Hebben ze vast de kleine lettertjes niet gelezen...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:17 schreef Isabeau het volgende:
In het contract zou staan dat douchen en toiletbezoek niet zouden worden uitgezonden. Blijkbaar geldt het niet voor de streams...
apart dat er dan wel camera's staan. Hadden ze zich die moeite ook kunnen getroosten..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:17 schreef Isabeau het volgende:
In het contract zou staan dat douchen en toiletbezoek niet zouden worden uitgezonden. Blijkbaar geldt het niet voor de streams...
De bewoners moeten ook in de gaten gehouden worden, kijken of ze zich aan de regels van Hummie houden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:15 schreef Tardis het volgende:
apart dat er dan wel camera's staan. Hadden ze zich die moeite ook kunnen getroosten..
Hoewel verdere badkamerdingengekeuvel best aardig is natuurlijk.
Heb je het licht uitgedaanquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:15 schreef Tardis het volgende:
[..]
apart dat er dan wel camera's staan. Hadden ze zich die moeite ook kunnen getroosten..
Hoewel verdere badkamerdingengekeuvel best aardig is natuurlijk.
Het is een man!quote:Op maandag 29 augustus 2005 02:09 schreef scanman01 het volgende:
Iemand al een idee wat het geheim van Dido zal zijn???
Dan word ik homo.quote:
De mijne ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:51 schreef buzzer het volgende:
ik geloof wel dat zij voorlopig mijn favoriet is
ik zie daar het nadeel niet van inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |