Bij mij al 5quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:57 schreef scanman01 het volgende:
Roel is vrij populair en toch heeft dit topic nog geen 3 pagina's. Verwondelijk .
Er is niet zoveel over hem te lullen. Misschien is het wel een verademing dat er iig een páár normale types in dat huis zitten. Dan kunnen we ons mooi concentreren op de rest.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:57 schreef scanman01 het volgende:
Roel is vrij populair en toch heeft dit topic nog geen 3 pagina's. Verwondelijk .
Ga asjeblieft geen mensen veroordelen op basis van zaken waar je klaarblijkelijk geen verstand van het zegquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:54 schreef newsman het volgende:
Roel neem een blowtje drugs eend. Daarna extasie en daarna ghb. Godverdomme hele pyschiatrische inrichtingen zitten vol met drugs slachtoffers. Ik kon de pakjes wiet van het veld pakken een klauw 40 zakjes. Nee drugs is goed, krijg godverdomme een leven Roel. Varken.
hij had Menno moeten zoenen. gewoon spontaan.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:28 schreef Sayakoreante het volgende:
moehahaha, met linda gezoend, whaha. Geen dido, geen lieske, maar LINDA, bleh
ik kijk liever naar dido en ingrid....maar ja, ieder z'n smaakquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:40 schreef SlimShady het volgende:
[..]
hij had Menno moeten zoenen. gewoon spontaan.
dat zou mooie TV opleveren.
Echt gewéldig.quote:
whaha jah ik heb et ook gezien... was echt hilarisch... ik hoop echt dat er nog meer audiofragmenten of filmpjes volgen.... ik heb de hele avond een slappe lach gehad.. geweldigquote:
Geheel terecht, hij gedraagt zich echt als een knakker van 16. Ook voor gisteravond.quote:Op zondag 18 september 2005 10:04 schreef Troel het volgende:
Dat gedoe van vannacht gaat hem stemmen kosten. Zul je zien dat ie er wel uitgestemd wordt
Eensquote:Op zondag 18 september 2005 10:09 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Geheel terecht, hij gedraagt zich echt als een knakker van 16. Ook voor gisteravond.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |