Komt van Elly en Rikkertquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:00 schreef lazze het volgende:
Wat een naam heeft die kerel..
Ik heb heel de reactie niet gehoord, ik heb wel gezien dat ze met die vrienden aan het praten waren, maar sowieso kun je op studenten wat dat betreft geen pijl trekken...quote:Op donderdag 1 september 2005 22:23 schreef Peekaboo het volgende:
Zeiden die studentenvrinden nou dat hij een homo is?
ze zeiden iets van.."hij heeft nog nooit 1 vriendin gehad".....waarop ruud weer zei, daarmee wil je dus zeggen dat hij helemaal niet op vrouwen valt???
werd wat flauw op gereageerd, maar was het nou waar?? of wat...
* Eens is *quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:59 schreef AiaS het volgende:
Vond Rikkert in het begin een grote eikel.
Toch moet ik zeggen dat ik nu, een week later, wel wat positiever over hem ben. Een kakker blijft ie, maar als ik het achterbakse en irritante gedrag van andere bewoners zie dan valt rikkert me 100% mee (m.b.t. eerlijkheid). Heb het gevoel dat ie toch meer zichzelf is dan vele andere bewoners (lees vooral Menno).
Ik ook nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:18 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik had niet gedacht het te zeggen, ...
quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:34 schreef Foeske het volgende:
Nou Rikkert is zeker geen homo, dat mag je van me aannemen.
Een échte homo wéét dat het gaatje niet halverwege de rug zit...quote:
Hier mag dat wel hoor.quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:30 schreef DuchessX het volgende:
Maar ik mag niet te snel oordelen natuurlijk
Menno en Roel staan op 1 en 2?quote:Op maandag 5 september 2005 09:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Rikkert, mijn op 2 na favoriet!
Dat had ik ookquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:14 schreef Heleeeeen het volgende:
Is het jullie al opgevallen dat Rikkert een beetje op Hans Teeuwen lijkt?
Explain?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:06 schreef Asics het volgende:
Rikkert... Rikkert...
nee hij is te makkelijk
Zwangerschapsverlofquote:Op woensdag 14 september 2005 01:30 schreef Bluezz het volgende:
Rikkert is toch door zijn rug gegaan, mocht zelfs zijn buik af.
Jammer, ik vind hem wel als een relaxte gozer overkomen namelijk. In het begin keek ie een beetje de kat uit de boom (wat mijn inziens helemaal niet erg is) en later deed ie vrolijk mee in de groep en denk ik wel dat ie wel zichzelf laat zien, bijvoorbeeld het in de polonaise lopen met zo'n jofele oranje muts en stijlvolle zonnebrilquote:Op woensdag 14 september 2005 12:55 schreef Foeske het volgende:
Wij als oud-huisgenoten vinden ondertussen ook dat hij er wel uit mag. Hij heeft het duidelijk niet naar z'n zin, want hij lijkt totaal niet op de Rikkert zoals wij hem kennen.
Laat em maar lekker terug naar Tilburg komen, kan hij hier de feestjes/donderdagavonden weer opleuken!!
quote:Op donderdag 15 september 2005 02:15 schreef newsman het volgende:
Rukkert mag als eerste het huis verlaten.
Nope, is my evil twinquote:
Rukkertquote:Op donderdag 15 september 2005 02:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nope, is my evil twin![]()
Maar goed, optieven met Rikkert![]()
Hee, psssssst, we moeten hier weg. Is het fantopic van Rikkertquote:
Nou weer een reden minder voor mij om te blijven kijken dus...quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:21 schreef Eegee het volgende:
Ik ben geen echte grote BB fan, maar deze editie ga ik nu wel met meer belangstelling dan anders volgen aangezien ik Rikkert ken van de basisschool en middelbare school... daarna geen contact meer met 'm gehad overigens.
Elly?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:58 schreef phileine het volgende:
Arme Rikkert. Jammer dat hij weg is, ik had wel wat meer van hem willen zien....
da was de grote smurf van het BB huisquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wie was Rikkert ookalweer?
Het merendeel van de Nederlanders is dan ook dom. Domme mensen voelen zich bedreigd door slimme mensen. Ergo: Nederland stemt de slimme mensen altijd het snelst uit BB.quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:37 schreef FlowKey het volgende:
Rikkert is te elitair voor het Talpa-kijkende volk. Ik mag hem wel, maar het was vanaf het begin een verloren zaak.Zelfde geldt voor Lieske. Die ligt er ook uit zodra ze weer genomineerd wordt.
![]()
hee dat verhaal hoorde ik net ook van iemand op msnquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:06 schreef BrauN het volgende:
Ik was woensdag op een feest waar Dhr. Rikkert ook was. Ik herkende 'm uiteraard niet, maar ik kreeg zo wat stootjes van vrienden en vriendinnen die me er op attenderen dat deze BN'er een meter van me af stond.
Daarna ben ik uiteraard gaan smiezen en de hele tijd gaan wijzen.![]()
Vond? Nu niet meer dus...quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:31 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vond Rikkert best wel genuanceerd in de internetuitzending gisteren
quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:07 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
hee dat verhaal hoorde ik net ook van iemand op msn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |