Niet fullscreen maken, 200% gaat goed.quote:Op zondag 4 september 2005 19:57 schreef Miepje01 het volgende:
Hoe krijgt iedereen van die mooie grote foto's, ik krijg van die kleine onduidelijke, ook als ik full screen heb..
Heeft Menno nou een zuigzoen in zijn nek staanquote:Op zondag 11 september 2005 02:04 schreef basst2005 het volgende:
Tussen 1 en 2 uur..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, viel mij ook al opquote:Op zondag 11 september 2005 10:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heeft Menno nou een zuigzoen in zijn nek staan![]()
Haha, die vlieg.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:33 schreef BBscanner het volgende:
Wel grappig om te zien hoeveel huisdieren er eigenlijk in het huis zitten!
Na de BB Muis Hier de BB Vlieg voor de camera!![]()
[afbeelding]
Misschien ideetje om BB Huisdieren topic te openen! (mits er meer dieren zijn gespot!)![]()
Cameraman in beeld gebeurt wel vaker..quote:Op woensdag 14 september 2005 15:56 schreef BBscanner het volgende:
Captures van rare beelden op de streams!![]()
Camera man in weerspiegeling voor de camera op de slaapkamer.
[afbeelding]
thanks... was er ook superblij mee.... meestal ben je net te laat met je cap maken...quote:Op donderdag 15 september 2005 16:32 schreef FlowKey het volgende:
enne@ la.femme.nikita ... ik zat me suf te cappen op die twee, maar had er geen enkele waarbij ze elkaar zo aankeken!
geniaal! denk niet dat Dido dit per sé terug wilt zien...quote:Op zondag 18 september 2005 23:34 schreef FlowKey het volgende:
Een paar rare plaatjes van het feest van gisteravond: iedereen is bezopen, Dido zit te douchen met haar onafscheidelijke appel en Ralph geeft de plantjes water ... (don't ask) ...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoezo zijn het geen streamshots? Welles!quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:34 schreef Sanne het volgende:
edit laat maar, ik zie nu pas dat het geen streamshots zijn.
Ik dacht van de tv-uitzendingen door dat Talpa logo'tje.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:38 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hoezo zijn het geen streamshots? Welles!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |