Wat zijn de verschillen, behalve dan de locatie, eigenlijk?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:45 schreef Nouk het volgende:
Ik wist niet of er beter een apart topic moest komen, maar aangezien er best veel overeenkomsten zijn, kan het volgens mij best wel samen.
Nou het is wel een kutplek inderdaad. Het zit op een soort van industriegebied tussen de Hell's Angels en de Bijlmerbajes in. Tis wel maar 5 min lopen vanaf Spaklerweg, dus je bent in 7 min op Zuid WTC en 10 min op Centraal. Of het een kutplek is ligt natuurlijk ook aan waar je elke dag heen moet. En als er 1000 studenten wonen is het denk ik best gezellig daar.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:21 schreef Vaj het volgende:
Ik ben nog niet zo bekend in Amsterdam, maar heb van verschillende mensen gehoord dat de Wenckebachweg geen plek is waar je wilt wonen. In hoeverre is dit terecht? Ik heb gehoord over de hell's angels, maar ik denk niet dat je daar veel van te vrezen zult hebben. Is het afgezien hiervan een onveilige buurt of zijn het alleen die hell's angels?
Sorryquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:12 schreef Ewelina het volgende:
Je vergeet de woningen in Noord, die zijn van hetzelfde soort![]()
Aha, maar is het ook onveilig of alleen een ongezellige locatie? Ik ken de omgeving namelijk niet. De hell's angels en die bijlmerbajes in de buurt klinkt niet erg goed, maar ik vraag me af hoeveel je daar in de praktijk van zult merken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:22 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nou het is wel een kutplek inderdaad. Het zit op een soort van industriegebied tussen de Hell's Angels en de Bijlmerbajes in. Tis wel maar 5 min lopen vanaf Spaklerweg, dus je bent in 7 min op Zuid WTC en 10 min op Centraal. Of het een kutplek is ligt natuurlijk ook aan waar je elke dag heen moet. En als er 1000 studenten wonen is het denk ik best gezellig daar.
Stavangerweg ligt wel meer in de bewoonde wereld, in Spaarndammerbuurt. Wel iets handiger denk ik als je op de UvA zit en in de stad moet zijn.
De containers staan op de NDSM-werf.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:35 schreef Nouk het volgende:
[..]
Sorry
Ik edit hem. Heb je een linkje van een site erover?
Je maakt bijna 100% kans, als je maar reageert! Er is letterlijk geen wachttijd aldus De Key, omdat 1000 woningen zoveel is dat er zowel plek genoeg is voor mensen met een lange wachttijd en mensen zonder wachttijd..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:01 schreef lienelien het volgende:
ik sta sinds een klein maandje ingeschreven bij Studentenwoningweb, maak ik dan ook nog een beetje kans bij deze woningen? vrees van niet hè?
Als je hiervan uitgaat kan je net zo goed in een bezemkast in Bos & Lommer gaan wonenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:23 schreef Sjoerf het volgende:
Perfecte studentenwoningen zijn nou eenmaal heel schaars, en hoe belangrijk is het nou echt. Het gaat er toch gewoon om dat je in Amsterdam woont!
Maar hoe werkt dat reageren dan? want bij het aanbod zie ik niets staan over de wanckebachweg oid..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:56 schreef Sven- het volgende:
[..]
Je maakt bijna 100% kans, als je maar reageert! Er is letterlijk geen wachttijd aldus De Key, omdat 1000 woningen zoveel is dat er zowel plek genoeg is voor mensen met een lange wachttijd en mensen zonder wachttijd..
maar ik ben zondag t/m woensdag ni thuis.. en alsk donderdag dan reageer? dan te laat oid?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:53 schreef NY_Giant het volgende:
Maandagmiddag moet je even kijken. Grote kans dat ze er dan op staan. Als je dan meteen reageert, moet het makkelijk lukken...
Het boeit niet wanneer je reageert, heeft geen invloed.. zolang je maar reageert voor de volgende maandagmiddag want dan verdwijnt de vorige advertentie..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
maar ik ben zondag t/m woensdag ni thuis.. en alsk donderdag dan reageer? dan te laat oid?
Als je zeker wil zijn, zou ik toch maar op die maandag reageren. Hoe later je reageert, hoe lager je op de lijst komt te staan. Je weet natuurlijk nooit hoeveel mensen er zullen reageren als ze weer op stuwoweb staan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:11 schreef Sven- het volgende:
[..]
Het boeit niet wanneer je reageert, heeft geen invloed.. zolang je maar reageert voor de volgende maandagmiddag want dan verdwijnt de vorige advertentie..
Dacht ik ook. Maar het is een houten vloer. Onbewerkt dan he.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:52 schreef VincentAdam het volgende:
iemand al enig idee hoe het zit met die vloer? zit er gewoon beton in waar je wel easy een tapijtje op kan gooien? Ik dacht trouwens dat ze zeiden dat er een linoleum vloer in zou komen?
Jvvianenquote:Op zondag 28 augustus 2005 15:39 schreef Jvvianen het volgende:
1e inschrijving:
Positie 31, ik zit dus bij de eerste lichting
WIe gaat er nog meer wonen?
12 sept moet ik contracten tekenenHeb er zin an
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |