Ik heb de streams niet gezien maar het viel me de laatste dagen al op dat ze steeds gemener tegen hem begint te doen. De tondeuse actie en de deo in de kleren zijn gemene streken, maar dat zou door hun nog gezien kunnen worden als geintje. Ook in haar doen en laten begint ze wel afstand te nemen van Menno.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:38 schreef crazymamma het volgende:
Waar is Ingrid nu toch weer mee bezig!!!!!!!!!!
Soms kan ze echt een kreng zijn.
Nu negeert ze Menno ineens kompleet en gaat wel met Roel knuffelen.
Is ze soms bezig haar eigen hachje te redden?
Ik heb echt diep medelijden met Menno. Dit heeft hij toch echt niet verdiend. Hij pikt alles van die griet en dan doet ze zo!!!!!!!!!!!!
Dat ik bij de broer van Menno in de klas heb gezeten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:35 schreef crazymamma het volgende:
Welk vermoeden?????
Verklaar je nader.
Klopt, vind ik ook , en als hij een lekker ding is , ben ik een fotomodel .....Hij loopt constant treurig te kijken, is saai en loopt als een hondje achter die Ingrid aan......quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:51 schreef Djoj het volgende:
Menno is een lamzak, zit totaal geen pit in die gozer...![]()
Breien is koel!quote:
bronquote:"Het is in één keer weg"
Ingrid en Chantal gaan naar buiten om een sigaretje te roken. Ingrid kan geen shag draaien en dat doet Chantal dan voor haar. En dan vraagt Chantal ineens een brandende vraag aan Ingrid: “Waarom slaap je niet meer met Menno?” Ingrid: “Gewoon, ik heb er geen zin in. Chantal kijkt erg bedenkelijk. Ingrid: “Nee, echt niet.”
Chantal: “Waarom niet, heb je genoeg van hem?“ Ingrid: “Ja ik wil gewoon niet dat hij te aanhankelijk wordt. Het lijkt of hij alles doet wat ik doe.”
Chantal: “Is het fysieke verdwenen dan?” Ingrid: “ Ja, dat ook. Laatst werd hij door Big Brother op het matje geroepen en toen noemde BB hem een verliefde puber en dat heb ik me heel persoonlijk aangetrokken. Vanaf dat moment ben ik gaan nadenken. Ik zeg ook heel vaak: Kap even nou?”
Chantal: “Hoe zit het dan met je gevoel voor hem?” Ingrid: “Ja, dat is nu heel raar, want dat is er nu niet. Click here to find out more! Het is echt in één keer weg.” Chantal: “Waarschijnlijk omdat het je te makkelijk werd gemaakt.” Ingrid: “ Ja, misschien wel.” Chantal: “Ja, ik weet het zeker. Jij hebt net als ik een man nodig waarbij het ons moeilijk wordt gemaakt. En Menno is voor jou geen uitdaging meer. Denk je dat jullie een kans hebben na Big Brother?” Ingrid: “Nee, ik denk het niet.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |