quote:Op zondag 28 augustus 2005 08:57 schreef The_Hives het volgende:
Straks naar de 3-0 toe. Dirkie en zn maatjes zullen vernederd worden

het afwerken...quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:04 schreef gr8w8 het volgende:
Verdorie zeg. Wat is er precies misgegaan voor Ajax?

Maar jullie hebben toch:quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
het afwerken...
waar feyenrd 4 schoten ndig heeft vr 2 goals hebben wij een stuk f 20 kansen nodig vr 1 gal

Klopt, maar hij met ng warmdraaien, dat deed zlatan in het begin k ng nietquote:Op zondag 28 augustus 2005 16:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar jullie hebben toch:Rosenberg
![]()
de nieuwe Zlatan?

idd.quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:50 schreef keijz het volgende:
Bij die goals zag Trabelsi er echt heel slecht uit

Wat je laf noemt als je drie basisspelers mist...quote:Op zondag 28 augustus 2005 16:11 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
idd.
verder was heel ajax gewoon heel erg slecht, Grygera is de enige die nog wel redelijk voetbalde maar voor de rest was het bagger.
Rosenberg en Babel waren echt dramatisch.
Vond Feyenoord verder ook wel laf voetballen door de hele tijd met 11 op eigen helft te spelen, maarja als je 57% balbezit hebt, 20 corners en 15 schoten op doel en je scoort maar 1 doelpunt dan is het je eigen schuld dat je verliest.
![]()

Als ik me niet vergis kwam Grygera helpen bij Escude (die weer veel te fokking afwachtend Kalou z'n gang liet gaan) omdat Kalou al naar binnen trok, Trabelsi had dan Kuijt moeten pakken maar hij stond te veel naar buiten.quote:Op zondag 28 augustus 2005 16:16 schreef twi het volgende:
Grygera was juist degene die op Kuijt zou moeten staan, maar hem helemaal vrij liet.

met 11 man op eigen helft spelen vind ik laf ja, al ben je de Graafschap.quote:Op zondag 28 augustus 2005 16:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat je laf noemt als je drie basisspelers mist...

1-2 dus, kansloos verloren.quote:Op zondag 28 augustus 2005 16:25 schreef HomerJ het volgende:
Ik vond niet dat we slecht gespeeld hebben. 2x een fout in de verdediging maakte het verschil i.p.v. de klasse van K2. De 1e goal dekte Trabelsi achter Kalou en Vonk had hem er gewoon uit moeten stompen. Wat me wel zorgen maakt is Rosenberg, die op 5 meter van de goal alle tijd had maar de bal miste en naast schoot. Grygera speelde een goede wedstrijd totdat dat ene stomme moment. Dat sloeg echt nergens op, Kalou makte geen kans en de Tsjech zag Kuyt staan maar liep gewoon weg. Charisteas zag er goed uit bij die 2-1 ik dacht dat hij het wel zou verprutsen maaar hij maakte het koel en mooi af. Jammer dat hij daarna niet afspeelde op Sneijder dan was het 2-2 geweest.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |