abonnement Unibet Coolblue
pi_30226729
Ik ga vanaf nu van Roel naar Menno.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 3 september 2005 @ 13:08:11 #52
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_30227628
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:29 schreef Kolomo het volgende:

[..]

Zo bekeken heeft het dus al niet veel zin meer om je vermoeden te posten

Heb eens gekeken, en Linda is de enige die nog niet als enige genoemd is. Ik neem tenminste aan dat het posten van een rijtje van 3 niet telt...

Vandaar: Linda

Prima taktiek Kolomo... En nog niet eens een slechte keuze mag ik wel zeggen! Hmmm je hebt me aan het denken gezet, waarschl. deugt het systeem niet... (zie je ik heb dit spelletje al zo vaak gespeeld, maar dan met wie er WK voetbal zou worden, en elke ronde la maar voert te ver.

...Laten we het zó doen: iedereen met de goede naam in augustus : 10 pnt. (en je hebt gelijk: een rijtje van 3 telt niet). In september: 8 pnt. Oktober: 6. November: 4. December: 2. Alles alléén geldig door posten in dit topic. bij 20 keer posten met allerlei namen telt alleen de 1e naam: 1 naam per maand dus. (GVD waar laat ik me nu mee in? ) De jury (ik dus) bepaalt alles. Begin 2006 geef ik de uitslag, en daar is géén correspondentie over mogelijk. En aan dit alles kunt U geen enkele juridische rechten ontlenen... Enfin de winnaar behaalt vooral prestige hiero op FOK! Vind ik toch wel....
'Beam me up Scotty'
pi_30227732
ik denk roel
pi_30233290
Ik gok op Chantal.
Die is slim eerlijk en ligt goed in de groep
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
pi_30233486
Roel of Dido.

Sterke karakters, kunnen goed praten, zijn sociaal en leuke mensen.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  zaterdag 3 september 2005 @ 17:19:00 #56
120136 Gluttony
there is no spoon
pi_30233689
Ik denk Linda, Rikkert en Rob, en dat Rob uiteindelijk wint. Linda en Rikkert zijn gigantisch onopvallend en hebben weinig de spotlight op zichzelf, daardoor worden ze weinig genomineerd, en Rob is gewoon populair genoeg om telkens door te gaan, ook al word hij elke week genomineerd. Voorspelling hoor, niet mijn mening.
I want to have a real life...but I don't know where to download it.
  zaterdag 3 september 2005 @ 17:22:23 #57
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30233763
Ik ga voor Ralph...

Er wordt nu veel op hem gestemd omdat hij als laatste het huis inkwam. Maar eigenlijk is het gewoon een goeie en rustige gast. Ik denk dat hij samen met Rob en Tanja overblijft en er uiteindelijk met de poen vandoor gaat.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_30238215
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:08 schreef Blackadder2 het volgende:

[..]

Prima taktiek Kolomo... En nog niet eens een slechte keuze mag ik wel zeggen! Hmmm je hebt me aan het denken gezet, waarschl. deugt het systeem niet... (zie je ik heb dit spelletje al zo vaak gespeeld, maar dan met wie er WK voetbal zou worden, en elke ronde la maar voert te ver.

...Laten we het zó doen: iedereen met de goede naam in augustus : 10 pnt. (en je hebt gelijk: een rijtje van 3 telt niet). In september: 8 pnt. Oktober: 6. November: 4. December: 2. Alles alléén geldig door posten in dit topic. bij 20 keer posten met allerlei namen telt alleen de 1e naam: 1 naam per maand dus. (GVD waar laat ik me nu mee in? ) De jury (ik dus) bepaalt alles. Begin 2006 geef ik de uitslag, en daar is géén correspondentie over mogelijk. En aan dit alles kunt U geen enkele juridische rechten ontlenen... Enfin de winnaar behaalt vooral prestige hiero op FOK! Vind ik toch wel....
Och, als het te erg wordt wil ik wel een keertje helpen.

Baal nu wel dat mijn Linda stem net in september valt... Mag die niet bij augustus tellen???? Anders kan ik deze maand al niet meer (en het is natuurlijk tactischer om aan het eind van de maand te stemmen)
pi_30240075
Nog steeds gaat mijn voorkeur uit naar Lieske Lieske. Niet omdat, maar daarom.
pi_30254261
Roel is wel relaxed, denk dat hij wel een grote kans maakt .
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
  zondag 4 september 2005 @ 14:12:33 #61
13857 Nokia3310
the one and only Nokia tune
pi_30257474
Ik denk Dido maar ik hoop Lieske.
NSJ & Lowlands still on my mind
pi_30258956
Ik ga voor tanja ,

ondaks ik die vresleijk irritant vind in het bb huis

gaat zij BB5 winnen ik denk dat ze he spel wel zo gaan spelen bij Big Brohter
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst..
pi_30258971
Dido
pi_30259239
Het is dat Dido bloedmooi is maar anders zou ze echt nooit zo ver komen.
pi_30262833
Lieske denk ik zelf maar ja wie ben ik nee lieske is jong wild dus het goede voorbeeld voor Talpa......kan ze gelijk presentatrice worden
pi_30265155
quote:
Op zondag 4 september 2005 15:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Het is dat Dido bloedmooi is maar anders zou ze echt nooit zo ver komen.
Haal dat bloed maar weg hoor zo bijzonis ze niet

ik vind het maar een domme doos die op een stofzuigerstang kan spelen
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst..
  zondag 4 september 2005 @ 18:44:09 #67
88233 Steve
Still the best.
pi_30265236
Ik denk Roel. Daar zorgt hij wel voor. Volgens mij weet hij precies hoe hij het moet spelen om BB uiteindelijk te winnen .
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_30265758
ik denk dat roel gaat winnen ...zo niet dan rob's kunstbeen
pi_30266335
dido, of joost of rob. ik gok dido
muziek, m'n lust en mijn leven
pi_30266821
Underdog Lieske gaat denk ik wel goed scoren, maar ik weet niet of ze het tot het eind blijft volhouden om populair te zijn. En misschien is het iets teveel een herhaling van Jeanette. Op basis van de streams die ik de afgelopen dagen heb gezien, geef ik Ingrid wel een goede kans. Die heeft nog lang niet al haar kruid verschoten en dat is Dido wel een beetje aan het doen. Ingrid toont zich so far als een lief, integer, intelligent mens (als je even door dat accent heen kan luisteren).

Overigens ben ik het wel eens met de stelling dat je om zo'n programma te winnen vrouw moet zijn of een beetje androgyne man (Bart toonde behoorlijk duidelijk zijn vrouwelijke kant, maar zie bijvoorbeeld ook Hans uit De Bus2). Homoseksualiteit lijkt wel te helpen. Maar goed. Voorlopig gok ik Ingrid dus. Daar kan ik niks meer mee winnen geloof ik, maar ik wou het gezegd hebben.
mooi he, alles
pi_30267040
quote:
Op zondag 4 september 2005 19:36 schreef phileine het volgende:
Underdog Lieske gaat denk ik wel goed scoren, maar ik weet niet of ze het tot het eind blijft volhouden om populair te zijn.
Ik denk het 5000 euro incident haar parten gaat spelen.
muziek, m'n lust en mijn leven
pi_30289474
Ik gok op dit moment Chantal
pi_30289720
Ik gok op Menno
  dinsdag 6 september 2005 @ 10:07:13 #74
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_30312537
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:53 schreef Kolomo het volgende:

[..]

Och, als het te erg wordt wil ik wel een keertje helpen.

Baal nu wel dat mijn Linda stem net in september valt... Mag die niet bij augustus tellen???? Anders kan ik deze maand al niet meer (en het is natuurlijk tactischer om aan het eind van de maand te stemmen)
Precies, bedacht ik me later dus ook. You're one step ahead of me again, Kolomo....
Ben wèl blij verrast dat het topic nog steeds loopt: een kinderhand is snel gevuld hè?
....Ik zal me houden aan mijn eerdere post; ondanks dat ik me afvraag hoe goed dit 'systeem' wel klopt.
'Beam me up Scotty'
  vrijdag 9 september 2005 @ 12:11:49 #75
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_30417331
quote:
Op zondag 4 september 2005 19:36 schreef phileine het volgende:
Underdog Lieske gaat denk ik wel goed scoren, maar ik weet niet of ze het tot het eind blijft volhouden om populair te zijn. En misschien is het iets teveel een herhaling van Jeanette. Op basis van de streams die ik de afgelopen dagen heb gezien, geef ik Ingrid wel een goede kans. Die heeft nog lang niet al haar kruid verschoten en dat is Dido wel een beetje aan het doen. Ingrid toont zich so far als een lief, integer, intelligent mens (als je even door dat accent heen kan luisteren).

Overigens ben ik het wel eens met de stelling dat je om zo'n programma te winnen vrouw moet zijn of een beetje androgyne man (Bart toonde behoorlijk duidelijk zijn vrouwelijke kant, maar zie bijvoorbeeld ook Hans uit De Bus2). Homoseksualiteit lijkt wel te helpen. Maar goed. Voorlopig gok ik Ingrid dus. Daar kan ik niks meer mee winnen geloof ik, maar ik wou het gezegd hebben.
Ingrid hè? Onverwachte, en daarom een goede keuze, ik kan je redenatie goed volgen. Maar waarom eig. vrouwen? Een groot deel van de stemmers zijn toch juist tienermeisjes, en ook huisvrouwen? dan zou je toch zeggen dat men bijv. op Roel stemt?

Ik weet men stemde in het verleden anders. Maar waarom eig.? OK ik zou echt niet snel op een man stemmen (als man), maar hoeveel vrouwen stemmen er op een vrouw?
Dat vraag ik U af.
'Beam me up Scotty'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')