Dank je welquote:Op vrijdag 16 december 2005 07:54 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Dropkick.....supermooie foto's....het lijkt wel of ze geposeerd heeft voor je...
Complimenten...
quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:38 schreef Dropkick het volgende:
Ik heb vannacht net toevallig een weblog aan gemaakt en daar staan er al wat op van de 4 finalisten.Komen er nog meer op te staan maar dit is even een beginnetje.
http://bbpics.web-log.nl/
Sluit me helemaal aan bij Milagro: heel mooi Dropkick. Je presteert het zelfs om een mooie cap van Naat te maken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:47 schreef milagro het volgende:
[..]prachtig
Ik wacht met smart op die van Rob, die heeft een goeie kop voor foto's met jouw touch
Ik weet zeker dat als de bewoners deze foto's zien ze ze willen hebben, en anders hun ouders wel, die van Ingrid zijn echt prachtig ook
Niet mekkeren nou hè.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:09 schreef milagro het volgende:
De 'geneate' caps zijn wel leuk rimpel en vlekjesloos en zo maar daardoor verliezen ze karakter.
Dat beslist Big Brotherquote:
Er zijn ook mensen een maand geleden afgehaakt omdat Joost nog steeds in het huis zitquote:Op zaterdag 17 december 2005 04:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat beslist Big Brother
Er is maar 1 winnaar en dat is Joost, hij is de gangmaker en de vrolijke noot in het huis
Als Joost niet in het huis had gezeten was ik een maand geleden al afgehaakt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |