Je haalt me de woorden uit de mond. Ze is echt helemaal niet grappig.quote:
Dat geloof ik niet.quote:Op zondag 4 september 2005 19:19 schreef RB-tje het volgende:
dido heeft al die make-up niet nodig.
Luister nou maar naar mij maar die heeft ze weldegelijk nodig.quote:Op zondag 4 september 2005 19:19 schreef RB-tje het volgende:
voor mij niet....quote:Op zondag 4 september 2005 19:21 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Luister nou maar naar mij maar die heeft ze weldegelijk nodig.
Nou ze is vrijgezel dus wat let jequote:Op zondag 4 september 2005 19:22 schreef RB-tje het volgende:
[..]
voor mij niet....haar innerlijk is mooi genoeg...
Nou zij zit daar en ik zit hier.... maar ik zou best wel een stunt willen uithalen om haar eens te ontmoeten de komende week hoorquote:Op zondag 4 september 2005 19:24 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Nou ze is vrijgezel dus wat let je![]()
Kloptquote:Op zondag 4 september 2005 19:19 schreef RB-tje het volgende:
Wij begrijpen elkaarquote:Op zondag 4 september 2005 19:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Klopt![]()
zonder ziet ze er leuker uit
quote:Op zondag 4 september 2005 19:36 schreef milagro het volgende:
hier ook nog maar even
Nee?! Echt? Meen je dat nou? Goh! Wat leuk om te horen! Dank je wel!
Ik voorzie een t-shirt lijn, eventueel tasjes, placemats en mokken
Haar figuur helpt daar ook al niet bijquote:Op zondag 4 september 2005 19:39 schreef milagro het volgende:
Als ze teveel make up op heeft lijkt ze op een travestiet
geen heupen geen kontquote:Op zondag 4 september 2005 20:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Haar figuur helpt daar ook al niet bij
geen tieten..............quote:
quote:
Wel tieten... alleen in mindere mate aanwezig.quote:
Jemig, hoe oud ben jij? 10? Ik ben RiderXXX en ik ben op Dido...quote:Op zondag 4 september 2005 15:11 schreef RiderXXX het volgende:
[..]
JaMaar buiten mooi zijn.. ze is ok heel mooi, maar daarnaast heeft ze qua innerlijk ook iets heel speciaals...
![]()
![]()
Tralalalala...
![]()
Precies, ze zat er ook met d'r benen wijd "boos" te wezen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:08 schreef Slaapmeisje het volgende:
Denk je nou echt dat Dido boos was? Volgens mij werd ze stiekum toch nat van hun complimentjes hoor
Zoals alleen vrouwen dat kunnenquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Precies, ze zat er ook met d'r benen wijd "boos" te wezen.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:30 schreef Arcee het volgende:
Precies, ze zat er ook met d'r benen wijd "boos" te wezen.
Als die echt boos was, dan vreet ik nu mijn toetsenbord op!quote:Op zondag 4 september 2005 19:36 schreef milagro het volgende:
Nee?! Echt? Meen je dat nou? Goh! Wat leuk om te horen! Dank je wel!
Lijkt me handig heb er al 3 users mee gezien!quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:50 schreef Tindra het volgende:
Ik ga contributie vragen voor het gebruiken van mijn avatar.
Ja, lekker snollerig.quote:
quote:Op zondag 4 september 2005 15:17 schreef RiderXXX het volgende:
Dido is liev, schattig en nog een gruwelijk sexy en unieke naam ook..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |