Daar willen we wel meer vanquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:55 schreef lament het volgende:
[afbeelding]
Filmpje: http://rapidshare.de/file(...)ivx6-lament.avi.html
Jawel hoor.....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:00 schreef SynXteR het volgende:
Ik neem aan dat niemand tanjah haar tieten wil zien dus ga ik maar slapen![]()
Zou gewoon moeten werken met je huidige divx decoder, nog geen klachten gehad, anders hoor ik het graag.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar willen we wel meer van![]()
Ik ben nog lid van rapidshare ook... alleen divx6 ??? Die heb ik nog niet.
Cool.. Die had ik dus nog helemaal niet gezienquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:02 schreef lament het volgende:
Lieske van gisteren:
[afbeelding]
Filmpje: http://rapidshare.de/file(...)ivx6-lament.avi.html
Je moet natuurlijk ook wel een zeker ander forum in de gaten houden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Cool.. Die had ik dus nog helemaal niet gezien
we doen ons bestquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:24 schreef Gert het volgende:
Op Fok's BBlog wordt al het (vrouwelijk) naakt ook nauwkeurig bijgehouden.![]()
Had je me mailtje ontvangen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:25 schreef rickmans het volgende:
[..]
we doen ons best. Kunnen we in ieder geval de images mirroren op de FOK!server voor het nageslacht
.
Móchten de dames naakt gaan douchen, dan draait de regie de camera wel weg. Zo gaat dat in NL.quote:
Slechte zaak, ze willen toch veel kijkers? BB in Duitsland en Australiė laten dat toch ook allemaal zien? Preuts gebeuren hier in NL... Ik dacht dat wij een naam hoog te houden hadden?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Móchten de dames naakt gaan douchen, dan draait de regie de camera wel weg. Zo gaat dat in NL.
Ach, we zullen wel wat flitsen krijgen... vooral als de regie wat ligt te slapen enzo. Maar het is altijd al zo geweest dat de regie in NL de bewoners heel veel privacy gunt. Tijdens de vorige BB zaten veel BB fanaten daarom ook meer naar BB Hongarije te kijken dan BB NL.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:39 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Slechte zaak, ze willen toch veel kijkers? BB in Duitsland en Australiė laten dat toch ook allemaal zien? Preuts gebeuren hier in NL... Ik dacht dat wij een naam hoog te houden hadden?
Erg jammer...![]()
Wel zo netjes toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Móchten de dames naakt gaan douchen, dan draait de regie de camera wel weg. Zo gaat dat in NL.
Dan moet je niet in BB gaan toch? Dat is ongeveer hetzelfde als je mee doet met (ik noem maar wat) "Fiets 'm d'r in", maar niet nat wil worden... Of met "Idols" maar niet afgezeken wil worden door Jerney Klaagman... Of met "Summerbase" maar niet op stap wil gaan...quote:
Het is niet de keus van de bewóners om de camera's weg te draaien toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:48 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Dan moet je niet in BB gaan toch?
ja maar je doet niet aan BB mee zodat heel Nederland kan zien hoe je in je blote niksie staat. Ondanks dat het natuurlijk leuk is om een vrouwpersoons naakt te zien, is de opzet van BB niet om er een erotiekprogramma van te maken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:48 schreef razorfish69 het volgende:
Dan moet je niet in BB gaan toch? Dat is ongeveer hetzelfde als je mee doet met (ik noem maar wat) "Fiets 'm d'r in", maar niet nat wil worden... Of met "Idols" maar niet afgezeken wil worden door Jerney Klaagman... Of met "Summerbase" maar niet op stap wil gaan...
Klopt, dat ben ik met je eens. En toch is het jammer...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:45 schreef Herald het volgende:
[..]
ja maar je doet niet aan BB mee zodat heel Nederland kan zien hoe je in je blote niksie staat. Ondanks dat het natuurlijk leuk is om een vrouwpersoons naakt te zien, is de opzet van BB niet om er een erotiekprogramma van te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |