Wij begrijpen elkaarquote:Op zondag 4 september 2005 19:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Klopt![]()
zonder ziet ze er leuker uit
quote:Op zondag 4 september 2005 19:36 schreef milagro het volgende:
hier ook nog maar even
Nee?! Echt? Meen je dat nou? Goh! Wat leuk om te horen! Dank je wel!
Ik voorzie een t-shirt lijn, eventueel tasjes, placemats en mokken
Haar figuur helpt daar ook al niet bijquote:Op zondag 4 september 2005 19:39 schreef milagro het volgende:
Als ze teveel make up op heeft lijkt ze op een travestiet
geen heupen geen kontquote:Op zondag 4 september 2005 20:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Haar figuur helpt daar ook al niet bij
geen tieten..............quote:
quote:
Wel tieten... alleen in mindere mate aanwezig.quote:
Jemig, hoe oud ben jij? 10? Ik ben RiderXXX en ik ben op Dido...quote:Op zondag 4 september 2005 15:11 schreef RiderXXX het volgende:
[..]
JaMaar buiten mooi zijn.. ze is ok heel mooi, maar daarnaast heeft ze qua innerlijk ook iets heel speciaals...
![]()
![]()
Tralalalala...
![]()
Precies, ze zat er ook met d'r benen wijd "boos" te wezen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:08 schreef Slaapmeisje het volgende:
Denk je nou echt dat Dido boos was? Volgens mij werd ze stiekum toch nat van hun complimentjes hoor
Zoals alleen vrouwen dat kunnenquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Precies, ze zat er ook met d'r benen wijd "boos" te wezen.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:30 schreef Arcee het volgende:
Precies, ze zat er ook met d'r benen wijd "boos" te wezen.
Als die echt boos was, dan vreet ik nu mijn toetsenbord op!quote:Op zondag 4 september 2005 19:36 schreef milagro het volgende:
Nee?! Echt? Meen je dat nou? Goh! Wat leuk om te horen! Dank je wel!
Lijkt me handig heb er al 3 users mee gezien!quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:50 schreef Tindra het volgende:
Ik ga contributie vragen voor het gebruiken van mijn avatar.
Ja, lekker snollerig.quote:
quote:Op zondag 4 september 2005 15:17 schreef RiderXXX het volgende:
Dido is liev, schattig en nog een gruwelijk sexy en unieke naam ook..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |