Jij bedoelt dat het je bijna gelukt was om hem onder je wielen te krijgen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:55 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Hai!
(Ik denk dat wij het woord ' missen' elk op onze eigen manier interpreteren...)
Heb je hem ook weer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:58 schreef APK het volgende:
Hé Grobbel, geef mij eens wat te zuipen!![]()
Wanneer denken jullie dat Gert aan de gang gaat als mod?![]()
Gaat gebeuren als ik de berichten mag geloven.![]()
Dat is een aanname uwerzijds.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:55 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Hai!
(Ik denk dat wij het woord ' missen' elk op onze eigen manier interpreteren...)
Yeah right.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:59 schreef Gert het volgende:
Heb je hem ook weer.![]()
Ik ben niet gevraagd, noch benaderd of gepolst.
Wel genoemd.
En dan nu de punchline....quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:02 schreef Roache_ het volgende:
Hebt u ook kruidenbitter?
Da's bijna net zo spannend als mijn verhaal dat ik iemand ken die in de tuin van de buren van Elly en Rikkert heeft gepiest (en de nepreiger uit de vijver heeft gejat).quote:
He APkutje, je kent de weg!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:58 schreef APK het volgende:
Hé Grobbel, geef mij eens wat te zuipen!![]()
Wanneer denken jullie dat Gert aan de gang gaat als mod?![]()
Gaat gebeuren als ik de berichten mag geloven.![]()
Ach, dat kan ook een aanbeveling zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik wil altijd al mod worden, maar heb teveel tegenstanders
Hebt u ook platvoeten?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:02 schreef Roache_ het volgende:
Hebt u ook kruidenbitter?
Precies. Het was dan ook een poging tot imitatie van professor dokter ingenieur Akkermans. (Koot en Bie, ja da's al lang geleden)quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:04 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Da's bijna net zo spannend als mijn verhaal dat ik iemand ken die in de tuin van de buren van Elly en Rikkert heeft gepiest (en de nepreiger uit de vijver heeft gejat).
Vooralsnog een geniale strategie, overigens ingefluisterd door zijn spindoctor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:07 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Ik zag dat Unibrow zijn bogen op Gertje heeft gericht. Zal Gert principes hebben of gaat hij voor het dubbelspel? Gezien de discrepantie tussen zijn fysieke formaat en dat van zijn ego voelt hij zich vast gevleid, maar een vast plekje op de BB5-blog is te min voor meneer.
WTF?! Jij weet meer dan ik hoor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:07 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]
He APkutje, je kent de weg!Luie flikker.
Ik zag dat Unibrow zijn bogen op Gertje heeft gericht. Zal Gert principes hebben of gaat hij voor het dubbelspel? Gezien de discrepantie tussen zijn fysieke formaat en dat van zijn ego voelt hij zich vast gevleid, maar een vast plekje op de BB5-blog is te min voor meneer.
Ik vergeet steeds dat jij de 40 reeds ruim voorbij bent...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies. Het was dan ook een poging tot imitatie van professor dokter ingenieur Akkermans. (Koot en Bie, ja da's al lang geleden)
De buren van Elly en Rikkert.![]()
Wanneer het hoofd van de BB5 blog tot tig keer toe meldt dat je je mail moet checken, is het allemaal wel duidelijkquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:12 schreef Gert het volgende:
[..]
WTF?! Jij weet meer dan ik hoor.
Dat van die BB5-blog is correct, maar ik vraag mij wel af hoe jjj dit in godsnaam nou weer weet.![]()
Een citroenbrandewijn graag.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:13 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds dat jij de 40 reeds ruim voorbij bent...![]()
![]()
![]()
Wie wil er wat uit de kelder? (Als ik toch loop...)
Dat snap ik, maar ze weet dus blijkbaar ook dat ik ervoor heb bedankt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:13 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Wanneer het hoofd van de BB5 blog tot tig keer toe meldt dat je je mail moet checken, is het allemaal wel duidelijk
Lieve schat, als unibrow jou benadert gaat dat niet over het forum. Dit is een simpele gevolgtrekking van openbare posts. Djeez Gert!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:12 schreef Gert het volgende:
[..]
WTF?! Jij weet meer dan ik hoor.
Dat van die BB5-blog is correct, maar ik vraag mij wel af hoe jjj dit in godsnaam nou weer weet.![]()
Anders had je je tagje toch inmiddels wel gehad?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ze weet dus blijkbaar ook dat ik ervoor heb bedankt.
Ik had al eens kennisgemaakt met jou ego, likes en dislikes!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ze weet dus blijkbaar ook dat ik ervoor heb bedankt.
jou is met een w erachter.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:17 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]
Ik had al eens kennisgemaakt met jou ego, likes en dislikes!
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Een citroenbrandewijn graag.
En dat van dat 40 is APK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |