Die moeite kun je je besparen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:02 schreef J.P. het volgende:
Ik heb goed zin. Morgen maar even bellen of ik nog een uit CC kan aanvragen.
Er staat geen naam laat staan foto oid op de kaartjes, dus je kunt ze gewoon overnemen hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:25 schreef Lennox het volgende:
En via dat systeem is het niet mogelijk om kaarten over te nemen he geloof ik (omdat ze op naam staan ofzo....)
Redelijk kut, want uitwedstrijd Thun of Praag zien (we) zeker zitten.
Mensen ervaring met het toch krijgen van kaarten ? (Mag via pm)
als ze zo spelen als in de 2e helft van gisteren wel jaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:29 schreef du_ke het volgende:
Die loting moette doen zijn voor ajax opzich.
Die kaartjes zijn ook omwisselbiljet hoor, dus als je daar aankomt moet je die omwisselen voor het echte kaartje en terwijl je dat doet moet je je uitkaart (met foto dus) laten zien.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:31 schreef devv05 het volgende:
[..]
Er staat geen naam laat staan foto oid op de kaartjes, dus je kunt ze gewoon overnemen hoor.
Genoeg te krijgen via marktplaats maar daar zit wel een prijs aan...
Je kapsel heeft ook altijd wat met een nick te maken natuurlijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:50 schreef PLAE@ het volgende:
nee man, die had wel een andere nick gehad dan.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:50 schreef PLAE@ het volgende:
nee man, die had wel een andere nick gehad dan.
Idd, had ff niet door dat het om uit kaartje ging, thuiswedstrijden is geen probleemquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:51 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Die kaartjes zijn ook omwisselbiljet hoor, dus als je daar aankomt moet je die omwisselen voor het echte kaartje en terwijl je dat doet moet je je uitkaart (met foto dus) laten zien.
Nee ik zie hem zichzelf gewoon niet zo snel bananenman noemenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:53 schreef Superheld het volgende:
[..]
Je kapsel heeft ook altijd wat met een nick te maken natuurlijk.
Je kan ook gewoon op de persoon voor je gaan staanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:51 schreef Bananenman het volgende:
Nee, dat is een vriend van me. Ik stond naast het hekje gisteren, pas 2e helft stond ik er ff op...
Wuuhuuquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:32 schreef JaWi het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon op de persoon voor je gaan staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |