Je spint weer een subtiel net van vermoedens, frenologische inducties en klederdrachtanalyse.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:13 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Met mijn ragfijne analytische vermogens deduceer ik dat, even opletten nu mensen, de ander dus geen nazi is. Is dat dan een geallieerde? Zijn ze samen gestorven?
Je moet meer denken in de richting van Maarten Biesheuvel, als in brommer op zee, en zo. Dat soort nazi's en geallieerden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:28 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Helaas ken ik zo weinig nazi's. Ik ken Adolf Hitler, dat was zeg maar de baas. En verder die dokter die van experimenteren hield en die andere kerel die mensen met een schrijftafel vermoordde. (Hoe deed hij dat eigenlijk?) En dan Franz Beckenbauer natuurlijk, maar die is het niet want die was geen generaal want dat was Rinus Michels al. Ingewikkeld, hoor.
Die nazi's leken ook allemaal op elkaar hč. Deden ze expres, volgens mij.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:31 schreef Alecks het volgende:
Batuwu_Griekgriek: Ruwe zeebonken daarentegen lijken me wel jouw specialiteit...
[afbeelding]
En ik vind de twee nog verdacht veel op Dönitz en Ramsay lijken.. maar ik ben slecht in het herkennen van gezichten. Zeker die van Nazi's.
Het dunne dek van de Hood was haar glazen kin, inderdaad.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:48 schreef Alecks het volgende:
Ik had namelijk het duo Hood / Bismarck in gedachten. De Hood had namelijk een glazen kin, waardoor de bismarck haar in een paar salvo's knockout kreeg.
Bijna.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:51 schreef Alecks het volgende:
Captain Kerr en Kapitan Lindemann
Alecks weet niet zoveel van de 2e wereldoorlog dus kent hij alleen de meest opmerkelijke punten. (Hoogtepunten wil ik ze niet noemen). Bij duitse scheepjes denk ik daarom eigenlijk aan de Bismarck. En de Hood is daar onlosmakelijk mee verbonden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:50 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Alecks weet nog wat te maken van die idioot cryptische hint ook!![]()
Er was nog een hogere nazi aan boord van de Bismarck.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:05 schreef Alecks het volgende:
Kapitein Brinkmann van de Prinz Eugen is het ook niet... Ik ben echt slecht met nazi's. Alleen als ze een te strak wit pak aanhebben zou ik ze herkennen.
En mijn bron (Robert Pape) zit fout en Batuwu had gelijk, denk ik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:59 schreef OllieA het volgende:
[..]
Op mijn foto staat het meisje in de witte jurk helemaal links er helemaal op, en wordt ze als de aanslagpleger genoemd. En volgens dezelfde bron is de foto die ik heb geplaatst als opgave, de laatste seconden voor de ontploffing genomen.
Maar het is geraden
Dat heb ik dan weer met een ruim zittend beige kostuum. Dan noem ik ze allemaal voor je op. Maar ja, ze moeten altijd zo nodig een militair uniform aan en zo'n suffe pet op. Je zou bijna denken dat die nazi's een stel autoritaire figuren waren.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:05 schreef Alecks het volgende:
Kapitein Brinkmann van de Prinz Eugen is het ook niet... Ik ben echt slecht met nazi's. Alleen als ze een te strak wit pak aanhebben zou ik ze herkennen.
Dat voorzichtige "denk ik" kun je natuurlijk wel weglaten.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:11 schreef OllieA het volgende:En mijn bron (Robert Pape) zit fout en Batuwu had gelijk, denk ik.
Het schijnt anders dat Adolf dol was op herdershonden en müsli, dus dat zal toch nog wel wat meevallen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:12 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer met een ruim zittend beige kostuum. Dan noem ik ze allemaal voor je op. Maar ja, ze moeten altijd zo nodig een militair uniform aan en zo'n suffe pet op. Je zou bijna denken dat die nazi's een stel autoritaire figuren waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |