En ach... schatje is het ook gewordenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, dat kan ook een aanbeveling zijn.
Mods zijn altijd lievertjes, zoals Gert, of dictatoriale tieten-scanners zoals jij.![]()
Ik kan mij trouwens geen clash tussen ons herinneren, waarbij mijn enorme ego om de hoek kwam kijken? Gooi es op?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:20 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Desalniettemin kan ik een grote grijns niet onderdrukken.
Cora!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:24 schreef Cora het volgende:
En?
Is het de moeite waard om te kijken deze keer?Grobbie, APK, scanman
Een aantal mensen waarvan ik inschat dat ze wat zinnigs te melden hebben benaderen, en vragen wat zij zouden doen als ze mod zouden zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:26 schreef APK het volgende:
Vertel ze eens wat je gaat doen Gert, als je mod bent.![]()
Gelukkig, ik dacht al: gaat iemand hier nu nog iets over zeggen.... voor je het weet is er weer een topic overquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:22 schreef Gert het volgende:
Scanman jij bent echt totaal ongeschikt voor het modschap.
Ik geef je dus een goede kans.![]()
Oei, die suiker? Ik veeg het net weg met een klamvochtige doek..quote:Cheers Roache. De suiker pak ik zelf wel, er ligt hier toevallig net een streep op de bar, waar APK net zat voordat ie ging schijten.
Ik weet het. Daarom is het extra leuk!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:22 schreef Gert het volgende:
Scanman jij bent echt totaal ongeschikt voor het modschap.
Helemaal gelijk in!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet het. Daarom is het extra leuk!!
![]()
Cora, hallo. Lang niet gezienquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:24 schreef Cora het volgende:
En?
Is het de moeite waard om te kijken deze keer?Grobbie, APK, scanman
Good boy!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:27 schreef Gert het volgende:
Een aantal mensen waarvan ik inschat dat ze wat zinnigs te melden hebben benaderen, en vragen wat zij zouden doen als ze mod zouden zijn.
Oh jammer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:27 schreef APK het volgende:
Cora!![]()
Er is geen fuck aan tot nu toe.![]()
Zuipen moeten ze!![]()
Ach Gert, ik heb maandenlang alle posts gelezen tijdens BB4, daarna een meeting bij de onvolprezen Coos. In die tijd vorm je je een beeld van iemand, wellicht verkeerd, maar je weet wel de plekjes te vinden die iemand uitdagen tot een reactie. Gevoelsmatig zoomde ik in op je ego, denkende dat je zou happen. Hetgeen je ook doet. Heeft allemaal niets om het lijf, het zijn plaagstootjes. Mag ik ook eens porren dit jaar?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:22 schreef Gert het volgende:
Ik kan mij trouwens geen clash tussen ons herinneren, waarbij mijn enorme ego om de hoek kwam kijken? Gooi es op?
'Leuk' is niet genoeg als motivatie, je moet de juiste mensen hebben die je steunen in jouw ambitie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:28 schreef scanman01 het volgende:
![]()
Je hebt overigens wél geloofsgenoten binnen de crew. Het nieuwste banmeldtopic heet:quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
![]()
Is dat nog altijd wraak voor die ene keer heel lang geleden?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:32 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]
Ach Gert, ik heb maandenlang alle posts gelezen tijdens BB4, daarna een meeting bij de onvolprezen Coos. In die tijd vorm je je een beeld van iemand, wellicht verkeerd, maar je weet wel de plekjes te vinden die iemand uitdagen tot een reactie. Gevoelsmatig zoomde ik in op je ego, denkende dat je zou happen. Hetgeen je ook doet. Heeft allemaal niets om het lijf, het zijn plaagstootjes. Mag ik ook eens porren dit jaar?![]()
![]()
Mods mogen helemaal niet bannen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:31 schreef scanman01 het volgende:
Mogen mods ook andere mods bannen? Zo ja, dan wil ik wel mod zijn voor een week ofzo.
Als ik nou plechtig beloof nooit meer ruzie te maken, geen tieten meer zal capturen en geen links naar warez zal plaatsen.... ???quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
'Leuk' is niet genoeg als motivatie, je moet de juiste mensen hebben die je steunen in jouw ambitie.![]()
Ik teken wel hoor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
'Leuk' is niet genoeg als motivatie, je moet de juiste mensen hebben die je steunen in jouw ambitie.![]()
Hoi scanman.quote:
Niet? Ik weet er dus ook al geen fuck van... Nou laat dan helemaal maar zittenquote:
Je denkt toch niet dat ik hierop hap hè?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:32 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]
Ach Gert, ik heb maandenlang alle posts gelezen tijdens BB4, daarna een meeting bij de onvolprezen Coos. In die tijd vorm je je een beeld van iemand, wellicht verkeerd, maar je weet wel de plekjes te vinden die iemand uitdagen tot een reactie. Gevoelsmatig zoomde ik in op je ego, denkende dat je zou happen. Hetgeen je ook doet. Heeft allemaal niets om het lijf, het zijn plaagstootjes. Mag ik ook eens porren dit jaar?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |