Jaaaaaaa dat klopt, toen gingen we duiken in de caribean!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:22 schreef Ethel het volgende:
Klopt FH, echt leuk om al die oude namen weer te zien.
28 maanden alweer, jee. En ging jij trouwens toen ook niet op vakantie tijdens BB? Daarom werd de verhaallijn van Club Danielle toch zo'n passage geschreven met zwemvliezen en een duikbril? Er staat me iets van bij, was ontzettend grappig, maar het hoe en wat weet ik niet meer.
Ja joh, die van mij gaan al naar groep 3 over anderhalve weekquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:24 schreef Ethel het volgende:
haha, CarOnline, zelfs je jongste is ouder dan die van mij. Ik ben hier dus duidelijk het broekie, grrr.
en de oudsten alweer 6. Heee, dat betekent dat jij praktisch uit de luiers bent en dat ze zichzelf kunnen aankleden!!! Zucht... heerlijk lijkt me dat.
En heb toen met Huiz (kennen jullie die nogquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:24 schreef Ethel het volgende:
Ethel loopt in gedachten verzonken door de stad. Ze baalt want ze is niet door de Big Brother selectie heengenkomen. Ondanks haar streamervaring vonden ze haar niet getikt genoeg.![]()
Peizend slentert ze rond, wanneer zij plots opgeschrikt wordt door een ophef in een cafe, het schijnt over een nieuwe 2e moderator te gaan. Geinteresseerd kijkt ze op en waarempel, zij ziet ineens het flikkerende logo van Club Danielle . He, heb ik daar niet ooit eens een boek over gelezen?![]()
Vage maar mooie herinneringen komen boven en een glimlach verschijnt op haar gezicht. Zej besluit naar binnen te gaan, en welja, wat zij daar aantreft lijkt wel een flash back: iedereen zit er nog![]()
![]()
Hé ouwe lul! Doet de lichtreclame het nog?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:31 schreef Coos het volgende:
En dwars door het welkom aan Grob heenlullen hè!!
Open eens een topic.
Opzich kan het wel wat worden denk ik, de ergernis waar het toch om draait, was er wel maar goed, die factor is er vandaag alweer uit gebonjourd. Maar ach, zo met Fok vind ik het al best weer gezelligquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:37 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Zeg, een vraagje, jullie hebben het gebeuren al een dagje gevolgd dus zijn ervaringsdeskundig mbt BB5. Gaat het wat worden of is het een doodgeboren kindje met een lam handje, zoiets als BB4 dus?
Er zijn iig streams. BB4 vond ik vooral geen bal aan omdat die gelijk achter een betaalsite gingen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:37 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Zeg, een vraagje, jullie hebben het gebeuren al een dagje gevolgd dus zijn ervaringsdeskundig mbt BB5. Gaat het wat worden of is het een doodgeboren kindje met een lam handje, zoiets als BB4 dus?
Nou, damn heb ik dìt weer gemist; hoi Grobbenkuiken!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:18 schreef Grobbenkuiken het volgende:
*plof*
Damn, het begin gemist.
Effe recap: Dido is wel lekker, overbearing Rob met een beentje extra is reeds exit en ene Nathalie wordt vergast op een ex met hoofdletter E?
Klopt dat een beetje?
Hai!
Doet u mij maar een rosé svp.![]()
Hee babe.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:31 schreef fashionably_late het volgende:
pofferdikke... 'kmoet 'r nog éven inkomen hoor....![]()
waar zitten die streams ook al weer Gert??
Ja er zit toch wel iéts van een B2B-component in.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:36 schreef fashionably_late het volgende:
ze vertellen zléchte moppen daar. doe mij maar een gin-tonic
Thanx Gert...waarom alcoholvrij in gódsnaam?
Addergebroed! Ik verheug me nu al op de lange donkere avonden gevuld met disputen over niemendalletjes die opgeblazen worden tot ongekende proporties alhier.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:17 schreef Blackadder2 het volgende:
[..]
Nou, damn heb ik dìt weer gemist; hoi Grobbenkuiken!![]()
Ditto.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:49 schreef Roache_ het volgende:
Ik mis die PCeend ook nog
Hai!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |