Het kan je ding zijn, maar altijd? Je hebt toch wel meer... Daarnaast, het gaat ook constant over z'n prestaties.quote:Op donderdag 1 september 2005 09:34 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat is wel logisch als dat je ding is zegmaar.. toch?![]()
Tanja praat ook over de baby, en Rob over zn been
En zoveel vind ik hem nu ook weer niet over sport praten hoor?![]()
Mwoah, als hij zo gehecht is aan wat zijn pappie en mammie denken had hij überhaupt niet meegedaan aan het programma. Zij waren namelijk totaal niet enthousiast met zijn plannen om deel te nemen aan Big Brother. Verder vind ik dat hij sowieso niet echt mee bezig is met hoe mensen over hem denken. Hij flapt er van alles uit. Vanochtend ook weer dat platte gedoe tegen Ingrid. Zijn moeder schaamt zich vast dood als ze dat te horen krijgt. Nee, ik heb juist de indruk dat hij er gewoon lak aan heeft.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:50 schreef Seborik het volgende:
[..]
Hij laat maar heel weinig los en hij is constant bezig met hoe hij overkomt op de televisie. Wat zullen m'n pappie en mammie zeggen.
Wat ik ervan heb begrepen gedraagt hij zich ook zo in het uitgaansleven van Breda.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:23 schreef Seborik het volgende:
Ik verwacht ook niet dat iemand zich na ee week ook bloot geeft, ik verwacht echter wel dat iemand 'echt' is. Z'n opmerkingen, ook de platvloerse, komen berekenend en onecht over. Misschien is hij in het echt ook wel zo, of hoort het bij de rol die hij zich wil aanmeten. Het enige 'echte' wat ik bij hem gezien heb, zijn de berekenende gesprekken met Chantal.
Ja, als je daar wat zwaar aan tilt is dat inderdaad tegenstrijdig. Ik zie het een beetje anders. Sommige dingen met betrekking tot zijn familie en vriendenkring houdt hij liever privé. Tenminste, ik kreeg de indruk dat hij dat bedoelde. Nathalie heeft zich dat geloof ik ook voorgenomen. Niet meer dan normaal. Wat een vriendin aan mij vertelt ga ik ook niet rond bazuinen. Dat is gewoon fatsoen. Volgens mij bedoelt hij met dat schijt hebben zijn eigen gedrag. Hoe hij normaal is. Dat hij zich niet anders voordoet.quote:Constant zegt hij: Ik heb overal schijt aan. Net zoals dat hij vanochtend/vanmiddag deed in de tuin met Chantal en nog iemand, maar daarna meteen weer dat hij heel veel dingen laat, omdat hij anderen onder ogen wil kunnen komen wanneer hij het huis verlaat.
Ik had eigenlijk gehoopt dat Menno zich wel bloot zou geven.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Trouwens, dan nog zou het raar zijn om nu al te verwachten dat iedereen zich bloot geeft. Men zit immers nog geen weekje in BB-Huis. De een zal wat meer de kat uit de boom kijken dan de ander.
Hij vindt zichzelf wel erg geweldig, iig.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:23 schreef Arcee het volgende:
Ik vind Menno wel een uitgesproken lul.
Talk is overrated anyway.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:26 schreef Jane het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf wel erg geweldig, iig.
Maar ik zou er nog geen 2 minuten mee kunnen praten.
Nou maak ik me zelf ook weleens schuldig aan een door testosteron ingegeven post (puur de schuld van Dido overigens). Maar jouw bijdragen beperken zich echt alléén maar tot hitsige opmerkingen over mannenvlees. Dag-in-dag-uit. Kwijl-kwijl geil-geil. Kun je je niet ergens 124x af gaan trekken of zo en dan hier terug komen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:22 schreef CJ het volgende:
[..]
Talk is overrated anyway.En da's toch niet belangrijk.
Waar blijven de eerste nudies van Menno?![]()
Tot nu toe hebben we alleen de piemel van Joost mogen aanschouwen.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:52 schreef CJ het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt dat Menno zich wel bloot zou geven.![]()
![]()
![]()
Idd. Ik hou totaal niet van dit soort wijspikkies, ze zijn enorm egocentrisch en daardoor saai, voorspelbaar en vermoeiend.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:23 schreef Magics het volgende:
Wat een misselijk macho-ventje![]()
Denkt dat het hele leven over zijn prestaties en zijn uiterlijk gaat....
Done that, tried it, didn't work.quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou maak ik me zelf ook weleens schuldig aan een door testosteron ingegeven post (puur de schuld van Dido overigens). Maar jouw bijdragen beperken zich echt alléén maar tot hitsige opmerkingen over mannenvlees. Dag-in-dag-uit. Kwijl-kwijl geil-geil. Kun je je niet ergens 124x af gaan trekken of zo en dan hier terug komen?
Precies, het is een schandequote:Op maandag 5 september 2005 17:17 schreef lambrusco_bianco het volgende:
kom thuis van werk... log en.. en tatatadaaaaa binnen 5 minuten heeft menno het weer over rukken
zou er niet goed van worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |