abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29940788
Ik wist niet of er beter een apart topic moest komen, maar aangezien er best veel overeenkomsten zijn, kan het volgens mij best wel samen.

De woningen aan Wenckebachweg (Bij metrostation Spaklerweg) worden vanaf nu tot december opgeleverd. Hiervoor moet je reageren op www.studentenwoningweb.nl en ingeschreven staan bij woningnet in de omgeving A'dam.
De containers zijn 11.9 lang en 2.3 meter breed.
Voor verdere info : www.keetwonen.nl.

Hier nog wat algemene antwoorden op vragen die vaak gesteld worden:

1) Alle huurprijzen komen uiteindelijk op hetzelfde neer. De begane grond woningen zijn in eerste instantie duurder, maar daarvoor krijg je ook meer huursubsidie, waardoor alle woningen waarschijnlijk rond de 300 euro per maand uitkomen. (Of dit nu inc internet is, is vaag)

2) Als je op deze eerste woningen hebt gereageerd, of bv op de tweede, kom je gewoon op een hele lange lijst die ze helemaal afwerken. Eerst zijn de eerste 60 aan de beurt (als ze allemaal accepteren natuurlijk), dan de volgende 60 (in de tweede oplevering dus, terwijl ze misschien de eerste keer hebben gereageerd) enz.

3) Als je bv nummer 250 bent, komt ze er vrijwel zeker in, want er komen toch 1000 woningen. Dus het lijkt me niet dat je ontzettend bang hoef te zijn dat je er niet in komt, als je dat wel wil.

4) Je wordt gewoon geplaatst in een woning op de begane grond, eerste verdieping of hoger, daar heb je feitelijk geen invloed op. Je kan natuurlijk wel een mailtje eraan wagen. De woningen worden dus per blokken opgeleverd, niet per etage. Eerst worden nu de achterste blokken opgeleverd, het verste weg van Spaklerweg dus. Als je daar dichtbij wil zitten kan je misschien beter pas reageren als de laatste blokken worden opgeleverd (nov-dec).

5) Er zit iig geen vloer in, die moet je dus zelf leggen. Misschien nuttig om te weten

Ook op Stavangerweg kun je nog geregeld reageren op studentenwoningweb .

Er worden nu ook woningen geplaatst op de NDSM werf in A'dam Noord. Dit zijn dezelfde soort keetwoningen, lijken veel op die van Stavangerweg.
Voor meer info: www.ttmelania.tk

[ Bericht 5% gewijzigd door Nouk op 25-08-2005 19:26:03 ]
  woensdag 24 augustus 2005 @ 23:46:48 #2
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_29940844
Geen vloer? Lijkt me lastig...
pi_29942517
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:45 schreef Nouk het volgende:
Ik wist niet of er beter een apart topic moest komen, maar aangezien er best veel overeenkomsten zijn, kan het volgens mij best wel samen.
Wat zijn de verschillen, behalve dan de locatie, eigenlijk?
pi_29951902
Ik ben nog niet zo bekend in Amsterdam, maar heb van verschillende mensen gehoord dat de Wenckebachweg geen plek is waar je wilt wonen. In hoeverre is dit terecht? Ik heb gehoord over de hell's angels, maar ik denk niet dat je daar veel van te vrezen zult hebben. Is het afgezien hiervan een onveilige buurt of zijn het alleen die hell's angels?
pi_29953790
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 12:21 schreef Vaj het volgende:
Ik ben nog niet zo bekend in Amsterdam, maar heb van verschillende mensen gehoord dat de Wenckebachweg geen plek is waar je wilt wonen. In hoeverre is dit terecht? Ik heb gehoord over de hell's angels, maar ik denk niet dat je daar veel van te vrezen zult hebben. Is het afgezien hiervan een onveilige buurt of zijn het alleen die hell's angels?
Nou het is wel een kutplek inderdaad. Het zit op een soort van industriegebied tussen de Hell's Angels en de Bijlmerbajes in. Tis wel maar 5 min lopen vanaf Spaklerweg, dus je bent in 7 min op Zuid WTC en 10 min op Centraal. Of het een kutplek is ligt natuurlijk ook aan waar je elke dag heen moet. En als er 1000 studenten wonen is het denk ik best gezellig daar.

Stavangerweg ligt wel meer in de bewoonde wereld, in Spaarndammerbuurt. Wel iets handiger denk ik als je op de UvA zit en in de stad moet zijn.
pi_29955583
Je vergeet de woningen in Noord, die zijn van hetzelfde soort
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_29963436
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:12 schreef Ewelina het volgende:
Je vergeet de woningen in Noord, die zijn van hetzelfde soort
Sorry

Ik edit hem. Heb je een linkje van een site erover?
pi_29964320
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 13:22 schreef Nouk het volgende:

[..]

Nou het is wel een kutplek inderdaad. Het zit op een soort van industriegebied tussen de Hell's Angels en de Bijlmerbajes in. Tis wel maar 5 min lopen vanaf Spaklerweg, dus je bent in 7 min op Zuid WTC en 10 min op Centraal. Of het een kutplek is ligt natuurlijk ook aan waar je elke dag heen moet. En als er 1000 studenten wonen is het denk ik best gezellig daar.

Stavangerweg ligt wel meer in de bewoonde wereld, in Spaarndammerbuurt. Wel iets handiger denk ik als je op de UvA zit en in de stad moet zijn.
Aha, maar is het ook onveilig of alleen een ongezellige locatie? Ik ken de omgeving namelijk niet. De hell's angels en die bijlmerbajes in de buurt klinkt niet erg goed, maar ik vraag me af hoeveel je daar in de praktijk van zult merken.

Volgens mij zit je nog niet eens zover van Roeterseiland van de uva verwijderd, maar ik kan me vergissen want ik heb dr niet echt zicht op. Verder denk ik dat er weinig kans is dat je snel een container aan de Stavangerweg zult krijgen, die zitten vol en af en toe komt er ééntje vrij.
pi_29965963
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 17:35 schreef Nouk het volgende:

[..]

Sorry

Ik edit hem. Heb je een linkje van een site erover?
De containers staan op de NDSM-werf.

Site: www.ttmelania.tk
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_29966133
ik sta sinds een klein maandje ingeschreven bij Studentenwoningweb, maak ik dan ook nog een beetje kans bij deze woningen? vrees van niet hè?
  donderdag 25 augustus 2005 @ 19:42:57 #11
111433 Sud
Neverending
pi_29967621
Ik moet me nog inschrijven
pi_29968094
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 19:01 schreef lienelien het volgende:
ik sta sinds een klein maandje ingeschreven bij Studentenwoningweb, maak ik dan ook nog een beetje kans bij deze woningen? vrees van niet hè?
Je maakt bijna 100% kans, als je maar reageert! Er is letterlijk geen wachttijd aldus De Key, omdat 1000 woningen zoveel is dat er zowel plek genoeg is voor mensen met een lange wachttijd en mensen zonder wachttijd..
pi_29971603
Wat er nou zo slecht is aan deze woningen begrijp ik niet. Natuurlijk is de locatie niet perfect, maar je zit er wel met 1000 studenten. Lijkt mij wel gezellig.

Ook zijn de woningen nieuw en best wel ruim. Natuurlijk is het smal, maar het is echt wel te doen. Ook heb je je eigen keuken en badkamer. 300 Euro is voor een plekje in Amsterdam ook best wel te doen.

Perfecte studentenwoningen zijn nou eenmaal heel schaars, en hoe belangrijk is het nou echt. Het gaat er toch gewoon om dat je in Amsterdam woont!
pi_29975376
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 21:23 schreef Sjoerf het volgende:

Perfecte studentenwoningen zijn nou eenmaal heel schaars, en hoe belangrijk is het nou echt. Het gaat er toch gewoon om dat je in Amsterdam woont!
Als je hiervan uitgaat kan je net zo goed in een bezemkast in Bos & Lommer gaan wonen .
pi_29994927
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 19:56 schreef Sven- het volgende:

[..]

Je maakt bijna 100% kans, als je maar reageert! Er is letterlijk geen wachttijd aldus De Key, omdat 1000 woningen zoveel is dat er zowel plek genoeg is voor mensen met een lange wachttijd en mensen zonder wachttijd..
Maar hoe werkt dat reageren dan? want bij het aanbod zie ik niets staan over de wanckebachweg oid..
pi_29996476
Maandagmiddag moet je even kijken. Grote kans dat ze er dan op staan. Als je dan meteen reageert, moet het makkelijk lukken...
pi_29998864
iemand al enig idee hoe het zit met die vloer? zit er gewoon beton in waar je wel easy een tapijtje op kan gooien? Ik dacht trouwens dat ze zeiden dat er een linoleum vloer in zou komen?
pi_29999295
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 14:53 schreef NY_Giant het volgende:
Maandagmiddag moet je even kijken. Grote kans dat ze er dan op staan. Als je dan meteen reageert, moet het makkelijk lukken...
maar ik ben zondag t/m woensdag ni thuis.. en alsk donderdag dan reageer? dan te laat oid?
pi_30002321
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 16:01 schreef lienelien het volgende:

[..]

maar ik ben zondag t/m woensdag ni thuis.. en alsk donderdag dan reageer? dan te laat oid?
Het boeit niet wanneer je reageert, heeft geen invloed.. zolang je maar reageert voor de volgende maandagmiddag want dan verdwijnt de vorige advertentie..
pi_30003125
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 17:11 schreef Sven- het volgende:

[..]

Het boeit niet wanneer je reageert, heeft geen invloed.. zolang je maar reageert voor de volgende maandagmiddag want dan verdwijnt de vorige advertentie..
Als je zeker wil zijn, zou ik toch maar op die maandag reageren. Hoe later je reageert, hoe lager je op de lijst komt te staan. Je weet natuurlijk nooit hoeveel mensen er zullen reageren als ze weer op stuwoweb staan.
pi_30005423
het gaat allemaal via studentenwoningweb, en dus via inschrijfduur. Dag van reageren boeit dus niet...
pi_30006443
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:52 schreef VincentAdam het volgende:
iemand al enig idee hoe het zit met die vloer? zit er gewoon beton in waar je wel easy een tapijtje op kan gooien? Ik dacht trouwens dat ze zeiden dat er een linoleum vloer in zou komen?
Dacht ik ook. Maar het is een houten vloer. Onbewerkt dan he.
pi_30055941
1e inschrijving:

Positie 31, ik zit dus bij de eerste lichting

WIe gaat er nog meer wonen?
12 sept moet ik contracten tekenen Heb er zin an
Blitskikker 8)
pi_30056236
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 15:39 schreef Jvvianen het volgende:
1e inschrijving:

Positie 31, ik zit dus bij de eerste lichting

WIe gaat er nog meer wonen?
12 sept moet ik contracten tekenen Heb er zin an
Jvvianen . We worden gewoon buren .

Ik sta positie 32 bij de eerste lichting! . Ik heb moet alleen nog ff wachten omdat ik naast een vriendin van me ga wonen en die zit bij de tweede lichting.
Wat leuk, gefeliciteerd .
pi_30056293
Nouk !!
Jij ook gefeliciteerd *o*
hahah, omg wat een toeval Gewoon serieus naast elkaar straks, geweldig

Heb je de hele teringzooi al bij elkaar? ik wel.. alleen nog ff koelkast en de rest heb ik dus al
Maar je zult me weinig zien want t/m eind januari ben ik 40 uur per week aan het werk bij de havens van Amsterdam
Blitskikker 8)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')