quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:54 schreef Suijk het volgende:
OOOOOBOOOOODAIIIII naar Luton Town.
En nog meer goed nieuws! Die gast kost je een fortuin maar presteren ho maar. Nu hebben we nog maar 18 buitenlandersquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:54 schreef Suijk het volgende:
OOOOOBOOOOODAIIIII naar Luton Town.
Iemand die hier meer info over heeft?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:23 schreef Suijk het volgende:
De verkoop van die passe-partouts beginnen al snel idd, volgende week denk ik.
Nee, ik zag alleen dat de verkoop voor psv al deze zaterdag begint. Kan niet lang daarna zijn lijkt me.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:15 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Iemand die hier meer info over heeft?
Gaat dat ook via seizoenkaarthouders eerst? Weet je hoe dat zit?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee, ik zag alleen dat de verkoop voor psv al deze zaterdag begint. Kan niet lang daarna zijn lijkt me.
Volgens mij heeft het meer te maken met het nieuws over de verkoop van Obodaiquote:25/8/2005 - Ajax sterkste stijger op beurs; hoogste koers sinds 2000
(Gepost door RvN)
De Ajax NV is vandaag op de beurs ruim 5% meer waard geworden. Met de aandelenstijging van 5,15% was het de hoogste stijger op de Amsterdamse beurs vandaag. De koers steeg al direct bij de opening vanwege de kwalificatie voor het miljoenenbal. Na de gunstige loting in de eerste ronde schoot het aandeel nog eens extra omhoog.
Het aandeel Ajax is daarmee op de hoogste koers gekomen sinds 2000.
Ja, de seizoenskaarthouders krijgen de eerste kans om hun plaats te kopen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:20 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Gaat dat ook via seizoenkaarthouders eerst? Weet je hoe dat zit?
Alle thuiswedstrijden op dinsdagavond, mijn eigen trainingsavond, daar zal mijn trainer blij mee zijn!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:43 schreef ThomasBerge het volgende:
Het speelschema ziet er als volgt uit:
Woensdag 14 september: Sparta - Ajax
Dinsdag 27 september: Ajax - Arsenal
Dinsdag 18 oktober: Ajax - FC Thun
Woensdag 2 november: FC Thun - Ajax
Dinsdag 22 november: Ajax - Sparta Praag
Woensdag 7 december: Arsenal - Ajax
Ja en bij mij op de avonden dat ik moet werken maar dat is al geregeldquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:13 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Alle thuiswedstrijden op dinsdagavond, mijn eigen trainingsavond, daar zal mijn trainer blij mee zijn!
quote:25/8/2005 - Ajax in Wankdorf tegen FC Thun
FC Thun zal de Champions League duels niet in haar eigen kleine stadion spelen, maar in het nieuwe nationale stadion van Zwitserland, Wankdorf. Daar kunnen 32.000 toeschouwers in. Tegenover Reuters liet de voorzitter van FC Thun weten dat dat bijna de gehele bevolking van Thun daar in zou passen, maar dat er misschien wel 250.000 Zwitserse fans interesse hebbe voor kaartjes omdat ze de 'darlings of Switzerland' zijn.
quote:Blind: we moeten ons van tevoren niet rijk rekenen
Arsenal kent weinig geheimen voor Ajax, maar Sparta Praag en FC Thun zijn niet automatisch walk-overs in de eerste groepsfase van de Champions League, zo waarschuwde oefenmeester Danny Blind. De Amsterdammers hebben deze twee clubs nog nooit eerder getroffen.
Danny Blind reageerde gematigd positief op de loting in Groep B. "Het had slechter gekund, maar we moeten ons van tevoren niet rijk rekenen." Arsenal is volgens Blind 'een knoert van een ploeg'. "Over Sparta Praag en Thun weet ik weinig. Bij Sparta Praag speel je traditioneel een moeilijke uitwedstrijd. Thun is nog een dicht boek. Maar als je betrekkelijk eenvoudig in de voorrondes Dynamo Kiev en Malmö FF verslaat, dan is het niet zomaar een ploegje."
Tsss, ben jij nou een echte.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:20 schreef Bananenman het volgende:
Die gasten van administratie zijn mijn Europese uitkaart wel vergeten. Ik kon hem nog krijgen, maar dan was ik m'n seizoenskaart voor 2 weken kwijt en zou ik een vervangend ding krijgen ofzo
Toch maar even doen, want ik wil wel naar Londen en Praag
Hehe, behalve in Budapest!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:06 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Tsss, ben jij nou een echte.
Koop een kaartje daar, zelfs dan kom je het uitvak nog in.
Juventus in 2002, weet niet meer. Kaartje voor 18 euro gekocht daar, terwijl in Nederland ruim 30 euro moest worden neergelegd. Gewoon naar binnen gelopen, geen probleem. Buitenlandse politie ziet je toch liever in het uitvak zitten, dan tussen het eigen thuispubliek.
Weet je soms uit het verleden ook of alle andere clubcardhouders (dus cc enzo) ook de kans krijgen er een aan te schaffen, voordat de grote losse verkoop start?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:24 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, de seizoenskaarthouders krijgen de eerste kans om hun plaats te kopen.
Juve was ik eerst met mn blonde kop maar ff tussen de black&white fighters gaan staan, rondje langs de curvas gedaan en uiteindelijk toch maar het uitvak opgegaan. Maar in bv London zal het niet zo simpel gaanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:06 schreef Cart_man het volgende:
Juventus in 2002, weet niet meer. Kaartje voor 18 euro gekocht daar, terwijl in Nederland ruim 30 euro moest worden neergelegd. Gewoon naar binnen gelopen, geen probleem. Buitenlandse politie ziet je toch liever in het uitvak zitten, dan tussen het eigen thuispubliek.
Wat gebeurt er eigenlijk me hun coëfficiënt? Tellen hun resultaten van de UEFA cup ook mee, of blijft hun coëfficiënt gewoon onveranderd totdat ze weer in de Champions League spelen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:46 schreef Radegast het volgende:
Monaco en Sporting.
Er zijn zelfs vaak nog losse kaartjes beschikbaar. De tegenstanders zijn (op Arsenal na) niet heel erg aansprekend dus ik denk dat het wel moet lukken ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:41 schreef Lennox het volgende:
[..]
Weet je soms uit het verleden ook of alle andere clubcardhouders (dus cc enzo) ook de kans krijgen er een aan te schaffen, voordat de grote losse verkoop start?
Dan sowieso maar alle thuiswedstrijden![]()
Verdomme, Ajax - Arsenal als ik op vakantie in Tenerife benquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:13 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Alle thuiswedstrijden op dinsdagavond, mijn eigen trainingsavond, daar zal mijn trainer blij mee zijn!
hup, een beetje tempo jaquote:Informatie over de kaartverkoop betreffende de UEFA Champions League volgt z.s.m.
Die spelen gewoon UEFA cup en kunnen zo aan hun coëfficient werkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 03:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat gebeurt er eigenlijk me hun coëfficiënt? Tellen hun resultaten van de UEFA cup ook mee, of blijft hun coëfficiënt gewoon onveranderd totdat ze weer in de Champions League spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |