abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:29:26 #1
126183 ricaplayer
mOtje neauw, heumeu?
pi_29956174

De Prince of Persia stopt. Na twee slopende avonturen vindt hij het wel mooi geweest en keert onze Perzische vriend terug naar Babylon om daar tot koning gekroond te worden en zijn volk te regeren. Totdat hij merkt dat Babylon in complete chaos verkeerd en zijn volk nu niet bepaald op hem zit te wachten. Geen warm onthaal dus. Nog éénmaal moet de Prins alles geven om zijn eigen leven te redden, maar ook om zijn koninkrijk te behouden. En dan is daar nog … de liefde.

Prince of Persia 3 – Kindred Blades wordt een slotstuk van jewelste. Ten minste, als we Ubisoft mogen geloven, die met dit derde deel het hoofdstuk Prince of Persia (voorlopig?) wil sluiten. Trilogieën zijn helemaal hot in de gamesbiz tegenwoordig. Wij gamers schijnen van afgeronde verhalen te houden en dat is precies wat Kindred Blades moet doen: het verhaal afronden. Want er zitten nogal wat losse eindjes in de reeks. Dit deel moet antwoord geven op al je vragen die je nog had. En daarmee lijkt Ubisoft een minpunt van de franchise weg te poetsen, namelijk de inconsistente verhaallijn.

voor meer info en een trailer klik HIER.
Wat zeggie? Ooooh! Zeg dat dan.
pi_29956264
ik heb alle vertrouwen in ubisoft! als EA games dit soort statements gaat maken word ik wantrouwig
"I don't know quotes" -Quoteless
pi_30058296
WW was een waardeloze game. DIt deel trekt die lijn door te trekken. En de vernieuwingen zijn ook van hoog niveau. Dark-Prince Lekker origineel. Daarbij beweegt de prins precies hetzelfde als twee delen geleden, iets dat ook wel opgefrist had mogen worden. En last but not least, de neppe sfeer in WW en in dit deel ook weer (gedeeltelijk dat wel).

Ricaplayer
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_30063205
Ik verlang terug naar de sprookjes-achtige sfeer uit Sands of Time. Dat was nou net het vetste aan dat deel en juist dat halen ze eruit. Als Ubi dan toch POP wil verneuken maak dan op z'n minst ook nog ff een vervolg op BG&E
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')