Hoi, ik ben Sven. Vriendje van Elmaikel en ik dacht dat jullie wel zouden weten waarom hij geband was.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:30 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dan interpreteer je het gewoon verkeerd.![]()
Wie bén jij eigenlijk?![]()
Kindquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:35 schreef Imberr het volgende:
uuhm.. t was eig de bedoeling dat jullie dan gingen zeggen:kind, wat léuk voor je!
![]()
![]()
Oh, okay.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Sven. Vriendje van Elmaikel en ik dacht dat jullie wel zouden weten waarom hij geband was.. Maar niet dus.
Kind, ik ben blij voor je.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:37 schreef Imberr het volgende:
[..]dat zeg ik altijd.. ook van: kind, doe normaal
![]()
![]()
Lammie, wat leuk voor je. Ik zal je rijkelijk belonen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:35 schreef Imberr het volgende:
uuhm.. t was eig de bedoeling dat jullie dan gingen zeggen:kind, wat léuk voor je!
![]()
![]()
HoMoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:37 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Lammie, wat leuk voor je. Ik zal je rijkelijk belonen.
quote:
Lammie?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:37 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Lammie, wat leuk voor je. Ik zal je rijkelijk belonen.
Ik vraag het hem zelf niet omdat ie dus niet kan antwoorden. Hij is geband weet je nog.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:36 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Oh, okay.![]()
Normaal zou ik vragen waarom je het hem zelf niet vraagt, aangezien het jouw vriendje is, maar Imberr zei net tegen me dan Maikel dat zelf ook niet wist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |