Dat was huidkanker, toch, een uit de hand gelopen moedervlek, na haar 6 maandentrip naar Australie.. waar zowat 40% vd blanke bevolking met huidkanker te maken krijgt, geloof ikquote:Op maandag 29 augustus 2005 01:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dank je. Ik spreek je over een maand wel weer
We waren ook wat off-topic geraakt trouwens. Over Nathalie. Wel een heftig verhaal vanmorgen over die kanker aan haar been. Deed me eerlijk gezegd wel wat.
Nee, is goed afgelopen. Ze hebben schijnbaar wel een flink stuk weggesneden.quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:56 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat was huidkanker, toch, een uit de hand gelopen moedervlek, na haar 6 maandentrip naar Australie.. waar zowat 40% vd blanke bevolking met huidkanker te maken krijgt, geloof ik
Ze was er heel vroeg bij, zei ze.
Geen chemokuren en bestralingen toch of zo?
als je er zo vroeg bij bent, is het ook niet echt gevaarlijk, maa rje schrikt wel natuurlijk.quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, is goed afgelopen. Ze hebben schijnbaar wel een flink stuk weggesneden.
Ze vertelde dat haar vader ook deed alsof er niet veel aan de hand was. Achteraf vertelde hij dat hij doodsangsten had uitgestaan, maar dat niet wilde laten merken. Haar vriendje Joost, die ze toen net een maand kende, is tijdens de operatie bij haar geweest.quote:Op maandag 29 augustus 2005 02:04 schreef milagro het volgende:
[..]
als je er zo vroeg bij bent, is het ook niet echt gevaarlijk, maa rje schrikt wel natuurlijk.
Ze kan inderdaad best een beetje té reageren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:41 schreef Brennie het volgende:
Verschrikkelijk, mijn hemel.. wat een faker!
Een beetje lief lachen, een beetje een zacht, hoog stemmetje opzetten, een beetje net doen of ze het niet leuk vind, maar eigenlijk toch stiekem, hihi, wel..
Oh, wat is ze toch een integer, lief en onschuldig dametje.
Kan er slecht tegen.
Een leuk koppie hoor, maar alles eromheen is wat mij betreft een stukkie lelijker.
Ik vind haar in alle opzichten niet oprecht. Bovendien is het een vervelende aandachttrekker.
* Zet de plaat van Freddy Mercury- 'You don't fool me' op *
Ok.. Freddie dan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:58 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ze kan inderdaad best een beetje té reageren.
Trouwens, het is Freddie Mercury en die zat in een band genaamd Queen...![]()
Ze zei ook dat het een grapje was toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:46 schreef Molluck het volgende:
Voor de fans: ze zegt wel konthaar te hebben
Nee, eerder andersom.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:57 schreef eL. het volgende:
Wat is er nou precies ongeveer gebeurt tussen die twee, is dat al uitgelicht ? Ik bedoel dus, waar liep het stuk, want ik begreep dat hij haar een streek had geleverd ? Iemand ?
1 2 3 4 5 | <?php Nathalie heb je wel eens een geheime liefde gehad? Ja, heb ik wel eens gehad. Was een liefde die niet is overgegaan. Iedereen dacht dat het voorbij was. Ik was zo gek op die jongen. Ik wist dat het nooit iets zou worden en gelukkig is er nu een nieuwe liefde. Niemand mocht mijn geheime liefde en nu gelukkig wel. ?> |
Whahhahaha of ze zelf de allerslimste is. Loopt de hele dag te kijken in de spiegels of haar haar wel goed zit, is stiekem er toch wel op uit een Bekende Nederlander te worden, hoef je tegenwoordig niets meer voor in huis te hebben dus dat zal er wel lukken, wat een muts zeg hé....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:06 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, eerder andersom.
Zij hebben een relatie gehad van 2,5 jaar.
Nathalie kon haar ei niet kwijt bij hem (no pun etc), Ralph was te oppervlakkig (lees : dom), ze had het idee dat ze altijd op haar tenen moest lopen, qua uiterlijk dan, altijd sexy en mooi zijn, en dat brak haar op, maar de sex was fanfuckingtastisch dus bleef ze hangen, maar na een poosje ging het echt helemaal niet meer.
Ralph doodziek, want begreep het niet (....) , zij voor 3 maanden naar Australië, na terugkomst krijgt zij iets met een vriend van hem, Ralph nog zieker.
Vriendin kwijt, vriend kwijt, rottig geeindigde relatie dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |