Het was vast Boe zelf.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:32 schreef Brighteyes het volgende:
Mij werd van de week gevraagd of ik namen wilden die huwelijken zouden laten klappen. Ik heb maar bedankt voor de eer.
Don't shoot the messenger, maar toch maar liever niet.
confirmedquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:24 schreef Teringjakkie het volgende:
Ik heb een fokster gezoend.
Telt zulks?
Die namen kloppen ook niet...quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:32 schreef Brighteyes het volgende:
Mij werd van de week gevraagd of ik namen wilden die huwelijken zouden laten klappen. Ik heb maar bedankt voor de eer.
Don't shoot the messenger, maar toch maar liever niet.
quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:26 schreef chibibo het volgende:
Dan kunnen we alle Gijsjes er ook wel bij zetten.
Ok, SHE en anoukforza.quote:
Gaan wij ook neuken na de kroegentocht? Ik kan in ruil wel een gastenlijstplekje voor Michel de Hey's birthbay dash diezelfde avond voor je regelenquote:
Oeh, dat klinkt wel goed ja...quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:06 schreef teknomist het volgende:
[..]
Gaan wij ook neuken na de kroegentocht? Ik kan in ruil wel een gastenlijstplekje voor Michel de Hey's birthbay dash diezelfde avond voor je regelen![]()
.
Uiteraardquote:
Ja hoor, je mag op de bank slapenquote:
Tsssk...quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:28 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja hoor, je mag op de bank slapen![]()
.
Anders kun je nog bij LostFormat in bed kruipen.
Ik vind een bed zooooo conservatief... Op een bank ben je zo veel malen creatieverquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Tsssk...
Ik neem de nachttrein wel naar huis dan.
Maar ik bedoelde een neukplaats.
Jawel, maar dat duurde maar evenquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:42 schreef Christine het volgende:
Ben ik indirect?
Uiteindelijk komen we er wel... en je hebt nu twee posts meer op je lijstje van vandaag.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:56 schreef teknomist het volgende:
[..]
Jawel, maar dat duurde maar even.
Ik heb dikke betonnen muren, dus LF hoeven we niet wakker te makenquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:57 schreef Christine het volgende:
[..]
Uiteindelijk komen we er wel... en je hebt nu twee posts meer op je lijstje van vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |