En een karakter transplantatie.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:21 schreef misterDre het volgende:
Waarom niet gelijk een paar tieten aangemeten?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
D'r doos zag er anders goed verzorgt uit . Mooi streepje....duidt dat op een rechtlijnig karakterquote:Op woensdag 7 september 2005 19:25 schreef APK het volgende:
[..]
En een karakter transplantatie.
Saaie doos.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Beetje mannelijke gok....zou het dan toch.......quote:Op woensdag 7 september 2005 19:49 schreef PC eend het volgende:
Wat een gok zegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
PinokDidoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Misschien is er nog wel meer verbouwd dan alleen de neus!quote:Op woensdag 7 september 2005 19:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, erg shocking idd, een nosejobom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Saai dus.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:35 schreef misterDre het volgende:
Mooi streepje....duidt dat op een rechtlijnig karakterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het moet zijn: 'Ik erger mij' aan de manier etc.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:15 schreef MaJo het volgende:
Ik vind Dido op zich wel een leuke meid maar ik irriteer me aan de manier waarop ze praat.
quote:Op woensdag 7 september 2005 19:05 schreef APK het volgende:
Ik had liever die rechtse op de eerste foto in het huis gehad.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 8 september 2005 11:48 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
[afbeelding]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoezo kots-smiley? Is toch wel een prettig plaatje?quote:Op donderdag 8 september 2005 13:03 schreef weathergirl het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We zijn hier niet om andermans fouten te corrigeren he?quote:Op donderdag 8 september 2005 01:25 schreef APK het volgende:
[..]
Het moet zijn: 'Ik erger mij' aan de manier etc.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Weathergirl is geen fan van Dido...quote:Op donderdag 8 september 2005 13:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo kots-smiley? Is toch wel een prettig plaatje?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 8 september 2005 13:03 schreef weathergirl het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
zekerquote:Op donderdag 8 september 2005 13:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is toch wel een prettig plaatje?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 8 september 2005 13:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo kots-smiley? Is toch wel een prettig plaatje?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop