Die flamen we wel weg.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:10 schreef APK het volgende:
[..]
Krijgen we al het gepeupel hier in onze edele club.![]()
Ach wel nee. Het gaat erom dat de users zich prettig voelen in ons forum. Ik vind een beetje feedback of commentaar echt niet erg. En als ik het er echt mee eens ben dan hoor ej het heus wel hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:12 schreef Tinkerbell het volgende:
Tjonge wat een gezeik om die Clib Gert.
Ik weet nog dat je met BB2 te schijterig was om zelfs maar een virtueel dansje te maken in Pannonica. En nu heb je een grote bek en maak je mods onzeker.
Tjonge.
Een beetje openstaan voor nieuwe mensen kan ook geen kwaad APK.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:10 schreef APK het volgende:
[..]
Krijgen we al het gepeupel hier in onze edele club.![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:12 schreef Tinkerbell het volgende:
Tjonge wat een gezeik om die Clib Gert.
Ik weet nog dat je met BB2 te schijterig was om zelfs maar een virtueel dansje te maken in Pannonica.
Je begrijpt het overduidelijk niet Ripley.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach wel nee. Het gaat erom dat de users zich prettig voelen in ons forum. Ik vind een beetje feedback of commentaar echt niet erg. En als ik het er echt mee eens ben dan hoor ej het heus wel hoor
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:16 schreef Gert het volgende:
Misschien moeten we maar es wat andere taboes doorbreken dit jaar. In het kader van wat toch een van de thema's van deze BB-editie gaat worden: een nummertje preggo-sex of zo, op de jukebox.![]()
Preggo-sex is voor mij geen probleem. Kun je het op me denk je?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:16 schreef Gert het volgende:
[..]Ik heb nota bene ge- "paal"- danst voor Roache!
![]()
Toegegeven, dat was na het 23e rondje.
Misschien moeten we maar es wat andere taboes doorbreken dit jaar. In het kader van wat toch een van de thema's van deze BB-editie gaat worden: een nummertje preggo-sex of zo, op de jukebox.![]()
Ach so, ook primaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:16 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Je begrijpt het overduidelijk niet Ripley.
Gert en ik kennen elkaar en ik geef hem een compliment.
Ik ga niet alles uitleggen hoor, dit is geen feedback, maar de Clib.
Ik wil zeiken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een beetje openstaan voor nieuwe mensen kan ook geen kwaad APK.
Ey! Als ik maar in de luie stoel bij de jukebox kan zitten en een biertje erbij dan vind ik het prima om naar te kijken, maar om het zelf te doen *ril*quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:19 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
ja, dat spreekt je wel aan tegenwoordig?![]()
Daar staat een rij met newbies te wachten, ondertussen commentaar leverend op de streamverslagen.quote:
Met dat nieuwe geile roze montuurtje zéker wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:17 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Preggo-sex is voor mij geen probleem. Kun je het op me denk je?
Nee, ik doe maar alsof.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hallo Christine... U ook hier?
Ik ook, maar ik zit nu al weer uren achter de streams... en juist dat was dus niet de bedoeling. BB kost me gewoon eigenlijk veel te veel tijd. Maar het is zo verslavend...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, ik doe maar alsof.
Heb je wel gemist hoor... blij dat het allemaal gewoon weer begint nu!
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik zit nu al weer uren achter de streams... en juist dat was dus niet de bedoeling. BB kost me gewoon eigenlijk veel te veel tijd. Maar het is zo verslavend...![]()
Ik ga in ieder geval niet streamen en probeer toch niet constant die streams aan te zetten als ik thuis ben. Maar in het begin de bewoners een beetje leren kennen gaat toch het makkelijkst via de streams en niet via de korte uitzendingen straks.
Heeeeeeeeeel herkenbaar.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik zit nu al weer uren achter de streams... en juist dat was dus niet de bedoeling. BB kost me gewoon eigenlijk veel te veel tijd. Maar het is zo verslavend...![]()
Gelukkig zit ik niet in zo'n huwelijkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:31 schreef Gert het volgende:
[..]* begint wat te vermoeden....
Volgens mij heb je na de vorige editie op je flikker gehad van je wijf.![]()
Jij er uit of BB eruit.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |