abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29987984
Jammer dat die CL wedstrijden van Thun in het moderne Wankdorf stadion in Bern gespeeld worden.

Het eigen stadion van Thun ligt er net zo mooi bij voor een potje waterpolo .
pi_29988010
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 10:51 schreef DIJK het volgende:
Jammer dat die CL wedstrijden van Thun in het moderne Wankdorf stadion van Bern gespeeld worden.

Het eigen stadion van Thun ligt er net zo mooi bij voor een potje waterpolo . [afbeelding]
Die zullen niet zo gauw zeuren over het veld in de Arena...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_29988403
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 07:49 schreef Suijk het volgende:

[..]

Er zijn zelfs vaak nog losse kaartjes beschikbaar. De tegenstanders zijn (op Arsenal na) niet heel erg aansprekend dus ik denk dat het wel moet lukken ja.
Heb jij het hier over de thuis- of uitwedstrijden?
pi_29992918
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 23:06 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Tsss, ben jij nou een echte.

Koop een kaartje daar, zelfs dan kom je het uitvak nog in.

Juventus in 2002, weet niet meer. Kaartje voor 18 euro gekocht daar, terwijl in Nederland ruim 30 euro moest worden neergelegd. Gewoon naar binnen gelopen, geen probleem. Buitenlandse politie ziet je toch liever in het uitvak zitten, dan tussen het eigen thuispubliek.
Ja, dat deden er in Auxerre ook zat, maar toch, vooral Arsenal wordt wel wat strenger gecontroleerd. Praag kan ik het wel doen eventueel
pi_29993095
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 11:05 schreef J.P. het volgende:

[..]

Heb jij het hier over de thuis- of uitwedstrijden?
Thuis wedstrijden.
Voor uitwedstrijden in het Ajax vak heb je een Europese uitkaart nodig.
Klik dan als je durft
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:24:08 #206
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_29993231
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 13:20 schreef Suijk het volgende:

[..]

Thuis wedstrijden.
Voor uitwedstrijden in het Ajax vak heb je een Europese uitkaart nodig.
Gewone uitkaart is voldoende, alleen hebben de Europese (voorrang-)uitkaarthouders voorrang...
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
pi_29993416
Of hopen dat er nog kaarten zijn als de SCC-houders aan de beurt zijn.
pi_29993706
Zou er niet vanuit gaan
pi_29993835
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 13:24 schreef P0RN0STAR het volgende:

[..]

Gewone uitkaart is voldoende, alleen hebben de Europese (voorrang-)uitkaarthouders voorrang...
Ja, maar dan red je het nooit, zeker Arsenal niet.
Klik dan als je durft
pi_29993875
Denk ook niet, vorig jaar Auxerre waren al amper kaarten over voor gewone uitkaarthouders. Vorig jaar had ik geen EU uitkaart, alleen gewone, en toen had ik mazzel gehad. Denk dat je nu als je gewone uitkaart hebt Arsenal wel op je buik kan schrijven ja...
pi_29993950
Ik vind het een beetje een wazig systeem. Je moet minimaal 1 uit wedstrijd bezoeken om aan een Europese uitkaart te komen. Maar als je zonder zo'n kaart nooit een wedstrijd kunt bezoeken ben je dus elk jaar de lul.
pi_30000653
quote:
Wedstrijden verplaatst in verband met Champions League

Amsterdam, 26 augustus 2005
Drie thuiswedstrijden van Ajax zijn verplaatst in verband met de duels in de Champions League. Ajax speelt de Europese thuiswedstrijden op dinsdag en de eredivisieduels van de zondag ervoor zijn daardoor naar zaterdag verschoven.

Het gaat om de volgende duels:
Ajax - Roda JC van 25 naar 24 september
Ajax - Heracles Almelo van 16 naar 15 oktober
Ajax - FC Twente van 20 naar 19 november

Alle drie de wedstrijden beginnen om 20.15 uur
Verdomme
Weer 3 wedstrijden missen
pi_30000685
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 16:27 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Verdomme
Weer 3 wedstrijden missen
Zou Cohen het al weten?
Klik dan als je durft
pi_30000770
AAAAAAAAAAAAAAAJAX!!

Was gezellig woensdag
Jammer dat 411 niet echt mee wilde doen, heb er mn best voor gedaan iig...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_30003740
quote:
Maarten Fontein nieuwe algemeen directeur AFC Ajax

Amsterdam, 26 augustus 2005
Na het in maart van dit jaar aangekondigde terugtreden van Arie van Eijden als algemeen directeur per uiterlijk 1 april 2006 is Ajax op zoek gegaan naar een geschikte opvolger. Het verheugt Ajax deze gevonden te hebben in de persoon van Maarten Fontein, die per 1 november van dit jaar in dienst zal treden van de Amsterdamse club en daar een maand later Arie van Eijden zal opvolgen als algemeen directeur.

Maarten Fontein is kortweg te typeren als een man met een voortreffelijke staat van dienst zowel in het bedrijfsleven als in de sport. Meer specifiek: in het bedrijfsleven kan de 53-jarige Fontein bogen op een, zeer gevarieerde loopbaan met veel internationale ervaring bij Unilever, terwijl hij in de sport kan terugzien op een succesvolle carrière als cricket-international en zijn sporen verdiend heeft als geestdriftig sportbestuurder. Deze twee aspecten - ervaring in het internationale bedrijfsleven en die actieve zowel als bestuurlijke ervaring met sport - maken Fontein de juiste man op de juiste plaats als hij straks de taken van Arie van Eijden overneemt.
Na zijn studie is Fontein vanaf 1977 werkzaam geweest bij Unilever, afwisselend in Nederland en in het buitenland. Hij heeft merken en bedrijven gebouwd in Australië, Zweden, Turkije en China, waar hij met name in de laatste twee landen pionierswerk geleverd heeft in het opzetten van nieuwe bedrijven voor een nieuwe markt. Tevens is hij verantwoordelijk geweest voor het wereldwijde marketingbeleid van de ijs-divisie en over de totale ijsactiviteiten in Azië, Australië en Afrika. Fontein zegt hierover: ‘Het is een zeer verrijkende en invloedrijke dimensie geweest in mijn leven en dat van mijn gezin dat we in zoveel verschillende landen met zoveel verschillende culturen hebben gewoond. Daardoor is ons aanpassingsvermogen ten aanzien van mensen, culturen en verschillende omgevingen sterk ontwikkeld.’

Over zijn werk bij Unilever zegt hij: ‘Mijn managementstijl is altijd die geweest van een teamleider. Ik hou van doelgericht leiderschap. Dat is ook gebleken uit wat ik tot op heden gedaan heb: met elkaar dingen voor elkaar krijgen. Met de hele club ervoor gaan, de mensen met wie ik werk enthousiasmeren. Als ik vanaf de grond iets moest opzetten in het buitenland, had ik altijd voor ogen: het moet voor iedereen voelen als een familiebedrijf. In mijn werkwijze ben ik, ook door mijn hele achtergrond, een teamspeler, een clubman.’

Die achtergrond wordt gevormd door in de eerste plaats een jeugd in een gezin met zeven kinderen - hijzelf heeft met zijn vrouw Yvonne een gezin met zes kinderen, van wie de twee jongsten geadopteerde Chinese kinderen zijn - en daarnaast een grote belangstelling en aanleg voor sport. Fontein: ‘Ons is vroeger thuis geleerd dat je gewoon moet doen. Je moet respect voor je medemens hebben, niet tegen mensen opkijken of op ze neerkijken. Vanuit je eigen sterke karaktereigenschappen moet je je leven leiden. Bij mij zijn dat een gedreven enthousiasme, de wil om te winnen en het besef dat twee meer weten dan één. Tot mijn zeventiende heb ik gevoetbald bij ASC (Ajax Sportman Combinatie) Leiden als rechter middenvelder. We waren heel succesvol in de A1. Daarna heb ik nog tot mijn 32ste bij HVV gespeeld. En in al die jaren als voetballer, maar ook in mijn werk bij Unilever heb ik toch vooral geleerd en uitgedragen: doe je het samen, dan doe je het goed, dan boek je resultaat.’

Voor Maarten Fontein breekt een spannende tijd aan. Na 29 jaar werken bij Unilever komt hij nu als algemeen directeur van Ajax volop in de schijnwerpers te staan, Hoe denkt hij hierover? ‘Ik heb er ontzettend veel zin in om bij Ajax aan de slag te gaan en denk dat deze baan voor mij persoonlijk precies op het goede moment komt. Ik geloof dat ik een goed gevulde gereedschapskist heb om dit succesvol te gaan doen. Ik ben Ajax-gek, altijd geweest. De busreis naar Parijs op 5 maart 1969, die ik als 17-jarige meemaakte naar de beslissingswedstrijd tegen Benfica, staat voor eeuwig op mijn netvlies. Nu bij Ajax te kunnen gaan werken heeft kennelijk voor mij in de sterren gestaan, want ik heb al mijn hele leven de wens gehad om mijn bedrijfservaring te kunnen koppelen aan de sport. Dit is een geweldige uitdaging voor mij, als professional, als sportman en als Ajax-fan. Het uitgangspunt is dat alles en iedereen gericht moet zijn op maar één doel: Ajax terug aan de Europese top. Ajax heeft met coach Danny Blind en technisch directeur Martin van Geel zijn zaakjes op het technische vlak prima op orde. Ook zij zijn van huis uit teamspelers. Ik verheug me op de samenwerking met hen en met alle andere Ajacieden.’

AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_30003787
Een cricketer. Nou joepie.
Klik dan als je durft
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 18:02:21 #217
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_30003839
Leuk poultje. Is te doen
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 18:03:22 #218
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_30003867
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 18:00 schreef Suijk het volgende:
Een cricketer. Nou joepie.
Als ie maar met z'n tengels van het veld afblijft.

pi_30004325
Als er nog mensen willen gaan zondag: er zijn nog kaarten, alleen wel 35 euro.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_30004414
What about Keesie Molenaar????
Houd van een lijntje.
pi_30004510
Je bedoelt Keje Molenaar?
pi_30004564
Ja die ja, de ideale Algemeen Directeur

Maar ja iig is Arie binnenkort weg
Houd van een lijntje.
pi_30004858
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 17:58 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Wat heeft zon pipo met voetbal te maken ?
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 18:42:46 #224
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_30004900
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 10:51 schreef DIJK het volgende:

Het eigen stadion van Thun ligt er net zo mooi bij voor een potje waterpolo .
Hehehehe!

Die foto!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_30004933
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 18:40 schreef Jajong het volgende:

[..]

Wat heeft zon pipo met voetbal te maken ?
Ik snap het ook niet helemaal
Maar hopelijk bewijst hij mijn ongelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')