Ach, veel inhoud is er in de clib nooit geweest toch?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:49 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]
Tsja, die inhoud komt dus niet uit de verf als je je ergert aan een missende w en een t te veel. Mea culpa.
Niks doekje... doorslikken!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:53 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]
Hulde!
Doekje?
[afbeelding]
Niet Mijn Klamvochtige doekje jah!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:53 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]
Hulde!
Doekje?
[afbeelding]
[Barry Stevens]quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zit ik hier net een boterham te eten
Vrij veel trouwens. Daar heb ik wel 3 keer voor nodigquote:
Kijk, dát soort details willen we graag weten van wannabe-mods!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vrij veel trouwens. Daar heb ik wel 3 keer voor nodig![]()
Ik denk dat Gert er ook wel 3 keer voor heeft moeten slikken, toch? Dus da's best knap van je/jullie!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vrij veel trouwens. Daar heb ik wel 3 keer voor nodig![]()
Ja.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:09 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Ik denk dat Gert er ook wel 3 keer voor heeft moeten slikken, toch? Dus da's best knap van je/jullie!
![]()
Het leek wel wat op die foto van Nathalie trouwens... Het zal toch niet...quote:
Ja, dat alleen al is rete-irritantquote:
So, now that's what I call servicequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:24 schreef APK het volgende:
Hier karn, kun je even bijkomen.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:17 schreef karn het volgende:
Jesus Gert, get me a drink!![]()
On your instructions, I've spent at least an hour catching up, reading streamverslagen, comments daarop, and this flamin' clib topic.
Het is te doen inderdaad, but I know bugger all still about the bewoners.
Your man with the extra legs I saw on Thursday and was over the moon there was somebody so annoying, and then they go and chuck him out![]()
For the rest, there are a lot of girls with good skin and a lot of talk about what food is left in the vooradkamer![]()
Maar toch, het gaat weer leuk worden hier geloof ik![]()
Beetje de streams aanzetten helpt echt hoor... gisteren hoorde ik bijvoorbeeld door de speakers: Ingrid? Wil Ingrid even naar de dagboekkamer komen?"quote:Maar toch, het gaat weer leuk worden hier geloof ik![]()
* Meldt.quote:
Jaaaaa!!! Ik hoorde gisteren, terwijl ik rustig aan het streamen was, ineens kéihard door de speakers:quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:12 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Beetje de streams aanzetten helpt echt hoor... gisteren hoorde ik bijvoorbeeld door de speakers: Ingrid? Wil Ingrid even naar de dagboekkamer komen?"
En mijn hart maakte een sprongetje![]()
Oja.. koffietje graag...vers gemalen bonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |