Daar moet ik je gelijk in geven in zoverre ik dat heb kunnen bijhouden.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:51 schreef tong80 het volgende:
Erg onzeker idd. Maar ik mag haar wel. De gene die het minste roddelt.
Ik vind Ingrid de grootste stoephoer van het huis, van mij mag ze zo snel mogelijk oprotten die smerige stoephoerquote:Op donderdag 8 september 2005 23:29 schreef Promiss het volgende:
Ik vind Ingrid wel de leukste dame in het huis......
Yep, Ingrid was vroeger een vent en nu speelt ze dat ze vrouw isquote:Op zondag 11 september 2005 12:01 schreef kluivie het volgende:
Ingrid was toch de nieuwe kelly????
Ik kan dus rustig concluderen dat je haar niet zo mag?quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik vind Ingrid de grootste stoephoer van het huis, van mij mag ze zo snel mogelijk oprotten die smerige stoephoer
Ingrid net aan tafel: "op de grootste sukkel van het huis, Joost"
Wat een walgelijke stoephoer zeg...
Nee, ik mag Ingrid niet, het zal best een leuke meid zijn maar ze heeft iets gemeens, maar daar zal ze wel op geselecteerd zijnquote:Op zondag 11 september 2005 21:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan dus rustig concluderen dat je haar niet zo mag?
we hebben een mooi topic voor de Fakes, graag alleen daar plaatsenquote:Op zondag 11 september 2005 12:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Yep, Ingrid was vroeger een vent en nu speelt ze dat ze vrouw is
[afbeelding]
Christus, wat maakt dat nou helemaal uit dat het hier ook staat? Ga lekker in je eigen forum zo mierenneukerig modden, zeikstraal. Dit is nou al de zoveelste keer dat je in BB5 zo zit te mekkeren om niks.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:18 schreef buzzer het volgende:
[..]
we hebben een mooi topic voor de Fakes, graag alleen daar plaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |