Dus ik ben niet de enige met geen geluid......quote:
Of het is een heerlijk commerciële Talpa-truuk. Dat ze op het moment dat het spánnend wordt het geluid weghalen. In het kader van "zondag hoor je wat er gezegd werd!!".quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:03 schreef __Saviour__ het volgende:
ze zullen he zo wel fixen
Nee. Elke bewoner heeft één koffer bij zich, met een grote foto van de betreffende bewoner er op.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:13 schreef APK het volgende:
Ik zag net een koffer met een vraagteken er op in de slaapkamer.
Hebben alle BB koffers sdat
Volgens mij is er gewoon een of andere dronken Talpa-kneus op een knop gaan ziten.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:13 schreef Tindra het volgende:
[..]
Of het is een heerlijk commerciële Talpa-truuk. Dat ze op het moment dat het spánnend wordt het geluid weghalen. In het kader van "zondag hoor je wat er gezegd werd!!".
Ah, merci.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:15 schreef Rens_Wilders het volgende:
De vraagtekenkoffer is voor de baby.
Hier wordt toch lekker geslowchat?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:15 schreef classpc het volgende:
Is er al een nieuw slowchat topic? De enige die ik kan vinden heeft een slotje
Ja, en dan een apart 'commentaar op de streamverslagen-topic'.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:20 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik vind ook dat het slowchat-topic en het commentaar op streamverslag-topic in 1 kunnen.
Zodat je lekker ruzie kan maken met Scanman als ie de feiten weer eens anders weergeeftquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, en dan een apart 'commentaar op de streamverslagen-topic'.![]()
Jij snapt het!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Zodat je lekker ruzie kan maken met Scanman als ie de feiten weer eens anders weer geeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |