Eeeh, bij BB wordt niks ingeschat. Daar worden alleen verschillende scenario's tegen elkaar afgewogen. En die hebben allemaal alleen met geld te maken. Zowel Lieske als Roel hebben waarschijnlijk wel een zekere aantrekkingskracht op de SMS-ende bakvisjes. De een om te zijn en de ander om te hebben. Bij Ralph is dat twijfelachtig, dus die kan wieberen. Jammer, maar helaas.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:18 schreef GlamourGirl het volgende:
Ik denk dat BB heeft ingeschat dat Roel de volgende is die eruit gaat. En ze willen hem de mogelijkheid geven om niet met lege handen naar huis te gaan.
Men heeft het daar in de studio over gehad, de bewoners hoorden hier niets van.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:06 schreef danosa het volgende:
Hoe zit het nu met de gewonnen missie van Roel. Zoals ik het heb begrepen mocht het niet bekend worden en toch heeft men het er over gehad vandaag in de uitzending. En heeft hij al geld grekegen wat hij heeft moeten verstoppen. ik krijg dit gewoon helemaal niet goed mee, of is het nog niet aan bod geweest soms?
En jij graag een pleister op jouw toetsenbord.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:58 schreef kissa het volgende:
Getver, mag Menno een pleister op zijn snavel?
Dat gefluit![]()
Wat ben je toch een aardige D66-ert!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:09 schreef APK het volgende:
[..]
En jij graag een pleister op jouw toetsenbord.
Nu is Joost aan de beurtquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:06 schreef TheVulture het volgende:
. Pure jaloezie omdat Menno het ook goed met Dido kan vinden.
quote:Dido zit gezellig bij Joost op schoot...
Joost: Ik ga eventjes mijn tanden poetsen en een cremetje op doen.
Hij heeft zijn hielen nog niet gelicht of Roel begint over hem te praten. "Hoe die er af en toe ook bij zit in zijn onderbroek, dan denk ik echt jongen, doe eens normaal."
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Roel denkt dat het bed naast hem een urinoir is. Tanja redt hem van over zijn bed pissen. En draagt hem, zwanger en wel naar het toilet....
Roel moetplassen
tanja..roel..je moet daar niet gaan plassen..daar is geen wc joh mongool
quote:
Volgens mij niet, er is ook een mpgje van (met wederom dank aan knurft)waarop het beter (en meer) te zien is, de link kan je vinden op het blogquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:15 schreef Isabeau het volgende:
Zijn die rode schalen nu kapot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |