Chantal hoopt nog op een partnerquote:Op woensdag 21 september 2005 21:05 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Hoop het niet![]()
Chantal liet ook vallen dat ze nog hoop had op een partner.. dus we zien het nog wel..![]()
Wat trekt je in hem aan?quote:Op donderdag 22 september 2005 18:40 schreef Fiorenza het volgende:
*ook aanmeldt als Menno-fan
Zolang ie Chantal maar geen kind gaat geven![]()
Was wel een goeie zet geweest. Of Rikkert had iemand anders moeten nomineren natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:34 schreef Olio het volgende:
Tis een vervelend mannetje. Te bedachtzaam, en altijd meelopen met de anderen.
Waarom heeft die Lieske hem er toch niet bij gelapt bij het nomineren, stom, stom, stom.
Ja, voor 70% strategisch. Dat zei hij tegen haar.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Het is gewoon een player. Vooral dat hij Lieske nomineerde vond ik achterbaks!
Hij deed het dan wel puur strategisch maar toch. Hij ging veel met haar om.
Menno is natuurlijk bang voor hersenschade, hoe langer iemand met die mongool van een Roel communiceert hoe meer de hersencapaciteit automatisch achteruit gaat.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:14 schreef Mac_Phisto het volgende:
Is t jullie ook al opgevallen hoe hij Roel negeert... Hij is erg jaloers op hem... de zielepoot
Waar haal jij die laatste 6 centimeter vandaan? Hij is toch 1.70?quote:Op zondag 25 september 2005 09:49 schreef crazymamma het volgende:
Het is en blijft een lekker ding!!!!!! Zo klein is hij nu ook weer niet ...........1.76 cm.
Menno rulezzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Ik twijfel niet.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
Roel verdenkt Menno er voor 80& van dat ie homo is, wie heeft ook het vermoeden dat Menno homo is?
Ik twijfel nog...
Ben ik de enige die bij het zien van Menno(en zeker de foto hierboven) moet denken aan:quote:
Nee.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:36 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ben ik de enige die bij het zien van Menno(en zeker de foto hierboven) moet denken aan:
[afbeelding]
When did that happen? Tijdens het 'feestje'?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:04 schreef Blackadder2 het volgende:
Menno blijft voor mij een 'dark horse' . Van de anderen heb ik ondertussen wel enig vastomlijnd idee, behalve van hem. Maar dat ie Roel vòl in het gezicht heeft gespuugd, dat is wel erg kwalijk: mafkees of verborgen talent? Voorlopig het eerste....![]()
Dat was gisteren toch te zien op tv? In het bubbelbad.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:05 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
When did that happen? Tijdens het 'feestje'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |