23.40 Ik zit een minuut of tien te kijken naar stream 1. De zwangere vrouw ligt op de bank. Ze vertelt over het ontstaan van haar zwangerschap. Ze zag het leven niet zo zitten. Door hem vond ze het weer leuker. Een vriendin zei dat hij haar leuk vond, zij wist eerst niet wie hij was. Ze heeft niet zo vaak seks met hem gehad. Ze gebruikte de pil niet en koos haar momenten. Ze is 27, hij is drie jaar jonger. Hij is een Antilliaan. Ze is in hem teleurgesteld en ze houdt veel van hem. Zijn moeder is een topmens. Hij woont in Groningen, zijn moeder niet. Ze heeft besloten BB in te gaan zonder contact met hem te zoeken. 'Als hij had gezegd, ik wil niet dat je het doet, dan had ik het wel gedaan.' 'Ik had al voor mezelf besloten dat hij niet bij de bevalling zou zijn.' 'Ik zie hem niet echt als ex.'
Rob vertelt dat hij een douchebeen, een sportbeen en gewoon been heeft. Zijn echte been is hij kwijtgeraakt doordat een man door rood reed, hij werd honderd meter meesgesleurd. 'Ik voetbal en tennis nog steeds'. 'Ik heb het nu helemaal geaccepteerd.'
23.54 Eén van de mannen speelt hockey bij een studentenclub in Tilburg. De zwangere vrouw vindt hem een typische hockey speler. De man heeft vorig jaar zijn vinger op twee plaatsen gebroken bij het hockey spelen. Het doet nog steeds zeer.
23.57 Joost heeft op zijn negende op handbal gezeten. Joost : Een homosport, maar ik ben helemaal hee, ik heb een hele leuke vriendin. Voor de rest heb ik helemaal nooit gesport. Ik heb ook niet echt een denderende conditie. Ik voel me prima. Ik ben wel dikker geworden het afgelopen jaar. Mijn vriendin is een jaar weggeweest. Ik ben veertien kilo aangekomen.