Maar dat is juist Lieske volgens mij. Die heeft schijt aan wat anderen ervan vinden. Joost had 100% zeker het geld NIET aangenomen!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:36 schreef seilram het volgende:
Die andere komen daar tuurlijk achter.... en dan is ze de klos. Domme aktie van haar. Ze had wat verder moeten denken.
Vind ik niet. Het staat bij mij gewoon gelijk aan diefstal. Ik zal rekening gehouden hebben met mijn medebewoners.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:09 schreef Stranger het volgende:
[..]
Pff, kom op, een totaal logische beslissing.
Ik had precies hetzelfde gedaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:00 schreef Wiehoe het volgende:
Wat een naaier die lieske, laat ze de anderen verhongeren voor 5000 euro! Ze mag er nu van mij helemaal wel uit.
Misschien wist ze van te voren niet dat ze het zelf moest verstoppen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:36 schreef seilram het volgende:
Die andere komen daar tuurlijk achter.... en dan is ze de klos. Domme aktie van haar. Ze had wat verder moeten denken.
Dat zal ook wel niet inderdaad, maar kom op, wees eerlijk, bij BB zoek je daar toch wel wat achter.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:53 schreef Stranger het volgende:
[..]
Misschien wist ze van te voren niet dat ze het zelf moest verstoppen.
Ja, naief is ze wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:55 schreef seilram het volgende:
[..]
Dat zal ook wel niet inderdaad, maar kom op, wees eerlijk, bij BB zoek je daar toch wel wat achter.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:42 schreef Jappie het volgende:
Domme asociale, maar tevens steengoeie actie
Ze werkt ze af?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:06 schreef scanman01 het volgende:
Lieske laat Roel even met rust en richt haar pijlen op Rikkert:
[afbeelding]
Raakt ze het kwijt als iemand het ontdekt? Dat was me even ontgaan, niet goed opgelet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:05 schreef livetothegoal het volgende:
vraagje is ingrid al gepakt met dat ze het geld aangenomen heeft .
en het verliest als iemand er achterkomt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |