En een karakter transplantatie.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:21 schreef misterDre het volgende:
Waarom niet gelijk een paar tieten aangemeten?![]()
D'r doos zag er anders goed verzorgt uit . Mooi streepje....duidt dat op een rechtlijnig karakterquote:Op woensdag 7 september 2005 19:25 schreef APK het volgende:
[..]
En een karakter transplantatie.
Saaie doos.![]()
Misschien is er nog wel meer verbouwd dan alleen de neus!quote:Op woensdag 7 september 2005 19:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, erg shocking idd, een nosejob
Saai dus.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:35 schreef misterDre het volgende:
Mooi streepje....duidt dat op een rechtlijnig karakter
Het moet zijn: 'Ik erger mij' aan de manier etc.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:15 schreef MaJo het volgende:
Ik vind Dido op zich wel een leuke meid maar ik irriteer me aan de manier waarop ze praat.
quote:Op woensdag 7 september 2005 19:05 schreef APK het volgende:
Ik had liever die rechtse op de eerste foto in het huis gehad.![]()
Hoezo kots-smiley? Is toch wel een prettig plaatje?quote:
We zijn hier niet om andermans fouten te corrigeren he?quote:Op donderdag 8 september 2005 01:25 schreef APK het volgende:
[..]
Het moet zijn: 'Ik erger mij' aan de manier etc.
Weathergirl is geen fan van Dido...quote:Op donderdag 8 september 2005 13:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo kots-smiley? Is toch wel een prettig plaatje?
quote:
zekerquote:Op donderdag 8 september 2005 13:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is toch wel een prettig plaatje?
quote:Op donderdag 8 september 2005 13:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo kots-smiley? Is toch wel een prettig plaatje?
Nou kijk eens aan, je bent bijna beroemd!quote:Op donderdag 8 september 2005 14:32 schreef merino het volgende:
Mijn ouders hebben onlangs het huis+atelier van haar moeder gekocht (moeten nog verhuizen)
Ga zelf op kamers in Adam dus kom er niet te wonen maar is zeker apart
doe es normaalquote:Op donderdag 8 september 2005 14:38 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Nou kijk eens aan, je bent bijna beroemd!![]()
Ik ben het helemaal met je eens, maar deze foto vond ik toch nog wel de moeite waardquote:Op donderdag 8 september 2005 14:36 schreef weathergirl het volgende:
[..]
![]()
* weathergirl ziet rare rode vlekken en veel te weinig kont...
Doe mij maar een vrouwelijke vrouw, één waarvan je óók aan de zij- en achterkant kunt zien dat het om een vrouwtje gaat... Ik ben zelf ook slank maar heb wel lekkere rondingen (althans, dat vind ik zelf).![]()
Maar gezien jouw eerdere posts scanman, zal ik wel te serieus op jouw post ingaan![]()
Daar zeg je wat, in de gemiddelde R&B clip zie ik mooiere vrouwen (en lekkerder) dan in het BB huis...quote:Op donderdag 8 september 2005 14:38 schreef SlimShady het volgende:
[..]
jeetje. heb jij liever een negerin ofzo?
nou vooruitquote:Op donderdag 8 september 2005 14:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens, maar deze foto vond ik toch nog wel de moeite waard
Normaal heeft ze idd nauwelijks een kont, maar dat broekje zit zo lekker op die foto
Nou, post die prachtige rondingen en die rode vlekken-vrije kont van je maar eens dan.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:36 schreef weathergirl het volgende:
[..]
![]()
Doe mij maar een vrouwelijke vrouw, één waarvan je óók aan de zij- en achterkant kunt zien dat het om een vrouwtje gaat... Ik ben zelf ook slank maar heb wel lekkere rondingen (althans, dat
Dream on, Gert...quote:Op donderdag 8 september 2005 14:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, post die prachtige rondingen en die rode vlekken-vrije kont van je maar eens dan.![]()
Jij ook.quote:
Ik vond het anders best een mooi uitzicht. Dat broekje stond daar netjes gespannen om die billetjes... en dat wilde ik natuurlijk niemand onthouden.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:36 schreef weathergirl het volgende:
[..]
![]()
Doe mij maar een vrouwelijke vrouw, één waarvan je óók aan de zij- en achterkant kunt zien dat het om een vrouwtje gaat... Ik ben zelf ook slank maar heb wel lekkere rondingen (althans, dat vind ik zelf).![]()
Maar gezien jouw eerdere posts scanman, zal ik wel te serieus op jouw post ingaan![]()
Dat is het hem nou net. Die mooie rondingen heeft ze niet of nauwelijks. Mar op die foto lijkt het wel.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:34 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
Ennuh over het algemeen genomen zijn slanke vrouwen met mooie rondingen![]()
Ik had het ook over vrouwen in het algemeen met mooie rondingen...quote:Op donderdag 8 september 2005 18:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is het hem nou net. Die mooie rondingen heeft ze niet of nauwelijks. Mar op die foto lijkt het wel.
Ach ja, het blijft een kwestie van smaak natuurlijk.
Vroeg ik me eigenlijk ook af...quote:Op donderdag 8 september 2005 19:23 schreef MaJo het volgende:
Waar blijft het verhaal met het grote geheim over Dido eigenlijk? Of heb ik iets gemist
D'r gaan stemmen op (de mijne vooralquote:Op donderdag 8 september 2005 19:23 schreef MaJo het volgende:
Waar blijft het verhaal met het grote geheim over Dido eigenlijk? Of heb ik iets gemist
Ja dat vond ik inderdaad ook wel vreemd maar ik dacht dat we alvast lekker gemaakt werden en dat er iets opzienbarends zou gebeuren vandaag, maar nee. Beetje jammer.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vroeg ik me eigenlijk ook af...
Beetje tegen beter weten in want waarom zou je een dag wachten als je een opzienbarende primeur heb?![]()
Het is duidelijk dat jij geen vrouw bent. Als een vrouw van zichzelf durft te zeggen dat ze er enigszins goed uitziet, geloof dan maar dat als diezelfde vrouw langsloopt jij bij jezelf denkt: "damn!". Vrouwen zijn niet zo geneigd om zichzelf mooi te vinden of op te scheppen. Maar ik durf van mezelf best te zeggen dat ik mijn kont lekkerder vind dan die van Dido (namelijk wél een kont versus géén kont). En nee, ik ga geen foto posten als 'bewijs'... geloof het of niet. Mij een biet.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:34 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
[..]
Ik vond het anders best een mooi uitzicht. Dat broekje stond daar netjes gespannen om die billetjes... en dat wilde ik natuurlijk niemand onthouden.![]()
Ennuh over het algemeen genomen zijn slanke vrouwen met mooie rondingenMaar over jouw kunnen we nu niet oordelen, dus het is wel erg makkelijk om zoeits te posten...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |