Ookquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:44 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Dan zie je niet dat je op je zoon zit te rijden ofzo?
Schop...quote:
He!quote:
Jeah, admin-kloontjequote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik, want ik ben eigenlijk Danny, de uitvinder van Fok![]()
Eigenlijk....quote:
Dat ben ik ook hoor...quote:
Yvonne? Are you for real?quote:
Neem deze wijze les van mij aan:quote:
Die heb je ook al geneukt zeker?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Neem deze wijze les van mij aan:
Als je schubben begint te krijgen, ga dan naar het kruidenvrouwtje bij het groene huis naast de kerk in Bunnik, zij weet er wel wat op![]()
Da's mijn achtergroottante, doe er de groeten.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Neem deze wijze les van mij aan:
Als je schubben begint te krijgen, ga dan naar het kruidenvrouwtje bij het groene huis naast de kerk in Bunnik, zij weet er wel wat op![]()
quote:
ist een geile milf of wat?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:48 schreef r_one het volgende:
[..]
Da's mijn achtergroottante, doe er de groeten.
Tof mens trouwens![]()
Is het een mens dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:48 schreef r_one het volgende:
[..]
Da's mijn achtergroottante, doe er de groeten.
Tof mens trouwens![]()
Het is toch geen reex he?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:48 schreef Euc- het volgende:
Kom een beeeeetje doorposten nog, heb best een mooie op al zeg ik het zelf
quote:
Ze heeft een geit in de tuin staan, als je die 3 keer neukt gaan de schubben weg, voor een maand.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:47 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Die heb je ook al geneukt zeker?![]()
Dan toch maar viola holt, die heeft nog tietenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ze heeft een geit in de tuin staan, als je die 3 keer neukt gaan de schubben weg, voor een maand.
Je mag zelf kiezen, dat of 1 keer per jaar Viola Holt![]()
M'n hele familie is een beetje gaga.quote:
Uhmmm ik moet je wat vertellen....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:50 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Dan toch maar viola holt, die heeft nog tieten![]()
Gaga?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:50 schreef r_one het volgende:
[..]
M'n hele familie is een beetje gaga.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |