Ze kan na BB beter een paar jaar in een klooster verblijven zodat men haar op een gegeven moment vergeten is.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:35 schreef JohnDope het volgende:
Ik vraag me af of ze het wel psychisch aan kan als ze dit allemaal te weten komt, ze krijgt wel een hoop over haar heen nu, en alles draait bij haar om imago, dus het zal best wel een klap voor haar zijn.
Ben ook benieuwd wat voor cynische opmerkingen ruud en bridget hier morgen over gaan maken.
Of wanneer ze instort even bij komen in een psychisch kliniekje, kan ze meteen even aan haar anorexia achtige trekjes gaan werkenquote:Op woensdag 9 november 2005 19:09 schreef ruby het volgende:
[..]
Ze kan na BB beter een paar jaar in een klooster verblijven zodat men haar op een gegeven moment vergeten is.
Raar mens.
Ennnnnnnnn DICHT!quote:
Het begint op Bianca te lijken, toen ze net gewonnen had. Die had ook een gastenboek en daar werd ze zó enorm afgemaakt. Dat was zeldzaamquote:Op donderdag 10 november 2005 12:26 schreef DIGGER het volgende:
Ennnnnnnnn DICHT!
Je moet in dit soort situaties ook een gastenboek hebben, dat je eerst berichten controleert voordat je ze op de site publiceertquote:Op donderdag 10 november 2005 12:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het begint op Bianca te lijken, toen ze net gewonnen had. Die had ook een gastenboek en daar werd ze zó enorm afgemaakt. Dat was zeldzaam... Dat gastenboek was ook vrij snel gesloten.
ja en dan? een leeg gastenboek? das ook maar wat saaiquote:Op donderdag 10 november 2005 16:03 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je moet in dit soort situaties ook een gastenboek hebben, dat je eerst berichten controleert voordat je ze op de site publiceert![]()
Dat zegt veel over je (en niet in positieve zin helaas).quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat zegt veel over je (en niet in positieve zin helaas).
Misschien heeft je nickname er iets mee te maken?
inderdaadquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:54 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik kan niet wachten op het tranendal van "Naat" wat zal losbarsten als zij het huis verlaat
Jaaaaaaaah!!quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:54 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik kan niet wachten op het tranendal van "Naat" wat zal losbarsten als zij het huis verlaat
Heel aardig van je, en sportief. Ik moet toegeven ik vind mensen soms ook leuk van de weeromstuit, omdat vrijwel iedereen ze wel kan schieten. Zo vond ik Tanja eventjes wel leuk, omdat ze zo lekker dwars was. Lang geleden alweer...quote:
Waar heb je die collage vandaan dan, lieverd?quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:12 schreef BVO het volgende:
Ik zou begod niet weten wie de maakster is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |