Tijdstip is toeval. En tja, ik ben geen meeloper he. Belachelijk hoe sommige mensen kunnen blijven door zeiken over 1 iets. We weten het nu wel van dat voetenbedgebeuren!quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:42 schreef PLAE@ het volgende:
Ik snap heel goed dat je jou mening diep in de nacht vertolkt melke![]()
De rest wil Nathalie nou eenmaal op de brandstapel![]()
Goedmaken?ze is gewoon bezig bij de kijkers(stemmers) een wit voetje te halen,ik denk dat ze geen enkele spijt heeft van haar aktie en ook menno nog minder mag dan voor deze wraakaktie van hem.quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:38 schreef melke het volgende:
Vind dat ze het Menno gedoe nu wel goed gemaakt heeft. Vanavond in de uitzending heeft ze toch netjes gehandeld. Schoon bed, schone Nemo en de voet actie op eigen bed. Of het nou schijnheilig is, te laat, menis of niet. Ze heeft wel de moeite genomen. Beetje idioot dat iedereen er nog over zeikt. Ze mag wat mij betreft donderdag wel naar huis, maar niet vanwege het Menno incident, maar omdat ik vind dat ze niet echt een eigen mening heeft en met de wind mee waait
is dat natelie? heb je geen close pussyup? ook als het dido is wil ik graag een spread eagle.quote:Op maandag 21 november 2005 01:38 schreef BB5kijker het volgende:
Misschien wordt dat Amerikaanse nepwijf er donderdag uitgekiept en misschien gaat ze wel op FOK kijken. Dan mag deze foto niet ontbreken, vind ik.
[afbeelding]
Ik denk dat ze dat gedaan heeft uit angst dat ze er misschien uit moet donderdag.quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:38 schreef melke het volgende:
Vind dat ze het Menno gedoe nu wel goed gemaakt heeft. Vanavond in de uitzending heeft ze toch netjes gehandeld. Schoon bed, schone Nemo en de voet actie op eigen bed. Of het nou schijnheilig is, te laat, menis of niet. Ze heeft wel de moeite genomen. Beetje idioot dat iedereen er nog over zeikt. Ze mag wat mij betreft donderdag wel naar huis, maar niet vanwege het Menno incident, maar omdat ik vind dat ze niet echt een eigen mening heeft en met de wind mee waait
Eensch.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:43 schreef teckeltje het volgende:
[..]
Goedmaken?ze is gewoon bezig bij de kijkers(stemmers) een wit voetje te halen,ik denk dat ze geen enkele spijt heeft van haar aktie en ook menno nog minder mag dan voor deze wraakaktie van hem.
Omdat Nathalie normaal aardappels schilt met haar voeten???quote:Op maandag 21 november 2005 14:25 schreef Greetings het volgende:
Waarom doet Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat niet mee met de weekopdracht?
ik zou niet weten wat zij denkt...... maar als je zo redeneert dan kan je ook zeggen dat joost zijn post had laten liggen (maar wel voor de rest hun post had aangenomen) om 'lief' gevonden te worden om zo de kijkers/stemmers op zijn hand te krijgen. (misschien dat hij dan zonder de camera's erbij, gewoon de post van zijn vriendin had gepakt ipv de post van de anderen).quote:Op maandag 21 november 2005 08:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat gedaan heeft uit angst dat ze er misschien uit moet donderdag.![]()
Vraag me af of ze het ook had gedaan als ze niet genomineerd was geweest.
Excuse me... is wel een hemelsbreed verschil tussen de post van Joost en het witte-voetje halen van NatteLie...quote:Op maandag 21 november 2005 21:40 schreef JohnDope het volgende:
[..]
ik zou niet weten wat zij denkt...... maar als je zo redeneert dan kan je ook zeggen dat joost zijn post had laten liggen (maar wel voor de rest hun post had aangenomen) om 'lief' gevonden te worden om zo de kijkers/stemmers op zijn hand te krijgen. (misschien dat hij dan zonder de camera's erbij, gewoon de post van zijn vriendin had gepakt ipv de post van de anderen).
Of Nathalie nou handelde vanwege haar stemmers of vanuit haar eigen gevoel, ik vind in beide situaties dat ze het goed heeft opgelost![]()
Er is ook 1 hemelsbrede overeenkomst, want zowel joost als nathalie lieten zich in beide situaties leiden door hun verstand of gevoel.quote:Op maandag 21 november 2005 23:23 schreef Giggio het volgende:
[..]
Excuse me... is wel een hemelsbreed verschil tussen de post van Joost en het witte-voetje halen van NatteLie...
Joost is dan misschien een .... wat zal ik zeggen... maar hij lijkt mij een stuk oprechter en eerlijker in zijn reacties en doen en laten dan 100 NatteLies bij elkaar!
Totaal niet met elkaar te vergelijken. Joost had niks goed te maken, Nathalie was er -met veel moeite- op gewezen dat ze betrapt was bij een hele foute actie, en probeerde wat verloren terrein terug te winnen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:26 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Er is ook 1 hemelsbrede overeenkomst, want zowel joost als nathalie lieten zich in beide situaties leiden door hun verstand of gevoel.
De situaties zijn beide anders, maar de kern van de situatie is hetzelfde.... iedereen denkt maar voor Nathalie te kunnen denken en dan gaan ze uit van het negatieve en iedereen denkt maar voor joost te kunnen denken en gaan dan uit van het positieve.quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:50 schreef Pinball het volgende:
[..]
Totaal niet met elkaar te vergelijken. Joost had niks goed te maken, Nathalie was er -met veel moeite- op gewezen dat ze betrapt was bij een hele foute actie, en probeerde wat verloren terrein terug te winnen.
Als Nathalie dit helemaal zelf had verzonnen, zonder dat ze door Menno/Bridget/Hummie op haar kansloze voetenveeg-actie was aangesproken had je een punt gehad, nu niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |