Ik las "ze is sinds 7 maagden vrijgezel"quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:33 schreef SynXteR het volgende:
[afbeelding]
Leeftijd
24 jaar
Opleiding:
BeroepVerzorgkundige i.o.
Houdt van:
Een vette hap zoals een hamburger, patat, Hollandse kost en captains’ dinner.
Dido:
Dido groeide op in Heemstede, waar ze nog steeds woont. Ze volgt een deeltijd opleiding MBO Verzorging en ze werkt in een zorgcentrum. Daarvoor heeft ze een MBO-opleiding dierenverzorging gevolgd.
Dido woont samen met haar zus in het atelier van haar moeder. Ze is sinds zeven maanden vrijgezel. Ze heeft een paard en een wilde huismuis.
Als ze wint dan koopt ze een huis en geeft ze haar zussen een kamer.
Ik vind dat ze ook een topic verdiend.. ik vind der namelijk best lief![]()
Jaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:39 schreef schatje het volgende:
Heeft zij dat irritante stemmetje?
Haar ouders zijn kunstenaars, vind Dido wel leuker als die andere wijvenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:09 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Ik hoop dat ze niet zo beroerd zingt als haar (nu nog) beroemdere naamgenoot. Verder moet je wel interessante ouders hebben als ze je Dido noemen. Was als ik het goed heb de muze van Aeneas.
Jups.. Nathalie heeft die hoge irri stem..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:45 schreef Napster het volgende:
Is toch Nathalie met die vreselijke stem, niet Dido![]()
* SynXteR Jaloers is op jouquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:14 schreef Tindra het volgende:
Ik was gisteren bij de launch, Dido gaat als eerste het huis in.
Aantrekkelijke jonge dame, hoor. Heb haar van dichtbij mogen zien, stond aan de zijkant van het podium.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |