Na mijn Ralph actie van de vorige nominatieronde, heeft Talpa me nog meer in de greep: 1 SMS voor Roel en 1 SMS voor Ralph.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:30 schreef __dani het volgende:
[..]
ja ik ook.. vind ik wel een beetje zielig van mijn eigen, maar het is voor een goed doel. Go Roel!
Hoe DOET 'ie hetquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hij zit nu op 8 sigaretten, en die achtste heeft ie net onder de douche opgerookt
En toen stak Roel 8 vingertjes op naar de camera...
In principe kan ie tot de 20 gaan als ie ze op de wc oprooktquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe DOET 'ie het
Maareh... als ik hem was, zou ik stoppen op 10 ofzo. Ik vind het toch wel link, en 5000 EUR is natuurlijk een prima zakcentje. Niet te gretig, dat zou wal gaaf zijn.
Als het aan mij ligt blijft Roel. Hij eerder dan de rest.quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
neee, dat moet je helemala niet zeggen...joh! negatief geshit allemaal, heb je toch niks aan?
ik heb mijn "ik stem niet" policy nu ook maar verbroekn om toch op roel te stemmen...
Het is Ralph die altijd "Serieus" zegt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:50 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt blijft Roel. Hij eerder dan de rest.
Op z'n Roels: serieus!
Maar of hij echt blijft? denk het niet![]()
Helemaal mee eens. Ralph moet duidelijk weg. Lieske gaat nog voor verrassingen zorgen en Roel is óok z'eér aanwezig, dus die moeten blijven. Als Ralph weg is valt dat nauwelijks op.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:12 schreef Seborik het volgende:
Ralph voegt inderdaad niets toe. Hij doet wel enorm z'n best bij de groep te horen, maar juist door dat z'n best doen, slaat'ie een pleefiguur bij de andere bewoners (en de kijkers).
Ik vind Lieske meer zeuren dan Ralph: ik hou niet van gezeur dus Lieske moet weg.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ralph moet duidelijk weg. Lieske gaat nog voor verrassingen zorgen en Roel is óok z'eér aanwezig, dus die moeten blijven. Als Ralph weg is valt dat nauwelijks op.
Ze is inderdaad wel heel erg lief voor Roel. Zal dit misschien zijn omdat hij best wel veel overeenkomsten vertoont met de vader van haar kindje?quote:Op zondag 25 september 2005 00:30 schreef svann het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Tanja om zal gaan met het feit dat Roel stiekem heeft gerookt.
Niet voor de groep dit keer, maar uitsluitend ten eigen bate, terwijl de groep wel wat te wachten staat als de opdracht mislukt.
Zal ze mild zijn omdat ze Roel wel mag, of rancuneus net als bij Liesje?
Dan wachten hem nog heel wat nominaties.
Er even van uit gaande dat BB dit bekend zal maken.
Hij heeft er onderhand al 13 of 14 gerookt zonder betrapt te wordenquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hij zit nu op 8 sigaretten, en die achtste heeft ie net onder de douche opgerookt
En toen stak Roel 8 vingertjes op naar de camera...
Ben je homo ofzo?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:41 schreef creno het volgende:
er was net een shot, waarbij je onder de badjas van roel kon kijken, en hij had geloof ik geen ondergoed aan... geen screenshot kunnen maken![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 16:24 schreef klootje het volgende:
Als ik hem was zou ik 2 weken geleden al bij Dido in bed gekropen zijn met de mededeling:Dit is een geheime opdracht,als je het toelaat win je 25000 euro en hem er dan zo indauwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |