Dat is die zwangere als ik het goed heb... dus dat zal daar wel mee te maken hebben...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:42 schreef scanman01 het volgende:
De meid in die gele broek heeft dehele tijd haar broek al open. Pijn in de buik?
Oww k bedanktquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:55 schreef scanman01 het volgende:
Ik bekijk de streams met het programmaatje project1.exe. Dan zet ik een scherm full screen, druk op ctrl/printscreen.... vervolgens photoshop openen, op new klikken... dan op ok klikken.... en dan de printscreen erin plakken. Beetje omslachtig, maar zo krijg je wel vrij goede grote captures.
Nee, dat is de zwangere niet. Zie jij een buik van 7 maanden?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat is die zwangere als ik het goed heb... dus dat zal daar wel mee te maken hebben...
Ja, dat is goed voor de baby.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:04 schreef Falco het volgende:
Takketrut is het. Ik wens haar meteen longkanker toe in BB.
Als ze er echt maar 3 per dag rookt lijkt me dat totaal niet schadelijk. Ik weet hoe donders moeilijk het is om te stoppen, vooral als je in een wat gestresste situatie zit.quote:
Ik bedoelde ook (hatelijk) dat het goed voor de baby is als de moeder nu longkanker zou krijgen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze er echt maar 3 per dag rookt lijkt me dat totaal niet schadelijk. Ik weet hoe donders moeilijk het is om te stoppen, vooral als je in een wat gestresste situatie zit.
Dat begreep ikquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:25 schreef Gert het volgende:
Ik bedoelde ook (hatelijk) dat het goed voor de baby is als de moeder nu longkanker zou krijgen.
Volgens mij moest je dan de Videoversnelling (tabblad Prestaties) in Opties op het laagste punt zetten.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:50 schreef Remzz het volgende:
Hoe maak je screenshots?
Met mediaplayer en dan printscreen krijg ik zwart beeld na plakken in paint/paint shop.
Jij denkt dat het niet slecht is voor een ongeboren baby om een pakje per week mee te rokenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze er echt maar 3 per dag rookt lijkt me dat totaal niet schadelijk.
Ditto.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:42 schreef Gert het volgende:
Elke sigaret er een teveel.
Alleen wordt de kans dat er daardoor complicaties optreden een beetje te hoog ingeschat hier, geloof ik.
Ze zou het risico simpelweg niet moeten nemen hoor. Maar als je ziet wat een bizar jaar deze Tanja achter de rug heeft, wat duidt op labiliteit, dan verbaast het me niets dat ze grote moeite heeft om te stoppen.
Ik wil het niet goedpraten, maar er slaan hier wat mensen door als de wens uitspreken dat er een 'misvormd mormel' geboren wordt of dat de moeder longkanker krijgt.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
tattoo
[afbeelding]
![]()
Vaag hequote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:00 schreef Herald het volgende:
huh Tonks heeft alleen maar vrouwen op zijn stream![]()
nee ze waren over hun laatste vrijpartij aan het vertellenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Zijn ze nou aan het gymnastieken?
De dames zorgen weer voor leuke plaatjes. De mannen hangen verveeld op de bank.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:07 schreef Herald het volgende:
[..]
nee ze waren over hun laatste vrijpartij aan het vertellen
Vreemde standjes dan..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:07 schreef Herald het volgende:
[..]
nee ze waren over hun laatste vrijpartij aan het vertellen
Nee die is al weer wat minder. Dat vorige ventje was lekkerder.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:20 schreef oncrea het volgende:
niemand een cap van die dido toen ze haar broekje uittrok?
ik zie Priscella nergensquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:32 schreef Gert het volgende:
Voor de nostalgische BB-liefhebbers: op de site van Andries staan heel veel foto's van gisteren, de Kick Off van Big Brother 5, waar alle deelnemers van vorige edities ook waren uitgenodigd.
[afbeelding]
Meer op: http://www.big-andries.nl/
Danielle met haar koekeledosie?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:34 schreef Gert het volgende:
Die rechter komt me vaag bekend voor geloof ik. Is dat een ex-bewoonster?![]()
[afbeelding]
WTF!!! Zit Courtney Love er ook in?!?!?!?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:23 schreef Ireth het volgende:
[[url=http://img297.imageshack.us/img297/7564/bb11ud.th.jpg]afbeelding][/URL]
Zorg jij dan voor de caps van Rikkert?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee die is al weer wat minder. Dat vorige ventje was lekkerder.
Weet je wat: ga je maar weer lekker op de bikini's buiten concentreren.![]()
Courtney Lovequote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:23 schreef Ireth het volgende:
[[url=http://img297.imageshack.us/img297/7564/bb11ud.th.jpg]afbeelding][/URL]
Namen zouden sowiezo handig zijn, eerste is Lieske en laatste is Linda maar die andere 2? Dido en Nathalie?quote:
Nou eentje dan, omdat je het zo lief vraagt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zorg jij dan voor de caps van Rikkert?.
Probeer het eens hiermee:quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:41 schreef Mereltje het volgende:
Waarom lukt het mij niet om een scherper beeld te krijgen, ik gebruik mediaspy met o.a de het volgende adres mms://media.essentkabel.com/streamgate23
Die doet t niet bij mijquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Probeer het eens hiermee:
http://www.xs4all.nl/~marnix1/Project1.exe
Die werkt bij mij perfect en beeld is ook prima. Ook als je het full screen bekijkt.
Helaas als ik er 1 op full screen heb gehad, kan dat met een andere niet meer.
juist omgekeerd.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:49 schreef Gert het volgende:
Nog een paar:
Nathalie?
[afbeelding]
[afbeelding]
Dido (dacht ik)
[afbeelding]
andersom dacht ikquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:49 schreef Gert het volgende:
Nog een paar:
Nathalie?
Dido (dacht ik)
OK.. Nathalie dus, deze. Ze spelen nu hints.quote:
Ménquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:10 schreef Gert het volgende:
[..]
OK.. Nathalie dus, deze. Ze spelen nu hints.![]()
[afbeelding]
http://members.home.nl/mullerremco/BBquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:45 schreef Christine het volgende:
Mijn screenies heb ik gemaild naar Remzz.... van gisterenavond.
Ik dacht bij de vorige BB dat Diane echt de enige volwassene op deze planeet zou zijn die nog duim zuigt. ..... Boy, was I wrong. De volwassen dames blijven me verbazen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:33 schreef BBscanner het volgende:
Ingrid met dr duimie in dr mondje!![]()
[[url=http://img114.imageshack.us/img114/3973/clipboard031ez.th.jpg]afbeelding][/URL]
Zelfs al ben je 50 blijf je nog leren, nemen we nog een pilsje?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 03:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik dacht bij de vorige BB dat Diane echt de enige volwassene op deze planeet zou zijn die nog duim zuigt. ..... Boy, was I wrong. De volwassen dames blijven me verbazen.
Die dumps heb ik gemaakt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:03 schreef SynXteR het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zag dit op me upload server staan...
Is er iemand vals aan het spelen hier?
Hebbes!quote:
Da's Dido. Ik had het idee dat ze eerder door elkaar gehaald werd met die andere donkerharige chick..quote:
Ik zal je eerlijk zeggen... 2 minuten ofzo... Ben namelijk net wakkerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Hebbes!
Hoe lang heb je hier voor naar een schermpje moeten staren waarop niets gebeurde?![]()
Ze lijkt wat op femke lakerveld .. die actrice.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Da's Dido. Ik had het idee dat ze eerder door elkaar gehaald werd met die andere donkerharige chick..
Ze hebben van een afstandje ook best veel van elkaar weg.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Da's Dido. Ik had het idee dat ze eerder door elkaar gehaald werd met die andere donkerharige chick..
Ik zie 2x een lege woonkamer, 1 tuintafereeltje en 1 stream op zwartquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:54 schreef schatje het volgende:
Menno gaat douchen. Wil iemand zo vriendelijk zijn om wat screenshotjes te maken?![]()
Dat wil ik best doen voor de soppende medemensch, alleen er is niets te zien op de screens.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:54 schreef schatje het volgende:
Menno gaat douchen. Wil iemand zo vriendelijk zijn om wat screenshotjes te maken?![]()
ik zie geen billen.. kan het licht ff aan?quote:
En de regie blijft zelf wel alles zien!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:38 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan gaan de dames douchen en zapt de regie weg.
En ze moeten neuken, neuken, neuken en neuken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:24 schreef SynXteR het volgende:
Het enigste wat ze vandaag doen is lullen,lullen, lullen en lullen
Mocht ie winnen, dan kan ie daar z'n Big Brother geld aan besteden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:32 schreef AnTjUh het volgende:
Wat heeft die gozer een verschrikkelijk stel tanden in zn giegel zeg
[afbeelding]
* eens isquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:02 schreef dalet het volgende:
Alleen dat geklingel van die oorbellen van Dido is ietwat vervelend.
Wel verstandig idd. Er is een tooltje ImageShack Quickload, zo kun je plaatjes vanuit je verkenner uploaden, waarna hij de code geeft voor de thumbnail. Rete handigquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:15 schreef Troel het volgende:
Kun je er thumbsjes van maken Ireth?
Ach verrek, imageshack doet het alleen in thumbvormquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:15 schreef Troel het volgende:
Kun je er thumbsjes van maken Ireth?
Dan is het na 70x zuigen wel op.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:09 schreef Roache_ het volgende:
Bah, dat geduim!!?!?!? Zo iemand moeten ze tegen zichzelf in bescherming nemen. Met elke zuig die ze aan die duim trekt verliest ze een IQ-punt.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan is het na 70x zuigen wel op.
hee, ze heeft een Breast Cancer Awareness bandje om!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:09 schreef basst2005 het volgende:
Wat er gebeurde tussen 00:00 en 02:00 uur.
afbeelding
Ik maak ze met het programma Frapsquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:43 schreef Davidboaz het volgende:
waar maak je die captures trouwens mee? ben een noob op dat gebied. ben er inmiddels wel achter dat print screen met copy paste niet echt goed afloopt in psp.
zal ik doen.. en nee ik was aan het switchen dus ik heb dat net gemist.. helaasquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:41 schreef milagro het volgende:
Tamaar, zet die ook even in het Ralph topic, als je wilt , prettyplease
Heb je geen shotje van den leutert van Raplh, die was ook even in beeld
quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:55 schreef Ireth het volgende:
url=http://img299.imageshack.us/img299/599/bbstream20050829144351319ys.th.png]afbeelding[/url]][/URL]
Ik gebruik MVSnapquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:12 schreef ThaPete het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat een best proggie is om Caps te maken??
Want er komt niet veel meer bij in dit topic.
Ik plaats er ook veel in het streamverslagen topic.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:12 schreef ThaPete het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat een best proggie is om Caps te maken??
Want er komt niet veel meer bij in dit topic.
Niet fullscreen maken, 200% gaat goed.quote:Op zondag 4 september 2005 19:57 schreef Miepje01 het volgende:
Hoe krijgt iedereen van die mooie grote foto's, ik krijg van die kleine onduidelijke, ook als ik full screen heb..
Heeft Menno nou een zuigzoen in zijn nek staanquote:Op zondag 11 september 2005 02:04 schreef basst2005 het volgende:
Tussen 1 en 2 uur..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, viel mij ook al opquote:Op zondag 11 september 2005 10:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heeft Menno nou een zuigzoen in zijn nek staan![]()
Haha, die vlieg.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:33 schreef BBscanner het volgende:
Wel grappig om te zien hoeveel huisdieren er eigenlijk in het huis zitten!
Na de BB Muis Hier de BB Vlieg voor de camera!![]()
[afbeelding]
Misschien ideetje om BB Huisdieren topic te openen! (mits er meer dieren zijn gespot!)![]()
Cameraman in beeld gebeurt wel vaker..quote:Op woensdag 14 september 2005 15:56 schreef BBscanner het volgende:
Captures van rare beelden op de streams!![]()
Camera man in weerspiegeling voor de camera op de slaapkamer.
[afbeelding]
thanks... was er ook superblij mee.... meestal ben je net te laat met je cap maken...quote:Op donderdag 15 september 2005 16:32 schreef FlowKey het volgende:
enne@ la.femme.nikita ... ik zat me suf te cappen op die twee, maar had er geen enkele waarbij ze elkaar zo aankeken!
geniaal! denk niet dat Dido dit per sé terug wilt zien...quote:Op zondag 18 september 2005 23:34 schreef FlowKey het volgende:
Een paar rare plaatjes van het feest van gisteravond: iedereen is bezopen, Dido zit te douchen met haar onafscheidelijke appel en Ralph geeft de plantjes water ... (don't ask) ...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoezo zijn het geen streamshots? Welles!quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:34 schreef Sanne het volgende:
edit laat maar, ik zie nu pas dat het geen streamshots zijn.
Ik dacht van de tv-uitzendingen door dat Talpa logo'tje.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:38 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hoezo zijn het geen streamshots? Welles!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |