abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30298373

met dank aan scanman01
pi_30300681
Super schattig die 2 samen
pi_30322314
quote:
Op maandag 5 september 2005 21:32 schreef Tamaartje het volgende:
Super schattig die 2 samen
Weet je nog toevallig die site van Menno waarop dat vakantie gedoe staat?
pi_30322704
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:32 schreef schatje het volgende:

[..]

Weet je nog toevallig die site van Menno waarop dat vakantie gedoe staat?
nee sorry
pi_30323454
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:44 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

nee sorry
Ik heb 'm inmiddels gevonden.

allevakantielanden.nl
pi_30323494
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_30332799
WTF ik schrik me helemaal de tiefus ... ik heet ook menno .... ik denk wtf gaat een onbekende een topic over me opene

naamtopic dus
pi_30334776
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 16:08 schreef schatje het volgende:

[..]

allevakantielanden.nl
Ziet er leuk uit
  Moderator dinsdag 6 september 2005 @ 23:01:47 #84
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_30337479
Ik vind Menno best een leuke jongen om te zien maar zodra hij gaat lachen is daar niets meer van over... Rare kleine tandjes en een rare mond. Maar voor rest wel oke
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_30452481
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 16:08 schreef schatje het volgende:

[..]

allevakantielanden.nl
Menno heeft een beetje een air (ben hem wel eens tegengekomen tijdens het uitgaan), maar die site van hem is wel verdomd handig! Heb hem gelijk in mijn favorieten gezet
pi_30459505
Ik vind Menne steeds meer een sukkel, echt zo een haantje... Die mag er van mij uit..
Als de katten van huis gaan, dan ga ik ook!!!!!!!!
pi_30489516
Best een leuke gozer, maar hij is een beetje "eng" slim
Zo uitgekookt, zo sneaky...
pi_30494949
Wat een zielige kneus is Menno volgens mij is Ingrid de eerste vrouw* waarmee hij in bed gelegen heeft want het is echt een prutser met zijn kabouter verhaaltjes en teeuwen quotes, zat het vingertje wel in de kut van Ingrid of had Menno die een vreemd gezicht trok na het meermalen ruiken aan zijn vinger ontdekt hebben dat het een ander gaatje was.

Wel grappig hoor hoe wanhopig hij doet en keer op keer afgewezen word want nee er is helemaal niet geneukt dat mocht niet van Ingrid ws omdat ze hem nog een klein geheimpje moet verklappen.

* ingrid zou een transsexueel / hermafrodiet zijn aldus een gerucht.
  maandag 12 september 2005 @ 00:37:21 #89
129910 Mangooo
hangin' around
pi_30503046
Nou Menno (Liebregts) heeft dus een site-tje over vakantie landen. Errrrug leuk.... www.allevakantielanden.nl heet de web-knaller

via SIDN kun je aan interessante info over m komen.... email/telefoon/adres

Niet zo handig van m..., of juist wel?? :p
pi_30643380
Menno zat nog gewoon te roken en te drinken, terwijl hij nog moet verwekken...
Vieze vuile crackhoer
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_30701227
Menno durft niet over zijn politieke standpunten te praten??? Niemand die vraagt waarom niet. Zou hij extreme standpunten huldigen??? Of beter nog extreem-rechtse standpunten??? Waarheid of paranoïa van Menno???
I´m back.
  zondag 18 september 2005 @ 18:33:11 #92
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_30702802
quote:
Op zondag 18 september 2005 17:45 schreef Ryan3 het volgende:
Menno durft niet over zijn politieke standpunten te praten??? Niemand die vraagt waarom niet. Zou hij extreme standpunten huldigen??? Of beter nog extreem-rechtse standpunten??? Waarheid of paranoïa van Menno???
Hij vermijdt bepaalde onderwerpen met het idee niemand te schofferen en meer sms-jes te krijgen. Hij gaat puur voor het geld.
pi_30706028
Die Menno, wat een hitsig ventje: filmpje van de BB site Ik vind zulke mannetjes echt vreselijk, die kop erbij, volgens mij kan hij vreselijk agressief worden, ik voorspel een Menno die nog eens gaat ontploffen in het huis.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_30707242
quote:
Op zondag 18 september 2005 20:14 schreef melonovy het volgende:
Die Menno, wat een hitsig ventje: filmpje van de BB site Ik vind zulke mannetjes echt vreselijk, die kop erbij, volgens mij kan hij vreselijk agressief worden, ik voorspel een Menno die nog eens gaat ontploffen in het huis.
Mwoah, ik zie Menno niet zo snel agressief worden. Als er iemand is die zich zo heeft gedragen is het Roel wel. Hij heeft de afgelopen nacht een bierflesje over de schutting gegooid waardoor de groep nu waarschijnlijk een sanctie krijgt. Immers, voor hetzelfde geldt liep er een bewaker aan de andere kant van de schutting rond. Met alle gevolgen vandien.

Dat Menno zich hitsig heeft gedragen klopt ook. Hij echter niet alleen. Ze waren elkaar aan het ophitsen. Vooral Dido heeft kennelijk erg genoten van de piemel van Menno. Zij heeft hem vanochtend te kennen gegeven daar nooit meer over te praten.

Maar goed, ik was verder ook niet echt blij met zijn gedrag, omdat ie gewoon bij Ingrid hoort. Het is weliswaar geen officieel stel en hij is daardoor vrij om te doen wat hij wilt. Maar dan nog had hij wel rekening mogen houden met haar gevoelens. Hij wist dondersgoed dat zij het niet leuk vindt als hij loopt te hangen bij de andere dames.
pi_30708069
quote:
Op zondag 18 september 2005 20:46 schreef schatje het volgende:

[..]

Mwoah, ik zie Menno niet zo snel agressief worden. Als er iemand is die zich zo heeft gedragen is het Roel wel. Hij heeft de afgelopen nacht een bierflesje over de schutting gegooid waardoor de groep nu waarschijnlijk een sanctie krijgt. Immers, voor hetzelfde geldt liep er een bewaker aan de andere kant van de schutting rond. Met alle gevolgen vandien.

Dat Menno zich hitsig heeft gedragen klopt ook. Hij echter niet alleen. Ze waren elkaar aan het ophitsen. Vooral Dido heeft kennelijk erg genoten van de piemel van Menno. Zij heeft hem vanochtend te kennen gegeven daar nooit meer over te praten.

Maar goed, ik was verder ook niet echt blij met zijn gedrag, omdat ie gewoon bij Ingrid hoort. Het is weliswaar geen officieel stel en hij is daardoor vrij om te doen wat hij wilt. Maar dan nog had hij wel rekening mogen houden met haar gevoelens. Hij wist dondersgoed dat zij het niet leuk vindt als hij loopt te hangen bij de andere dames.
Vind Menno een triest dwergje, hij is het type dat je moet vragen of je remlichten werken en als hij op de juiste plek staat om het te controleren, in zn achteruit en flink gas geven. Maar dit is zijn spel en Ingrid weet al hoe hij is. Daarom was zij ws ook zo erg misselijk vanacht en wil ze eigenlijk helemaal niets met hem doen behalve naar zijn kabouter verhaaltjes en hans teeuwen quotes luisteren, hem af en toe een teringklap geven.
pi_30732206
De piemel van Menno mag natuurlijk niet onbreken in zijn topic.

maandag 19 september 2005 @ 18:35:25 #97
16874 creno
born this way
pi_30733232
piemel... zeg maar gerust PIEMEL !
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_30780024
Hoe zit dat met die inseminatie
Gaat hij nog storten of niet?
Of laat hij chantal nog even in spanning wachten?...
Menno-pauze
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_30803090
Menno rules!!
pi_30803332
quote:
Op woensdag 21 september 2005 01:27 schreef PC eend het volgende:
Hoe zit dat met die inseminatie
Gaat hij nog storten of niet?
Of laat hij chantal nog even in spanning wachten?...
Menno-pauze
Hoop het niet
Chantal liet ook vallen dat ze nog hoop had op een partner.. dus we zien het nog wel..
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')