Tanja zegt het woord "HBO" alsof het een wildvreemde instelling is waar ze nog nooit van gehoord heeft. "Ik ben naar de .... HBO? ... gegaan ... "quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:14 schreef Falco het volgende:
Tanja is niet bijzonder interessant.
propedeuse was ook al zo'n moeilijk woordjequote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:16 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Tanja zegt het woord "HBO" alsof het een wildvreemde instelling is waar ze nog nooit van gehoord heeft. "Ik ben naar de .... HBO? ... gegaan ... "
Dat is waar.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:15 schreef Remzz het volgende:
[..]
Het is tenminste een beetje een gesprek van niveau.
Over die Kannibalen?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:24 schreef kibber het volgende:
Ze zijn er nog niet uit.. met dat spelletje..
en vervolgens weten ze nietmeer hoe ze het gedaan hebbenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:26 schreef kibber het volgende:
Ja dat.
Die twee gasten bij die bank wel, aan de eettafel nog niet.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:29 schreef Omaha het volgende:
Oke, even generaliseren over Christenen en Katholieken
En die zwangere huppelkut hoopt dat gelovigen kijken, zodat ze wat van haar kunnen leren....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:29 schreef Omaha het volgende:
Oke, even generaliseren over Christenen en Katholieken
Nuw eten ze het weer...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
en vervolgens weten ze nietmeer hoe ze het gedaan hebben![]()
He? Stiefbeen?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:31 schreef teamlead het volgende:
even gezapt naar de slaapkamer...
een "kunstmoeder" klinkt leuker dan "stiefmoeder"
Laatst hoorde ik iemand, die noemde zijn stiefmoeder een opvoed vriendje.....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:31 schreef teamlead het volgende:
even gezapt naar de slaapkamer...
een "kunstmoeder" klinkt leuker dan "stiefmoeder"
En zij: wow gaaf!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:22 schreef Remzz het volgende:
Hij wil "onderzoeker" worden....
Nee ze vond ze te klein en als ze iets zou laten doen, zou ze voor een borst vergroting gaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:35 schreef Remzz het volgende:
Die blonde heeft der borsten laten vergroten ofniet? Zoiets zei ze toch?
Ah zo vond het al een warrig verhaalquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:36 schreef srblackbird het volgende:
[..]
Nee ze vond ze te klein en als ze iets zou laten doen, zou ze voor een borst vergroting gaan.
snap er geen reet van.. maar de kont van Ingrid is goed in beeld zoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:36 schreef kibber het volgende:
Wat is dat nou voor gezeik met die lepel?!
Eeen raadseltje, Rob denkt het te weten maar wil het niet verklappenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:38 schreef Darklight het volgende:
Wat ijn e nu met die lepel aan het doen?
Inderdaad... DIe kont maakt het intressant..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
snap er geen reet van.. maar de kont van Ingrid is goed in beeld zo![]()
![]()
natuurlijk snapt Rob het... die gozer is geniaalquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:38 schreef Remzz het volgende:
[..]
Eeen raadseltje, Rob denkt het te weten maar wil het niet verklappen
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:35 schreef kibber het volgende:
Die met die roze broek heeft een groen achtige string/slip aan.
welke randmongool zet die kaars vol in beeld??quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:44 schreef kibber het volgende:
Buiten ligt ereen te duimen... Met bikini aan
Ik stem hem er nu al uitquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:46 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
![]()
Maar had ie zelf trouwens ook door
"mjah, in ieder geval weer half uurtje verder"![]()
Da's een logisch vervolg op de hele morgen en vroege middag in je ondergoed rond lopen tochquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:51 schreef Remzz het volgende:
Wie gaat er trouwens met 17 graden met de bikini in de tuin liggen
Ja dat dan wel weer.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Da's een logisch vervolg op de hele morgen en vroege middag in je ondergoed rond lopen toch
Ze hebben het er zwaar mee.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:54 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja dat dan wel weer.
En die chirurg is gewoon zijn moeder(mop waar ze het over hebben)
Je denkt gewoon te moeilijk als je hem voor het eerste hoort.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:55 schreef -DailaLama- het volgende:
Het is een vrouwelijke chirurg. DUH.
Ja ik vroeg het me ook al afquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:57 schreef Tha_T het volgende:
"Ik heb een blauwe plek op me dinges"
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:10 schreef Tobbes het volgende:
Ik snap hem!
En het muurtje is niet te laag
Zeiden zijquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:12 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Of zeg jij dat?![]()
De middelste want de achterste weet het niet en dus heeft de middelste een andere kleur dan die voor hem.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:21 schreef kibber het volgende:
Wat was het antwoord met die kabouters nou?
idd, gewoon met zn 4en tegelijk, ben je in 10min aan de overkantquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:31 schreef Lauzie het volgende:
Kunnen ze niet gewoon tegelijk over die brug heen, dan duurt het dus maar 10 minuten![]()
Oh nee!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:33 schreef scanman01 het volgende:
Ligt die meid met die rose broek nou op haar duim te zuigen? Hebben we een tweede Diane??
Ja ik zie het ookquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:33 schreef scanman01 het volgende:
Ligt die meid met die rose broek nou op haar duim te zuigen? Hebben we een tweede Diane??
Er moeten meer eisen zijn neem ik aanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:29 schreef Lauzie het volgende:
Ze hebben een nieuw raadsel: er zijn 4 mensen die naar de overkant van een brug moeten. De eerste doet er 1 minuut over, de 2e 2 minuten, de 3e doet er 5 minuten over en de laatste doet er 10 minuten over. Ze hebben een zaklamp nodig om aan de overkant te komen. Er is maar 1 zaklamp. Hoe komen ze het snelst aan de overkant?
Ja er kunnen maar 2 tegelijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er moeten meer eisen zijn neem ik aanWant anders kunnen ze allemaal tegelijk..
2&1, dan 1 terug, 10&5, 2 terug, en dan weer 2&1, maakt 17quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:52 schreef Tobbes het volgende:
mAX 2 tegelijk. Ik zie niet in hoe het sneller kan dan 19 min
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:54 schreef Verfokker het volgende:
[..]
2&1, dan 1 terug, 10&5, 2 terug, en dan weer 2&1, maakt 17
Dat zal 'm zijn idd..weten zij 'm ook?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:54 schreef Verfokker het volgende:
[..]
2&1, dan 1 terug, 10&5, 2 terug, en dan weer 2&1, maakt 17
15 moet 10 ziijnquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
2 + 1 + 15 + 2 + 2 = 21 bij mij.
Ja, ik zag het, foutjequote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:57 schreef Babske het volgende:
[..]
15 moet 10 ziijn(en daarnaast kan je niet tellen
)
er liggen 3 chicks in de jacuzziquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:57 schreef Verfokker het volgende:
Is er nog iets interessants op de andere streams?
Ik denk dat ze droomt over d'r werk.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:58 schreef Lauzie het volgende:
Ze ligt lekker te duimen met dr andere hand tussen d'r benen. Lekker hoor!![]()
`quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:00 schreef Lauzie het volgende:
[..]
er liggen 3 chicks in de jacuzzi![]()
En hoe gaat het dan met geluid?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:02 schreef Chara het volgende:
http://www.robot-system.nl/bas/BB5/BBstream.zip
Als je dit programma download kan je de vier de streams tegelijk volgen![]()
Ik geloof van welquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:10 schreef Lauzie het volgende:
Chantal toch? De Brabantse..
Ja met een zachte G.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:10 schreef Lauzie het volgende:
Chantal toch? De Brabantse..
Je kunt het geluid van alle vier aan zetten maar je kunt het ook uitzetten.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:10 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
En hoe gaat het dan met geluid?
mooie ava, btw.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:11 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ja met een zachte G.
Ok bedankt, ik heb ze nog maar net aan, de streams, ff inkomen
Dat kan je apart bedienenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:10 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
En hoe gaat het dan met geluid?
Laten we deze reeks vanaf deel 4 alleen nog gebruiken voor échte commentaren (of aanvullingen etc) op de streamverslagen en niet meer voor algemene slowchat, ok?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:09 schreef Omaha het volgende:
Deeltje 3
Voor verslagen van de stream: Streamverslagen van donderdag 25 augustus 2005 deel 2
Hier de slowchat
Forum admin is naast "forum admin" ook in staat om te modden waar hij zij wilt. Zelfs overrulend naar de zittende mods. Opmerking slaat dus als kut op dirkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:16 schreef classpc het volgende:
Hier is het vergelijkingstopic mediaspy vs BBstream
@Cynix: Ben jij hier nu mod geworden? Ik heb de vorige FOK!radio uitzending gemist.
Dat laatste snap ik niet helemaal, maar ik heb hem hier als enige gekleurde in BB5 zien reageren.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:19 schreef Havoc het volgende:
[..]
Forum admin is naast "forum admin" ook in staat om te modden waar hij zij wilt. Zelfs overrulend naar de zittende mods. Opmerking slaat dus als kut op dirk.
kut op dirk?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:19 schreef Havoc het volgende:
[..]
Forum admin is naast "forum admin" ook in staat om te modden waar hij zij wilt. Zelfs overrulend naar de zittende mods. Opmerking slaat dus als kut op dirk.
Ja maar dan smeer je het dus ook niet in je ogen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:23 schreef Lauzie het volgende:
Blondje smeert shampoo in dr ogen'Het doet geen pijn als je je ogen maaar dicht houdt.'
Daar ben ik het helemaal mee eens..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:25 schreef Mereltje het volgende:
Dit is best verslavend om tijdens je werk te lezen ook al gaat het nergens over![]()
En het gezellige Fok BB-café: clib37. Voor alle dames, en heren ook ghehehwehehe.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:13 schreef Cynix ® het volgende:
Voor slowchat is al een andere reeks: [BB slowchat] De Dagboekkamer deel 2
Niet!quote:
Je zit in het verkeerde topic.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:53 schreef Maerycke het volgende:
16.45 Tanja geeft nog eens aan dat ze graag BOM moeder wilde worden, omdat ze al het vertrouwen in 'die kerels' was kwijt geraakt.
16.51 Rikkert moet zijn zender checken aldus de mysterieuze BB stem. De rest houdt zich ondertussen fijn bezig met dutten, een balspelletje en de verdeling in A en B teams.
Ik zag hetquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:57 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic.
Menno/Joost/Rikkerd/Roelquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:47 schreef Tinkerbell het volgende:
Wie zijn nou die jongens die aan het ballen zijn (qua namen?)
?!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:07 schreef scanman01 het volgende:
Ligt Ingrid nu al weer te pitten. Ik weet het niet, maar als ik in dat huis zou zitten zou slapen niet in me opkomen volgens mij (in het begin tenminste niet).
Hij spreekt het uit als jekoesiequote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:13 schreef Tindra het volgende:
'Zullen we in de yacuzi zitten?', vraagt Joost geloof ik.
Wat een interessant leven leiden ze daar.
Gaan er vrouwen mee? (Dido, doe me een lol!!)
idd, dido, doe die kleren uit en ga die jacuzzi inquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:13 schreef Tindra het volgende:
'Zullen we in de yacuzi zitten?', vraagt Joost geloof ik.
Wat een interessant leven leiden ze daar.
Gaan er vrouwen mee? (Dido, doe me een lol!!)
Streams down? Hier (BBstream) niet!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:15 schreef surferr het volgende:
de site van talpa is zo goed als down en de streams ook![]()
bl44t nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:15 schreef surferr het volgende:
de site van talpa is zo goed als down en de streams ook![]()
Nee, Nathalie ligt op bed, met die gele broek aanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:24 schreef __Saviour__ het volgende:
In het bad zijn dat dan Nathalie en Menno?
De namen moet ik nog ff'tjes leren..
Niets.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:34 schreef Falco het volgende:
Iedereen naar de lounge! Wat gaat er gebeuren?
Zo te merken missen ze haar niet eensquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:53 schreef Razor21 het volgende:
Let op dat mokkel gaat aandacht vragen door op bed te gaan liggen.
Wedden dat er zo iemand komt om te vragen wat er aan de hand is
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:53 schreef Razor21 het volgende:
Let op dat mokkel gaat aandacht vragen door op bed te gaan liggen.
Wedden dat er zo iemand komt om te vragen wat er aan de hand is
Dido heb ik vernomenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:04 schreef DJJoris het volgende:
wie ligt er eigenlijk te slapen?
Ligt aan jouquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:03 schreef kinito_mendez het volgende:
hebben jullie ook geen geluid of ligt dat aan mij? :S
Ik vond het feit dat ze MIJ noemden ontzettend schokkend! Dus vandaar.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:57 schreef Ripley het volgende:
Hallo streamers
Bedankt dat jullie weer allemaal zo fanatiek aan de slag zijn!
Kort verzoek: probeer elke post even iets meer toe te voegen dan een enkele loze regel die zo snel mogelijk gepost wordt (tenzij er plotseling iets heel schokkends gebeurt natuurlijk)
Dit omdat het topic zo wat overzichtelijker en prettiger leesbaar wordt
blijft gratisquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:46 schreef Blue Thunder het volgende:
zouden de streams gratis blijven? of na de 1e uitzending dat je moet dokken...
Je bent gebanned en mag nooit meer in het slowchat-topic.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:10 schreef agRESSIV-e het volgende:
waarom kan ik niet reageren in de bb slowchat???
En de intocht van de ex.....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:00 schreef Blue Thunder het volgende:
nu missen we het eindeloze gezever van Robje....
Dus ik ben niet de enige met geen geluid......quote:
Of het is een heerlijk commerciële Talpa-truuk. Dat ze op het moment dat het spánnend wordt het geluid weghalen. In het kader van "zondag hoor je wat er gezegd werd!!".quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:03 schreef __Saviour__ het volgende:
ze zullen he zo wel fixen
Nee. Elke bewoner heeft één koffer bij zich, met een grote foto van de betreffende bewoner er op.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:13 schreef APK het volgende:
Ik zag net een koffer met een vraagteken er op in de slaapkamer.
Hebben alle BB koffers sdat
Volgens mij is er gewoon een of andere dronken Talpa-kneus op een knop gaan ziten.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:13 schreef Tindra het volgende:
[..]
Of het is een heerlijk commerciële Talpa-truuk. Dat ze op het moment dat het spánnend wordt het geluid weghalen. In het kader van "zondag hoor je wat er gezegd werd!!".
Ah, merci.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:15 schreef Rens_Wilders het volgende:
De vraagtekenkoffer is voor de baby.
Hier wordt toch lekker geslowchat?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:15 schreef classpc het volgende:
Is er al een nieuw slowchat topic? De enige die ik kan vinden heeft een slotje
Ja, en dan een apart 'commentaar op de streamverslagen-topic'.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:20 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik vind ook dat het slowchat-topic en het commentaar op streamverslag-topic in 1 kunnen.
Zodat je lekker ruzie kan maken met Scanman als ie de feiten weer eens anders weergeeftquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, en dan een apart 'commentaar op de streamverslagen-topic'.![]()
Jij snapt het!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Zodat je lekker ruzie kan maken met Scanman als ie de feiten weer eens anders weer geeft.
Ex van één van de bewoners in Big Brotherhuisquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:40 schreef Blue Thunder het volgende:
wat zou er gaan gebeuren.. flauw dat we niets zien
Bij mij wel iigquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:43 schreef ProsperoIRC het volgende:
stream2 dood?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |