Ken je hem niet IRL?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vraag het hem zelf niet omdat ie dus niet kan antwoorden. Hij is geband weet je nog..
msn? mail?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vraag het hem zelf niet omdat ie dus niet kan antwoorden. Hij is geband weet je nog..
Je zei net dat je hét vriendje van Maikel bent....dan zou ik het niet meer dan logisch vinden dat jullie elkaar op msn hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
ff kieknquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:37 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Misschien ben je te redden en kunnen we een .
woning voor je vinden in de Randstad.
Ik heb al míjn Fok!-vriendjes op msnquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:44 schreef Svensational het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, gewoon FOK!-vriendje
Damn, jullie pubers zoeken overal wat achter..
Ik doe niet aan MSNquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:45 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik heb al míjn Fok!-vriendjes op msn![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:45 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik heb al míjn Fok!-vriendjes op msn![]()
Mailen doe ik wel aan jaquote:
Tegen wie heb je ehtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:47 schreef Molluck het volgende:
nee, zonde zeg
Nee.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:47 schreef Svensational het volgende:
Zeg, moesten hier niet moppen getapt worden??
Volgens MaRySe wel:quote:
quote:
heb gelijk wat lekkers te eten gepaktquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:49 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er blij mee bent, mien jong'n.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |