig een samenhangende terugblik te maken, maar dat valt echt, écht niet mee momenteel..
Nee hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:44 schreef harlingen het volgende:
ik vind het een beetje onzinnig om het hier elke keer te melden als ik ga kijken en wat ga posten, maar doe wel regelmatig mee. Dat is vast geen probleem?
Ik begrijp het. Helaas kan ik niet meer uren achter elkaar streamen, werk en een vrouw enzo... dat is wel jammer. Maar ik probeer zoveel mogelijk mee te pikken, al is het wel op tijden dat iedereen kijkt (avond/weekeinde).quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:51 schreef Gert het volgende:
liever 4 uur achter elkaar een streamverslag dan 2 uur dubbel. Daar is dit topic meer voor bedoeld. Maar als jij af en toe op de bonnefooi een tijdje wil streamen dan heeft niemand daar neem ik aan een probleem mee, integendeel.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:44 schreef Peter6000 het volgende:
Ik durf nauwelijks meer te posten in de streamverslagen omdat ik bang ben dat ik het niet goed genoeg doe![]()
Gelukkig is er de slowchat. Ik zet gewoon lekker soms ook streamverslagen in de slowchat![]()
Alleen `s nachts waag ik me er wel aan te publiceren in de streamverslagen![]()
Dan durf ik het lekker nog wel![]()
Moet xs4all natuurlijk wel meewerken, heb er 15 minuten uitgelegen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:06 schreef eborn het volgende:
Ik stream nog even verder tot iedereen in zijn nest ligt.
Spoor jij welquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Heb ik weer! :-(
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:57 schreef APK het volgende:
[..]
Spoor jij wel
Ik heb jou nog nooit een zinnige reactie zien posten.
Laat staan een ontopic reactie.
Ja hoor een BBQ waar ik geen zin in had, maar het was toch leuk.quote:
Geestelijk ontrouw geweest.quote:
Nee ik heb de hele dag Catherine Keijl zitten kijken.quote:
quote:
Ja, mag deze unsticky.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:26 schreef Gert het volgende:
[..]
[afbeelding] Die zijn er genoeg op het forum te vinden. Nu weer on topic aub.
Jij kan het beter melden als je eens geestelijk niet ontrouw bent geweest. Dat is niews!!quote:
niews.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij kan het beter melden als je eens geestelijk niet ontrouw bent geweest. Dat is niews!!![]()
Wat is een 'streamadres' nou weerquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:34 schreef kluivie het volgende:
Zijn er dan zo weinig streamadressen? had gehoopt dat het vol zou staan met adressen jammer nou ja misschien komt dat nog wel allemaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |